Gå til innhold

Hjelpe meg å velge julekortbilde?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er passord på siden

Skrevet

men i huleste.. fjernet det jo for lenge siden.. får gå inn og sjekke igjen da.. :)

Skrevet

Det var vanskelig! Alle var kjempe fine, men holder en knapp på nr. 4, hun var så blid der!

Skrevet

Nr. 1 eller nr. 4 synes jeg! liker så godt naturlige bilder. hvor har du kjøpt den kjolen forresten? var så skjønn!

Skrevet

Ja enig med deg i nr.1, men likte også godt nr.4

Skrevet

likte bilde nr 4 aller best jeg!

men enig i at det første også var veldig fint!! men hun var så søte på nr 4 =)

Skrevet

M*R*S

Tuusen takk for det :D

jeg kjøpte den på Hennes & Mauritz faktisk ;))

Skrevet

Nr 1 og 4 alle faller på, just like me.. Hehe.. vanskelig valg! ;)

Skrevet

nydelig jente=)

likte best nr 3 og nr 4

Skrevet

nr 4 syns jeg. Nydelig jente:)

Skrevet

Så sjarmerende jente da :) Kjempefine bilder alle sammen, men syns nå nr 1 var det flotteste! Også så fin kjole - snuppa mi fikk den samme, bare blå/grå til bursdagen sin!

Skrevet

forresten... kan jeg spørre deg om noe ang objektiver?? Siden du er freelancefotograf, har du vel litt peiling:) Jeg kjøpte for en liten tid tilbake canon eos 400d, og har vært på et par kurs for å lære litt mer om kameraet osv... men når jeg spør om hva slags objektiver som er best for portettfoto, får jeg gjerne forskjellige svar. Hvis man skal ta bilde i studio f.eks, hva slags objektiv er mest vanlig å bruke da?

Og en ting til... hvilket redigeringsprogram bruker du? Så på bildene på hjemmesida di, de var veldig bra:)

Skrevet

Nr. 3 eller 4. Der var det både smil og øynene vises godt :o)

Skrevet

Fine bilder! Min favoritt er bilde nr. 4.

Skrevet

novembergutt & februarjente

Såklart du kan :)

Hva slags svar har du fått? jeg bruker det vanlige objektivet, det som regel følger med kameraet, til portrettfoto.. aller mest ansikter på det.

Hva slags mm er det du har til kameraet?

jeg bruker Photoshop, picasa2 og innimellom paint shop pro :)

tuusen takk for det :D

Skrevet

Takk for at du tok deg tid til å svare:) De fleste jeg har spurt har anbefalt det vanlige objektivet til portrettfoto, men noen har også sagt at de bruker både makro og vidvinkel... har lite peiling på de to sistnevnte egentlig. Da jeg tok bilder hos fame så jeg at de hadde et gigantisk objektiv, så tenkte på om det kanskje var en av disse de brukte da.... Må visst lese litt mer om objektiver, er så mye å sette seg inn i;)

Det objektivet som fulgte med kameraet er 18-55 mm, også har jeg kjøpt et i tillegg som er 100-300mm (om jeg husker riktig).

:o)

Skrevet

1,3 eller 4 synnest jeg var finnest , på nr 2 var hun veldig alvorlig.

Skrevet

Er det mulig sier, såå nydelig hun er!! Fra bånn av mitt hjerte, det er noe av det nydeligste jeg har sett:o)

Nr. 1 synes jeg da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...