Gå til innhold

KLARER IKKE VENTE TIL IKM UKE 48

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!! Kjent noen stikninger, litt kvalm et par dager også istad kjente jeg mensmurringer?!?!? JEg skal jo ikke ha før 1. desember? usj håper ikke det er mensen som har tenkt komme ENDA tidligere.... uff.. nå ble jeg litt negativ her.. fatt mot!! Ingenting er avgjort før TR kommer =)

Skal ikke teste før 3. desember jeg da... Har lyst til å oppleve at TR ikke kommer og så teste etterpå...

Lady83: Lykke til med testinga!!!!! *krysserfingrene*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til lokemor: Takk takk,håper virkelig vi får det til denne gangen,selv om dette var vår første skikkelige prøving;) Får håpe tr ikke kommer da...skjønner ikke at du klarer å vente så lenge...Du skal ha skryt for god selv kontroll hvis det går=)

Skrevet

Lokemor: Jeg er helt enig med deg i at det sikkert kan være litt demotiverende å teste før IKM med tanke på at såpass mange tidlige svangerskap ender i en tilsynelatende vanlig mens likevel. Tidligere har legen min sagt til meg at de sjelden anbefaler tidlig testing, fordi mange ikke vet hvor vanlig det er at spiren likevel ikke sitter, og dermed blir superskuffa.

På Vei og Skrekkblanda Fryd: Så spennende at dere også har IKM i begynnelsen av desember! Det blir utrolig morsomt å finne ut hvem av oss som ble gravide denne måneden! Kanskje dere/vi blir flere som kan følge hverandre inn på 1. trimester!

Lady '83: Jeg var også kjempeivrig etter min 1. pp, og forstår deg godt. Takk for at du holder tråden oppe, forresten! :-) Har du bestemt deg for hvilken dag du skal ta 1. test? Jeg håper du ikke blir veldig skuffa om mensen kommer. Det ble jeg, selv om jeg ikke egentlig trodde at jeg var gravid engang. He he.

Jeg var hos legen i dag for å sjekke progesteronnivået mitt, og nevnte at jeg mistenkte at jeg er gravid. Hun ba meg teste på onsdag selv om IKM ikke er før lørdag. Grunnen er den at symptomene mine er akkurat slik de var da jeg var gravid de to gangene før, så om jeg tester så tidlig men likevel får mensen noen dager etter, så vet vi i hvertfall at jeg kan stole på symptomene jeg merker, og at jeg i det minste VAR gravid. Jeg ville ikke ha testet tidlig om det ikke var for komplikasjonene vi har hatt før, for det er sikkert veldig skuffende å bare være gravid i noen få dager.

Jeg krysser fingrene for oss alle sammen!

Skrevet

Nå nærmer det seg uka vår med stormskritt =) Dette blir spennende jenter =) Krysser fingrene for oss alle sammen =)

Ja jeg ser det er mange som tester noen dager før de skal ha IKM og det skjønner jeg jo er veldig spennende =) Tenker veldig på det selv, spesielt dagene før og den dagen den skal komme. Men det er jo litt av spenninga det også å gå å vente på at det ufattelige store skal skje og for mitt vedkommende at sønnen min skal bli storebror =) og som det blir nevnt litt lengre opp her at mange graviditeter ender opp som vanlig mens og de skuffelsene vil jeg gjerne slippe å ha så sant jeg kan....

Hvordan er det med dere jenter? Klare for en spennende uke?

Skrevet

hei hei! det nermer seg en spennende uke:o). Har IKM 2.des, så det er leeeenge til jeg bør teste enda...noen som vet om graviditetstesten first signal kan vise positivt før IKM?

Skrevet

Hei hei..... Uff,for en kjip morgen...tok en test idag 4 dagerfør ikm(fredag)...neg. selfølgelig...er så sinnsykt kjipt altå...venter på to streker jeg!!!;)

Skrevet

Har IKM selv den 1.des, så det er 5 dager til. Men jeg har ikke noe tro på det likevell

Skrevet

Når skal du teste da?...skulle ønske jeg fikk noen symptomer jeg;)

Skrevet

Har IKM 1. des. men nå som det nærmer seg tror jeg ikke at jeg har fått treff.. er vel kanskje sånn jeg "beskytter" meg selv...

lykke til alle sammen =)

Skrevet

føler heller ikke at det er blitt noe...Har bare vært noen ganger hvor jeg har tenkt på at det kan være en spire der....får se til fredag da om det har skjedd noe;)

Skrevet

åh ja!! Det blir veldig veldig spennende =) *kryssermassefingrerogtær*

Skrevet

Ja, nå er spenningen nesten ikke til å holde ut! Jeg håper at det er flere av oss som blir gravide, selv om ikke alle har så mange symptomer.

mahari 81,

Hvis jeg var deg så ville jeg ha ventet til IKM eller dagen etter med å teste. Du vet sikkert dette fra før, men jeg føler at jeg burde nevne det likevel. De fleste blir veldig skuffet om de tester tidlig og får positivt utslag, men mensen et par dager etterpå.

I mitt tilfelle så anbefalte legen meg å teste tidlig, fordi jeg har mistet tidligere og trenger progesteron m.m. om jeg er gravid, i tillegg til at jeg er nesten helt sikker på at jeg er gravid nå. Min IKM er på lørdag, men hun fant frem et lite hjul hun dreide på, og sa jeg kunne teste på onsdag,- altså tre dager før IKM.

Masse lykke til alle sammen! Jeg krysser fingrene for oss alle!

Skrevet

åh det er så godt å se at man ikke er den eneste. Ser ut som de fleste er like opptatte av dette som meg, er blitt det eneste jeg tenker på. Tida går såååå sakte. Forventer mens på onsdag. Har hatt mens murringer i flere dager nå så blir like overrasket hver dag mensen ikke kommer. Testet selvfølgelig alt for tidlig, søndag 4 dager før IKM. Skal nå tvinge meg selv til å holde ut til onsdag. Oj oj oj dette er så spennende. Var ikke planlagt i såfall men man rekker fort å begynne å dagdrømme og glede seg. Om ikke gravid, og det er jeg jo mest sannsynlig ikke, blir neste sjanse til å prøve tidligst i Mai! pga studier og jobb og opptjening av foreldrepengerettigheter og slikt. DET blir lang ventetid det.

Skrevet

Hei hei;)

Til april d: Hvordan symptomer har du nå da..?Håper du lykkes nå da,flere som kjeer det på kroppen virker det som...;) Men det er jo mange som ikkevet at de er gravide før en stund etterpå så håper det er mulighet for meg også;)

Fikk jo neg. test igår så jeg skal vente med en test til i morgen...det er jo to dager før ikm;)

Skrevet

Du verden så mange som har IKM 1.desember! Jeg også:)

Er littt usikker merker jeg, FF fastsatte el og så flyttet de den frem noen dager, noen dager senere! Makan til frekkehet!!! Hehe... men de flyttet den tilbake igen så da var det greit. Poenget er at jeg har null sjans til å være gravid hvis el faktisk har vært senere enn jeg har trodd, så nå er jeg jo allikevel litt usikker. Tok ingen tester heller...

Jaja, jeg håper allikevel, men orker ikke teste før over helgen tror jeg.

Lykke til allesammen!

Skrevet

Hei hei!! Nå venter jeg i spenning til det endelig skal bli 1. desember og IKM... Meeen sant skal sies så kjenner jeg absolutt ikke noe som kan være symptoner på graviditet... ikke vonde pupper engang.. og det hadde jeg når jeg venta Emil...

så ikke helt overbevist om at det har klaffa, men det ser vi jo til helga =)

*kysserfingrenemasseforalleoss*

Skrevet

Hei;) Godt det ikke bare er meg som ikke kjenner symptomer....I følge sider jeg leser, så er jo uteblitt mens det mest vanligste og tidligste symptomet:) Så da er det fortsatt håp..har jo ikke ikm før til fredagen,men tester i morgen...

Skrevet

Lady '83,

Hei igjen! Jeg tør nesten ikke nevne hvilke symptomer jeg har, for hele greia virker så absurd. Jeg mener nemlig at jeg kjente det et par timer etter at jeg ble befruktet, og derfor prøver jeg å late som ingenting til jeg skal teste i morgen (plystrer og ser dumt rundt meg). Moren min visste det også den samme dagen hun ble gravid med meg, så alt er vel mulig. Jeg merket det tidlig de to andre gangene jeg ble gravid også. Likevel virker hele greia så merkelig at jeg bare får smøre meg med tålmodighet til i morgen.

Siden jeg er i USA så har du nok testet når jeg våkner i morgen. Jeg krysser fingrene for at vi begge er gravide nå, og at alle andre i denne tråden også har fått blinkskudd!

(Krysser fingrene hardt.)

Skrevet

Til april d: lykke til med testingen idag da...jeg fikk neg. test idag oo...tror ikke det er noe på gang,skulle ønske jeg var så hledig å kjenne det med engang...hehe...hørt om flere som har gjort det;)

Krysser fingrene for alle sammen;)

Skrevet

Jeg svarte deg i det andre innlegget ditt ang. når man kan teste, men kan jo svare her også slik at tråden holdes oppe.

Min test var også negativ i dag, men siden det er 4 dager til IKM så gir jeg ikke opp håpet ennå.

Så morsomt at du også kjenner til flere som har merket det med en gang! Tiden får vise om det gjelder for meg også, men det ser ikke så lovende ut i dag, dessverre.

Skal du teste i morgen også? Jeg skal det, siden legen ba meg ringe så snart vi fikk en positiv test.

Jeg krysser fremdeles fingrene for oss! Jeg håper det beste helt til mensen kommer! :-)

Skrevet

Hei hei...;)

Til april d: Sorry ang. spm flere ganger...prøver å få flere bekreftelser på at ikke alle tester positivt flere dager før ikm...;) Venter til i morgen el lørdag med testing..

Igår føltes det ut som jeg skulle få tr..Kjentes litt ømt ut neders på magen (hvis dere skjønner;))...såre bryst,har hatt det noen dager...Venter i spenning...

Skjer det noe mer med dere andre???

Skrevet

God morgen!

Jeg begynner å tro at tr er rett rundt hjørnet, det kjennes sånn ut på meg også. Men ettersom jeg aldri har vært gravid tidligere, så kan jeg jo forsåvidt ikke være sikker på at det ikke er graviditetssymptomer. Men jeg tror kanskje jeg prøver å lure meg selv litt her.. hehe...

Dessuten falt tempen idag, ganske mye, men ikke nok til å gå under linja.. Den har faktisk vært så lav tidligere etter el så håpet er vel ikke helt ute?

Hmm... akkurat nå prøver jeg å tenke på at hvis jeg ikke er gravid så skal jeg iallefall kose meg med masse god vin på juebord og andre koselige førjulssammenkomster:)

Eneste som er litt kjipt er at min neste el er rett før julaften, og det kan bli litt kjedelig i jula ifht alkohol. Men, men, måtehold er vel ordet...

Jaja, ha en fortrefffelig dag allesammen!

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg tok en test til i dag morges, og den var også negativ. Selv om IKM ikke er før lørdag så begynner jeg også å tro at det ikke ble noe denne måneden,- til tross for at jeg mener at jeg har symptomer. Jeg hadde en HSG for to og en halv uke siden, så det kan kanskje være at det er ettervirkninger av den jeg kjenner. Vel, vel. Som elle-vill sier så får vi bare kose oss i jula, så får det som skjer skje.

Lady '83,

Du trenger ikke å beklage at du skrev flere innlegg, Søte Du, for jeg mente bare å tipse deg om at det var et svar der fra meg. :-) Jeg er minst like ivrig som deg, så det forstår deg godt. Det er lurt av deg å vente med å teste til senere,- det ville jeg også ha gjort om det ikke var for alle svangerskapskomplikasjonene tidligere.

Jeg har bestemt meg for å late som om alt håp er ute denne gang, så får jeg heller bli positivt overrasket om jeg skulle ta feil.

Men jeg krysser fremdeles fingrene for deg, i tillegg til de andre som fremdeles har muligheten for en positiv test!

Videre lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...