Gå til innhold

Firlinger???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren, sier jeg bare, og jeg banner aldri... Ante ikke at det fantes så mange fæle mennesker jeg!! :o(

Og dere som sier folk har brutt taushetsplikten aner tydeligvis ikke hva dere snakker om! Moren har jo selv skrevet her at hun fødte 4 og hvor hun gjorde det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Fy søren, sier jeg bare, og jeg banner aldri... Ante ikke at det fantes så mange fæle mennesker jeg!! :o("

Og du bannet HVOR i den setningen?

Fyttigrisen.. Nei nå må jeg passe munnen min!

Skrevet

Hehe, er ikke "fy søren", banning da? ;) Gadd ikke bruke sterkere ord på noe så patetisk som dette...!!

Skrevet

På et tidspunkt går mistro over til ondskap. Dere burde skamme dere dypt inn i sjelen.

Darla virker som en kjempejente! Bra at hun bryr seg!

Skrevet

lettlurte suckere! tror dere ikke avisene ville ha tjent seg fete på noe sånt? og i og med at hjemmet mortensen eier sidene her,så har de rett på å bruke alt som skrives her inne og bilder.(les bare forumreglene for hva dere har skrevet under på) hvis dette hadde vært sant, ville dette vært i avisene over hele landet.

Skrevet

HI skriver jo om dette ... At etter mye styr blei det repsektert at de ikke ville i media.

Utrolig men sant, så skjer det mye i landet uten at avisene skriver om det.

LA DAMA VÆRE I FRED!!!

Skrevet

Det er nesten en verdenssensasjon når det blir født firlinger folkens.

Iallefall når det skjer ved naturlig befruktning.

Det er en grunn til at VG, Dagbladet og alle andre store aviser skriver at det er bitt født firlinger i RUSSLAND f.eks.. Da er det jo veldig merkelig at det ikke blir nevnt når det skjer i Norge :)

Og som ei her oppe sa, det er veldig forskjell på folk tydeligvis..

Noen blir sponset med vogner, senger, klær, bleier ++++ og bir fulgt tett i hele svangerskapet av BIM f.eks.. mens andre ikke engang blir nevnt,eller i det minste har tenkt på vogn :P

Skrevet

tror jeg ikke ville hatt noe media styr sjøl.. noen som skal følge deg og ta bilder fordi man har født? nei takk..

skjønner behov for privatliv..

når folk kan få to sett firlinger.. da kan man jo få ett..uten å ville lage np styr ut av dette

Skrevet

Fy fader,er dette virkelig mulig? Dette inlegget er bare FOR drøyt!!

HI har åpenbart lite å gjøre og trenger tydeligvis mer oppmerksomhet enn det hun har fått.

La stakkars dama være i fred,hvem er du som skal henge henne ut for løgn??

Dette gjør meg mektig provosert.

Jeg håper to blå+ fem hjerter kan heve seg over dette og nyte tiden med de 4 små.

Skrevet

Bare for å opplyse om det, en bryter ikke taushetsplikten om en sier at det ikke er født noen 4-linger. Mot hvem bryter hun så taushetsplikten mot? Det som ikke har skjedd? Eller for å se det på en annen måte, det kan være en metode for å beholde taushetsplikta. Ergo: ingen brudd på taushetsplikta... :)

Skrevet

Stakkars, syntes synd på dama jeg....

Alle her inne forteller jo at "Nå har jeg født", så hvorfor i all verdens land og rike skal ikke hun fortelle om sine 4 små?

Og det er syyyyykt og sjekke opp med "tanter" på sykehuset...

Er da ikke normalt for fem flate øre, og ringe en bekjent som jobber på et sykehus for og spørre om dette er sant...

Må bare få si at da har du rimelig lite og gjøre!

Hadde noen ringt og sjekket med "tanta" si, om det var sant at noen hadde fått firlinger, og det hadde vært meg, og jeg hadde sett det her inne.... OJOJOJ jeg hadde blitt så forbanna jeg...

Respekter folks privatliv a... Noen av disse damene her inne, er tulleruske i hodene sine!

Åhh kjenner jeg blir så provosert. Er det mulig!

<3<3<3Forøvrig, GRATULERER med 4 små=)<3<3<3

Skrevet

til firling dama:)

gratulerer med firlingene:)

ikke bry deg om at ikke folk trur deg:) du vet selv sannheten!

mangen klemmer

Skrevet

å??? er det på tide å dytte opp innlegget???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...