Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og London, du har helt rett. Det var det som funket til slutt i kveld.

Vi prøver ut oppskriften i morgen også.

Så da må vi bare finne ut hvordan vi skal takle nattoppvåkningen. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da får han ligge der uten dyne og sånt. øk heller temperaturen litt om du tror han fryser. hjelper jo ikke om du putter alt oppi igjen. da funker det jo

Skrevet

vi har også hatt noen vanskelige legge-perioder etter sykdom her. men jeg er som deg, klarer ikke helt å høre på den såre gråten hans ;( da har jeg bitt meg selv i ræva og tatt han opp. som regel har det endt med at han og jeg ligger å duller i dobbeltsengen helt til han sovner. det er jo godt for meg også det ;) ingenting er så fantastisk som å kjenne den lille kroppen falle til ro på brystet mitt. helt avslappet og god. da kommer pappaen å bærer han oppi hans egen seng igjen. uten problem. men det er ikke alltid det funker det heller, noen ganger har jeg tatt meg en tur ut, mens pappa har vært den konsekvente som har latt han ligge i senga å gråte noen minutter (aldri lengre enn det) før han har gått inn for å gi han smokken igjen (avhengig av ihvertfall 3 smokker ved lalletid) her er det slik at han ikke kaster ut det som er i sengen av sengetøy osv, kun smokkene som faller på gulvet. den lille rakkeren er fullt klar over at vi henter den opp igjen til han.

trass? off nei, ikke si det. trodde vi skulle slippe det etter å ha fått vår dose og vel så det med trasse-jenta i huset ;/

det ER slitsomt, ingen tvil om det. men jeg er bombesikker på at han finner nøkkelen for dere når han går lei av hele situasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...