Gå til innhold

Endelig ferdig med min avsluttende oppgave!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så deilig! Tenk at jeg klarte å skrive den ferdig med ettåring hus...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis! Gjorde ferdig hovedoppgaven min med en1,5 år gammel tornado i huset, så jeg vet hvilken utfordring det er. Vær stolt av deg selv, det er mange som dropper ut etter å ha fått barn!

Skrevet

*flink studine*

 

Endelig har du tid til meg igjen! *juble*

Hehe.

Skrevet

Takk! Jeg har fortsatt 2 eksamener da, jeg går på to forskjellige studier;) Men det orker ikke jeg mer... SLiiiiiiiiten!!!

 

Vi treffes på fredag da, gleder meg:) Hvordan går det med magen?

Skrevet

Ja, jeg har full forståelse for de som dropper det, men så utrolig godt å bli ferdig med det! Jeg skal virkelig slappe i julen:)

Skrevet

Den er dvask, pølsete og ulekker, men ellers veldig bra;) Hehe...

 

Jeg er usikker på om jeg skal ta med vesla på fredag jeg..

Hva synes du?

Skrevet

? Selvfølgelig må du ta med! Dib treff = unger... Og det hadde vært veldig hyggelig for Nikolai.

Skrevet

Lure tips for skrivere i nedefase hjernemessig (pga unger kanskje eller sliten eller hva som helst)?

Skrevet

Kjempefink er du asså, må bare si det en gang til:)

 

Og joda, det er greit nok det. Men jeg skal være på BuP kl 9, og det er max en time, så da må jeg slå ihjel 2 timer i byen med "propell of the year" etterpå før hun får løpt fra seg igjen... *grøss*

 

 

Skrevet

Kaffe;) Nei, jeg vet ikke... Skjønner vel egentlig ikke hvordan jeg har fått det til...

Skrevet

Kaffe er jeg allerede god på å drikke:) Hva slags fag var det forresten?

Skrevet

Vi kan jo komme tidlig da? Ta noe av shoppingen før treffet?

Skrevet

Psykologi. Hvilket fag jobber du med?

 

Skrevet

Tja, kanskje det hadde vært lurt?

Sånn til skrekk og advarsel. Embla er håååpløs å ha med på sånne ting nå.

Hun skal ordne selv, demontere hyller osv osv osv...

Men N er kanskje ikke noe bedre han?! Hihi...

 

 

Skrevet

Ha ha nei, men N går i hvertfall ikke mange skrittene om gangen.

Skrevet

Embla løper. Gjerne retning hyller med MASSE ting i;)

 

Men skal vi si det da, at vi starter shoppingen tidlig?

Skrevet

Embla løper. Gjerne retning hyller med MASSE ting i;)

 

Men skal vi si det da, at vi starter shoppingen tidlig?

Skrevet

Det kan vi gjøre. Har du vært på ul enda forresten? Jeg er så spent på hva det blir!!!

Skrevet

Har jo vært på en...

Det var ikke direkte vekkyket. Hun ville sette meg 4 uker tilbake.

Noe som vil si at jeg ble gravid omtrent i det sekundet jeg tissa på testen:p Hehe...

 

Kjønn får vi vite 20 des:)

 

Kl ca 10, parkeringen ved Tinghuset?

BuP er i bygget vedsidenav:)

Skrevet

Hmm, så rart... Men det var jo mest kjønn jeg var ute etter å vite da;)

 

Jepp, høres bra ut det!

Skrevet

Vekkykket faktisk... Skriver bra i dag jeg!

 

Det er jo kjønn som er spennende. Gleder meg veldig til å få vite det i julegave!

 

Zzzzz... Er det noe bra på TV eller?

Her var det veldig lite livat i kveld.

Skrevet

Sikkert ikke noe bra nå... Har ikke sett på tv på hundre år jeg men kanskje jeg skal legge meg tildlig i kveld?

Skrevet

halv ti ca. og våkner halv åtte... og sover 45 min. på dagen... hvordan jeg får gjort noe som helst er et mysterium...

Skrevet

45 min?!

Oiiii. Ja det er virkelig et mirakel.

Gleder meg til å se han da. Gooodgutten. Når på dagen er det han sover? Embla sover ca kl 12, og da i omtrent halvannen til 2 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...