ScaryMama Skrevet 19. november 2007 Forfatter #26 Skrevet 19. november 2007 ???? Hva! Oi, skal de sove såpass på dagen;) Han pleier vel å sovne en eller gang mellom 12 og 2, men det hender jo også at han hopper over den luren... Hvordan sover Embla på natten nå? Han våkner fremdeles flere ganger, og går natt våknet han 1 og jeg fikk han ikke til å sovne før kl.3
Gjest Skrevet 19. november 2007 #27 Skrevet 19. november 2007 Embla sover fra ca kl 19 til kl 0754 (på sekundet gjerne...) I kveld er hun lagt litt senere og kan da finne på å sove til kvart over. Våkner innimellom, men da er det magevondt, tett nese etc som er årsaken og bare litt kos som skal til før hun sovner søtt igjen. Er ingen fasit på hvor mye de skal sove. N sovner jo greit når han sover om dagen og virker (ikke før iallefall) som om han trenger noe særlig mer. Han rdner opp selv tror jeg... Samsover dere ennå? Er søvnmønsteret hans annerledes dersom han ligger alene? Dersom hun ligger med meg halvvåkner hun mye og skal kose, i egen seng slipper jeg den.
ScaryMama Skrevet 19. november 2007 Forfatter #28 Skrevet 19. november 2007 Ligge alene? Hva er det? Han hater sin egen seng fremdeles, det nytter ikke. Jeg legger han i vår seng og når jeg lister meg ut av rommet etter han har sovnet så våkner han ofte og skriker. Legger jeg med ned igjen så blir det stille. Også våkner han ca. 2 ganger før vi kommer og legger oss. Da sitter han i sengen, men legger seg ned og sovner med en gang jeg er ved siden av. Han liker ikke å være alene om natten nei;)
Gjest Skrevet 19. november 2007 #29 Skrevet 19. november 2007 Er jo herlig da. Skikkelig kosegutt. Nå skal jeg få kasta i meg noe mat her... Ble det til at du skulle lalle?
ScaryMama Skrevet 19. november 2007 Forfatter #30 Skrevet 19. november 2007 Bør vel, men er ikke så trøtt...
Gjest Skrevet 19. november 2007 #31 Skrevet 19. november 2007 Våken litt til mao;) Traff Elendig mamma i går da, Andrea er blitt stor jente!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #32 Skrevet 19. november 2007 Den negergutten i NipTuck er jo bare dønn nydelig! *søøøøt*
ScaryMama Skrevet 19. november 2007 Forfatter #33 Skrevet 19. november 2007 Ja det skulle vært gøy å sett Andrea snart! Har du begynt å se på nip tuck nå... Det er verdens beste serie:)
Gjest Skrevet 19. november 2007 #34 Skrevet 19. november 2007 Ser innimellom bare. Det er jo genialt, for de sender jo når det ikke er noenting annet vettugt på tv;) Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå