Gå til innhold

Presentasjonsrunde.. har vi hatt det?


lambibolla

Anbefalte innlegg

Litt usikker....Hvis vi ikke har hatt det, hadde det vært koselig å vist litt om dere:)

 

Jeg er en jente på 27 år fra Tromsø. Har fra før en jente på 1 år og 8 mnd. hun blir storesøster 5 april til ei lita tulle ser det ut som:)

Er ennå i full jobb, men kjenner at det er tungt til tider!!

Skal føde på UNN Tromsø.

 

 

Enn dere jenter.. hvem er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er snart 35 fra Nord-Norge, men jeg bor i Ringerike. Jeg venter nr 3. Har to jenter på 6 og 8 fra før. Har termin 2. april, men regner med jeg går over denne gangen også....

Skal føde på Ringerike Sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år. Gift med Terje,som har to barn fra før. Bor i Modum. Venter en gutt 4.april 08. Skal føde på Drammen SS. Fødte en gutt på Kongsberg sist, han blir 2 år 28.mars 08! Mulig KS denne gangen, da ken det bli spennende å se om de havner på samme dag..he he:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år, bor i Trondheim og har samboer. Vi har ingen barn fra før. Termin er 25.april, skal på UL på fredag og håper at vi da får vite om det er en rosa eller blå baby inni magen min.:) Jeg jobber som lærer, men er 50% sykmeldt. Har hyperemesis, og har hatt et tøft svangerskap så langt. Jeg skal føde på St.Olavs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

jeg er 30år,fra østfold

gift

en jente på 7år

venter gutt

har termin 23april,skal på ordinær UL og en uke og da får vi se om terminen blir endret.....

han skal fødes på riksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Jeg er 33 år og kommer fra Trondheim men bor nå i Oslo. Vi venter vårt første barn 11.april og gleder oss veldig. Jeg har mistet to ganger før så da vi fikk se at alt sto bra til med lillegutt på ultralyden var gleden stor.

Jeg er 100 % sykmld.

Skal føde på Ullevåll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei..

 

Jeg er 32 år, forlovet. Kommer fra Hedmark, men bor i Oppland, nærmere sagt Hadeland. Har ei jente på 10 år (fra tidligere forhold) som gleder seg stooort til å bli storesøster. Terminen er satt til 20 april (foreløpig), men har ultralyd til fredag. Så vi håper vi får vite hva som ligger i magen.. Er 100 % sykemeldt fra en veldig travel og stor butikk..

Skal føde på Gjøvik..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år.forlovet. venter første barn 8.april:) vet ikke kjønnet.. vil ikke vite det..spennende tid!) skal føde på Vestfold sentralssykehus!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år

Gift

Bor i Enebakk

Venter barn nr. 2, har gutt fra før.

Vet ikke hva som kommer denne gangen.

Skal på ny ultralyd i februar i forbindelse med plassering av livmor.

Blir muligens keisersnitt.

Er 50% sykemeldt.

Termin 11/4-08

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig initiativ :-)

 

Jeg er 26 år og er lykkelig gift. Vi venter vårt første knøtt :-) med termin 12. april. Vi hører til i Østfold, hvor vi har eiendom, men bor akkurat nå i Tyskland. Planlegger å føde i Tyskland, det blir spennende (og litt skummelt)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26, gift og venter mitt første barn 30.april.

Bor i Oslo foreløpig, har nettopp har skrevet ferdig masteroppgave i historie ved UiO. Har bare muntlig eksamen i desember igjen, og jobber deltid som lærer.

Ektemannen min er amerikansk, så jeg skal flytte dit etter jul. Kommer fra Sør-Trøndelag, skal føde på St.Olavs. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej alla! Jag är 31 år och sambo. Från Sverige men bosatt här i Norge sedan två år tillbaka. Trivs väldigt fint med det:) Blir vårt førsta barn och har termin den 11 april. Bor i Osloområdet och ska føda på Ullevål. Blir en liten jenta, om inte jordmor såg helt fel:) Jobbar i nuläget 100%, men ganska stressigt jobb så jag får se hur det blir längre fram...

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jente på 28 år, forlovet og vært samboere i 5 år.

Har en "moderne" familie, med mine, dine og snart våre barn!

Har en sønn på 8 år, samboern har ei jente på snart 7 og en sønn på 9 år. Vi er en stor familie, som alle gleder oss til et lite nurk i heimen:) Jordmor så en liten gutt, så nå hagler navneforslagene inn... Macgyver og Ivers står øverst på lista.... vel...Vi får se på det:)

Kommer fra sør trøndelag, nærmere bestemt Orkanger!

Har termin den 2.april...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er 28 år, samboer i 8 år (har det ikke travelt, men synes han kan fri nå... ;-)). Bosatt 15 min. fra Flekkefjord sykehus.

Vi venter gutt nr.2 rundt 21.april. Det kommer til å skille 19 mnd. mellom dem... hektisk men gleder oss stort!!

 

Jobber 100% som lærer. I super form, og håper det varer tiden ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 32,5 år

Nygift

Bor i Oslo

Førstegangsfødende med en liten jente i magen

termin rundt 21 april

Er i 100 % jobb men håper å gå ned til 80% da jeg har fått bekkenløsning

Gleder meg masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

Jeg er 22 år, samboer i litt over ett år med en herlig mann på 26 år. Bor i Trondheim. Venter to gutter! :):) Termin er 6.april. Våre første barn. Skal føde på St.Olavs. Er student. Gleder meg veldig til å bli mamma, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN

 

Jeg er ei jente på snart 24 år.

Bor i Larvik.

Bor sammen med samboern min og vår sønn på 3 1/2 år..

 

Har termin 11 april og ska føde på Vestfold sentralsykehus (Tønsberg).

40 % stilling i butikk men jobber oxo noe vikar i barnehage.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

jeg er en jente på 21år fra bergen... har samboer og han er 26år... vi venter vårt første barn 2april og det ser ut som det blir en liten prinssese,,,, :-) er sykemeldt så jobber 50% pga bekkenløsning så jobber fire timer dag....

 

anette_21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37, vi venter vårt 4. barn. Var på u.lyd på mandag, vi vil ikke vite kjønnet. Selv om vi er fryktelig nysgjerrige! Har fra før gutt på 2 år, jente på 8 og gutt snart 18. Jeg jobber innen helsesektoren; er omsorgsarbeider. Termin 23. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 23

barn nr: 1

termin rundt 29/30 april =0)

er samboer, men maser hull i hodet på han om at jeg ikke vil ha noe "bastard" heheh =p...trur kanskje det begynner å funke...

fødsel blir vel mest sannsynelig på østfold sykehus,fredrikstad

har jobb(tilkallingsvakt) og leter etter jobb....

gleder meg RÅTT til UL neste uke da er jeg (etter lege/mens termin)

18+5 =0) da vil jeg gjerne få vite hva det lille er for noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

jeg er 28 år,gift, har 2 barn fra før; jente 03 og gutt 05.

Har termin 16.april...og da kommer det en nydelig liten gutt til.

Bor i vestfold og skal føde på SIV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

Dette var koselig...

 

Jeg er ei dame/jente på 33 år som er samboer med verdens snilleste mann som heter Rolf.

Jeg er førstegangsfødene med termin 6 april.

Rolf har en sønn fra tidligere som er 18 år.

Vi bor på Rjukan som ligger i Tinn i Telemark, men jeg skal føde på TSS i Skien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hå..

jente på 24 fra Lillehammer her. Samboer med min kjæreste gjennom 7 år, og dette er vårt første barn. Termin rundt 22.april, får mer eksakt dato i morra, da jeg skal på UL...noe jeg er nervøs, spent og både gleder og gruer meg til. Kjønnet vil jeg ikke vite, da jeg føler noe av spenningen må vente til den lille kommer ;)

Er både student og jobber..

Skal føde på OSSLillehammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år fra Hønefoss. Samboeren min er 31. Vi venter vårt første barn 17. april, en gutt. Er fulltidsstudent i sosiologi.

 

Skal føde med keisersnitt på Ringerike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...