Gå til innhold

Presentasjonsrunde.. har vi hatt det?


lambibolla

Anbefalte innlegg

hei

Jeg er 27 år gift, han er 30. vi har ei jente på 23 mnd fra før, har termin 27 april venter en gutt denne gangen så da får vi en av hver:) hvis de har sett riktig da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 31 år og venter mitt barn nr 5. Har fire gutter fra før og her kommer det enda en flott gutt. Har de 4 første med min eks. Denne nye karen her blir født inn i familien som blir mine og våre barn. Min samboer har ingen fra før. Jobber som miljøarbeider og går 3 året på Vernepleieren. Har termin 13 april og skal føde på ahus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er en jente på 26 år, kjæresten min og jeg venter vår første barn i begynnelsen av april. Termindato er satt til 6.april, selv tror jeg det blir litt før.

 

Jeg kommer opprinnelig fra indre østfold men har vært bosatt i Oslo i flere år i forbindelse med studier og senere jobb. Kommer til å flytte tilbake til østfold når babyen vår er her da min kjære har enebolig der.

 

Har fått fødeplass på ABC-klinikken på Ullevål sykehus men er ikke helt sikker om jeg tør å føde helt "naturlig" enda...

 

Jeg bor på Majorstua så hvis noen har lyst å møtes for å prate baby så ta gjerne kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ei jente på 23 år fra Trondheim! Jeg og min samboer venter vårt første barn i begynnelsen av April, ei lita jente blir det, vi gleder oss selvfølgelig kjempe masse til det!!:) Selv er jeg sykepleierstuden og 100% aktiv på skolen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei :)

 

Jeg er 29år bosatt på Skjetten, men er oppvokst på vestlandet(Stadt).

Jeg giftet meg med verdens skjønneste og snilleste gutt ,11.05.07, vi har vært sammen siden 11.05.96.

Venter vårt første barn 1.April, vi skal på en 3d ultralyd 17.des så da håper jeg at vi får se hva det blir, han/hun var ikke så villig til å posere på UL i uke 19, men da var det viktigst å få vite at alt stod bra til :)

Har fått plass på AHUS.

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei...

 

e da ei jente på 22 fra sunmøre.. venta barn nr 1 me min kjære....

nettopp kjøpt oss hus å ska flytte inn i mars... ska bli deilig å få komme i orden før den lille kommer... =)

 

klarte ikke c ka kjønn d va så får nok bare vente i spenning..

 

termin 20 april.. å ska føde på ålesundsjukehus..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en jente på 27 år fra Sør-Trøndelag. Har termin 16. april. Det blir en gutt på meg, potensiell storebror ;-). Vi får se ;-) Jeg er 50% sykmeldt grunnet wegners og 50% arbeidsledig.

Skal føde på st.olav i Trondheim. Skal på UL på tirsdag nå, gleder meg, min 4. undersøkelse.

 

Gleder meg, humøret er på topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ei jente som blir 32 den 18 des.er opprinnelig fra trondheim men er nå bosatt i verdal sammen min samboer.vi venter vårt første barn sammen 11 april og gleder oss kjempemasse. jeg har en datter fra tidligere forhold som er 8 år og hun storgleder seg til å bli storesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er ei jente på 19 år som bor i Porsgrunn.

Bor sammen med samboer på 22, vi skal forlove oss i denne måneden(januar08), gleder meg kjempe masse.

Vi ser veldig fram til og bli foreldre til vår lille tulle=)

Terminen var egentlig 29 Mars, men UL sier 5 April. Så nå gjenstår bare og se når det blir? :)

Skal hvertfall føde på Skien sykehus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente fra Dal i Eidsvoll på 26 år, gift med en knakanes kjekk kar, og vi venter vårt første nurk i slutten av april. (Tar ikke terminen så tungt, han/hun kommer når han/hun er ferdig!)

Vi bor i et lite hus med to dachsegutter, så her blir det bare enda mer liv og røre etter hvert!

Har slitt med hyperemesis, som gjorde at jeg måtte ta tidlig permisjon fra førskolelærerstudiene på HiO. Det har gått over nå, etter pillekurer og armbånd.

Skal føde på Kongsvinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er en jente på 30 år, kommer fra Stavanger (Sandnes).

Har en gutt på snart 2 år. Venter tvillinger 15 april. Vi vet ikke kjønn.

Skal føde på SUS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Er en jente på 21 år som har samboer.Vi har en gutt på 2,5 år fra før og venter enda en gutt 25 april.

Bor i Sandefjord og jobber som vikar i flere barnehager.Skal føde på vestfold sentralsykehus(Tønsberg)

 

Gleder oss masse til nestemann kommer:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

jeg er 23 år og forlovet med min godehalvdel på 24. vært sammen i tre år,har hus og bil hehe. har ei dødfødt datter... termin denne gang er 19 april,vi gleder oss å er såååå klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er en jente på 24 år. Vært sammen med min kjære nå i mars i 6 år. Vi har en jente på 3 år fra før sammen. Venter også en jente til den 30.april. Jeg jobber som frisør, men er sykemeldt 100% pga bekkenløsning. Jeg bor i Ytre Enebakk og tilhører egentlig til AHUS. Men pga dårlig og trist erfaring derfra med min føste fødte, så har jeg nå fått plass på ullevål sykehus denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er en jente på 29 år. Min kjæreste og jeg venter vår føste barn i slutten av april (har termin 20 april, ifølge UL)

 

Jeg kommer opprinnelig fra Madrid, i Spania, men har bodd i Bergen de siste 5 årene med min norske samboer.

 

Jeg er student ved UiB og jobber som spansklærer.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er en jente på 29 år. Min kjæreste og jeg venter vår føste barn i slutten av april (har termin 20 april, ifølge UL)

 

Jeg kommer opprinnelig fra Madrid, i Spania, men har bodd i Bergen de siste 5 årene med min norske samboer.

 

Jeg er student ved UiB og jobber som spansklærer.

 

 

 

(primavera08, glemte å signere)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...