Gå til innhold

Hjelpe meg å velge julekortbilde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Makro ville jeg ikke brukt på portrettfoto akkurat, om du ikke vil ha veldig closeup-bilder da selvfølgelig :)

Det er nok vidvinkellinsene de bruker :) det er veldig mange forskjellige objektiver når det kommer til mm.. men 100-300mm høres ut som et godt objektiv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuusen takk for all hjelp og komplimenter :D

Jeg står mellom nr 1 og 4 enda :D

Skrevet

Tusen takk for svar igjen;) Mener du at 100-300 går an å bruke til portettfoto? Har fått låne et studio til helga skjønner du, siden jeg har vært på kurs hos de, så hadde vært greit å vite hvilket av objektivene mine jeg skal bruke... ;)

Skrevet

novembergutt & februarjente

Jaa det tror jeg du kan fint bruke :) ta med deg evt et mindre objektiv, for å være sikker :) greit å veksle litt på og? ;)

Skrevet

Nr 4 definitivt:-)

Så flott navn hun har!!!!!! Det likte jeg godt:-)

Skrevet

TWIG!

å, så eg har savna deg her på dib!

du må komme tilbake igjen ... !!

flotte bilda - ville gått for nr 4, men om du like nr 1 best, er det jo bare å bruke den. eller så får du lage sånn med flere bilda på :):)

... kom tilbake ....

Skrevet

lenej - å lille Pororo!

Heeeeeeeeeeeeeei!! :) Jeg er tilbake, bare ikke sååå ofte som før ;) Ble litt mye en stund, så jeg trakk meg vekk fra alt som var ;)

Jeg satt og tenkte på å lage en collage kanskje, med de 2 eller 3 av bildene ;) Får liksom aldri bestemt meg.. :P

Skrevet

åååhh.. vel, det er hvertfall skikkelig koselig å se nicket ditt igjen. :):) går bra med deg ellers?

vi har det flott her. mini har blitt 1 år nå! helt utrolig, siden han jo nettopp kom .. nesten .. :):):)

tentke selv å lage julekort med flere bilder, å tok en haug med bilder, men fant ett å lagde bare emd ett bilde. men vi hadde det sååå gøy å ta bilde av mini, han er jo yber-fotogen han ..

(resultat: http://pic6.piczo.com/lenemj/?g=47242792 )

Skrevet

Ååååh, takk for det.. og i lige måde snupp!! :D :D

Jeg har det veldig fint, nyforelsket i verdens beste gutt :D Snella mi har begynt i bhg endelig, og jeg begynner på skolen i januar ;)

Såå flotte bilder av han daa :D også såå stor han er blitt! Gratulerer med 1 åringen på etterskudd.. heelskjønn er han! :)

Skrevet

1 eller 3.... Egentlig syns jeg 2 var finest, men det passer kanskje ikke så bra til julekort.

Skrevet

Jepp, jeg tror valget faller på enten 1 eller 4, eller begge :)

Skrevet

tak vennen!

å, så herlig da!!

ting ordner seg for snille piker, vettu :):) å så stor andrea er blitt! ho er så absolutt, som ei skreiv over her, noe av det nydeligste i verden! huske ho jo så godt den filmen du hadde, da ho sto å rocka til metallica.. :):)

har det selv som plommen i egget ennå, mini er så snill, og samme med min kjære.

minien holder på å vokse ifra meg.. lille 1-åringen bruker 92 i klær nå! satt nå om dagen, å lurte på om eg sku melde meg opp til eksamen til våren nå, selv om motivasjon er på bunn.. får se om den stiger mer etter jul..

Skrevet

Hehe, jaa, det er hvertfall heelt klart :)

Ntåå, tuusen takk! :) Hehe, den videoen hadde jeg heelt glemt, den måå jeg lete frem igjen.. *ler* ho headbanger og står i nå om dagen.. begynt å smånynne når det spilles musikk og.. musikalsk lita frøken! ;)

Åååh, det er godt å høre.. de vokser så vanvittig fort, at det er nesten ikke noe artig engang :) 92?! åh du dæven, lang liten tass da :)

Hva slags eksamen da?

Skrevet

ja, en ekstremt lang tass ja.. men så er jo pappan 190 så.. han har jo litt å vokse etter..

han digger også musikk, sjøl om det har mest gått i julemusikk no da... (coca cola-sangen er jo favoritten..) men av en eller anna grunn, så er han livredd for en traktor han fikk i bursdagsgave, som hyyyler "IIIII-HAAA!!!!"... helt komisk å se på, han flykter ifra den, å gjemmer seg i gangen..

har tatt kokkskolen som privatist, men mangler 2 fag, sånne 2timers-fag. så tenkte å få dem unna, så eg er ferdi med dem.. men som sagt, så eie eg ikke motivasjon, når man ikke har noe jobb å gå til...

Skrevet

Åååh, du dæven.. 190 cm ja.. det er litt å slektes på det ;)

Ler, staaaakar, det må være et syn for guder ;) *hehe*

Kokkeskolen, det er det jeg flykter i fra det nå.. Hehe.. neida, kan ikke jobbe med det lenger ;S

det her greier du kjempefint!! :D

Skrevet

Helt klart nr 1 :) HERLIG bilde, nydelig jente, og pen bakgrunn :)

Er ikke så fan av laken som bakgrunn se..

Skrevet

Tuusen takk Mami :)

er ikke laken på bakgrunnen her heller altså ;)

Skrevet

Ah *flau* syntes det så ut som silkelaken..

Snuppa er NYDELIG hvertfall :) beundrer deg som fikk henne til å sitte rolig, alle bilde rjeg prøver å ta av tuppa blir bare en skygge hehe, hun sitter ikke rolig i 5 sek engang..

Skrevet

Foe en nydelig jente!! ! 1 og 3 var mine favoritter. Lag et kort med to bilder du:)

Skrevet

absolutt nr 4:)))

Utrolig sjarmerende jente forresten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...