Gå til innhold

Firlinger???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøverør?

Eller er det sånn at de bare setter inn ett egg?

Hørte noe om en nye regel...

Hvis ikke kanskje det er prøverør...?

Men hvis det er på naturlig måte, så ja hva skal jeg si... Hell i uhell..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker da hun fortalte det at hun hadde blitt gravid! De hadde visst prøvd lenge og vel uten at det klaffet! Hun begynte da på Pergo (hvor stor kur, vet jeg ikke), så hun fikk skikkelig EL.....

Fant da ut i uke 7-8 (tror jeg) på UL at hun ventet 5 barn! Fikk tilbud om å fjerne noen av fosterene, men takket nei... Ettersom de mente at dette var et mirakel!

Ei her fra BIM kjenner visst ei som er venninne med Toblå-5 hjerter og kunne visst bekrefte historien...

Om dette er sant vil vel vise seg om noen mnd da, når kanskje barna er store nok til å forlate sykehuset... Da er nok media på plass!

Man blir mer og mer skeptisk på hva som er sant eller ikke her inne, så inntil vi får høre mer om det, så "tror" jeg på det med en skepsis i bakhånd.....

Skrevet

Hvis alle som skjuler seg med anonyme nick her inne på krangle har fart med en løgn, ja da er det ikke mange ærlige sjeler igjen. Vi er nemlig ikke mange som som signerer med våre nick her inne. Vi er nok i mindretall da.....hmhm

Skrevet

... Visste dette måtte komme. Barn nr 5 døde i magen. Vi fikk barna på ullevåll og vi har sagt til media at vi ikke vil ha omtale om barna og etter mye om og men ble det respektert.

Skrevet

Min tante er jordmor ved Ullevål, og der har det absolutt IKKE vært noen firlingfødsel hitill i år sier hun. Så denne historien ser jeg på som et stort oppmerksomhetsbehov! :)

Men for all del, vi gjør jo alle ulike ting for å få oppmerksomhet ;)

Skrevet

PS. Din tante har taushestplikt, sier hun noe som angår jobben hennes, bryter hun taushetsplikten....og jeg fikk mine barn på Ullevål ved keisersnitt natt til søndag.

Skrevet

Jeg sa til henne: "Ei jeg kjenner fødte 4 barn på Ullevål på Søndag, hils så utrolig masse til henne, og si gratulerer". Da får jeg følgende svar: "4 barn? Firlinger altså? Da er nok det på et annet sykehus dessverre"

Spøken din er nok for lengst avslørt.

I rest my case! :D

Skrevet

Du har jo løyet om du har sagt EI DU KJENNER? Eller begrenser omgangskretsen din seg til krangle på Bim? Din tante har taushetsplikt. Og jeg skal bare fortelle deg at på disse sidene sitter det journalister fra Foreldre & BArn og andre som finner disse trådene med den sladderen som kommer her med argusøyne. Og henvender seg til de som kunne være interessante å intervjue. Noen representerer også Ullevål, Riksen ol.. Så om din tante vil beholde jobben sin, så holder det med at en eller annen har sett denne tåpelige diskusjonen hvor du påberoper deg å være budbringer på din tantes vegne. Det er ikke sikkert hun hadde satt så pris på...

Respekter andre mennesker, da... Dette er i tilfelle ikke den styggeste løgnen som er servert...

Skrevet

Jeg har hele tiden visst at denne historien har vært usann, så JA, jeg tok meg den frihet å fortelle en hvit løgn for å få bekreftet min mistanke!

Men hvis denne historien virkelig er sann, hvorfor går to blå inn for å bevise dette for enhver pris? Og hvis jeg hadde født 4 barn for 2 døgn siden, hvorav én hadde behov for umiddelbar operasjon, så hadde jeg helt klart hatt annet å gjøre enn å sitte på BIM 15 timer om dagen :D

Skrevet

Det er ikke å bryte taushetsplikten å fortelle eller eventuellt ikke fortelle om det er kommet firlinger til verden på det sykehuset. Da vet dere ikke hva som er taushetsbelagt informasjon.

Det er forskjell på å informere om en begivenhet som skjer og det å fortelle hvem som har stått bak den.

Så bare for å ha det sagt; Tante har ikke brutt taushetsplikten sin.

På et slikt sykehus som ullevål vil det være kjent rimelig kjapt blant andre som er der å får barn at det er kommet firlinger, for folk har jo øyne og ører. Det blir nok bekreftet snart skal man se.

Utrolig forresten at man skal være så forskjellige. Det finnes artikler her inne hvor man faktisk får sett hvordan andre som ventet firlinger hadde det under forberedelsene, pluss at BIM hjelper til å fremskaffe utstyr via sine annonsører. Men man tar selvfølgelig sitt eget valg....

Skrevet

Er det virkelig mulig?

Å lure på om hun lyver eller ikke. Hva skulle hun oppnå med å lyve om dette??

Til deg anonym med en tante som jordmor på ullevål: Nå vet jeg ikke hvor stort dette sykehuset er. Men en venn av meg jobber der og han er bare vasker og han fortalte meg det på mandag... så kanskje hun burde spurt sine kollegaer?

Skrevet

Tanta mi er jordmor der, og hadde vakt i helgen, så det skal nok litt til for å ha gått glipp av en slik hendelse hvis det var sant ;)

Skrevet

Gikk feil jeg og kom inn her......er det mulig.....har folk fritidsproblemer el?????? dummeste jeg har lest på leeeeeenge.......he he kan jo få seg en god latter av å gå inn her å lese.

Lenge leve galskapen sier nå jeg.............he he he he he

Skrevet

Kjære anonym 12:14, hvis du går inn på den andre tråden her på krangle om dette temaet kan du se at Darlas sambo har sjekket dette med sin kusine som også jobber på Ullevål, og hun kunne bekrefte fødselen. Ikke vet jeg hvorfor din tante evt ikke har fått det med seg, men selv om det er usannsynlig så KAN det vel faktisk skje.

Uansett bør vel Darlas innlegg nå få slutt på denne diskusjonen.

Skrevet

Hvis jeg og hadde kjent noen som visste om en som kjente en som jobbet der så kunne sikkert jeg også fått "bekreftet" ryktene :)

Skrevet

Herregud - er det mulig?

Hva feiler det deg?

Dama har fått 4 små babyer. Aksepter det.

Eller er du så jævla misunnelig?

Skrevet

Kjære anonym, no har jeg bekreftet at dette er sant, slik som du ville.

Kan du ikke sende meg en privat melding da og gi meg tlf.nr. ditt, så kan jeg spørre kusinen til samboer fint om hun gidder å ringe deg og snakke direkte med deg.

For din egen del bør du la dette ligge no og søke profosjonell hjelp, det er IKKE normalt og IKKE bra i det hele tatt å være så til de grader BESATT av en slik sak!!!!

Skrevet

Hvem er du Darla - fødeklar? I forhold til firlingmoren? I slekt eller noe? Eller støtter du deg bare til hva kusinen til samboeren din sier, ei som jfr noen andres innlegg har taushetsplikt?

Tror heller ikke det er bare en anonym som har skrevet innlegg her på denne tråden, det er nok flere.

Så når du ber noen om å søke profesjonell hjelp siden de er besatt, så er i mine øyne du like besatt.

Dersom du ønsker at det skal bli fred angående denne saken så får du slutte å svare selv på meldingene, det vitner nemlig om like mye besatthet som dem som er anonym.

Forøvrig er det rart at en verdensbegivenhet i lille norge kan holdes så skjult så lenge som vi snakker om nå, spesiellt med tanke på at man har slike "løsmunnete" ansatte som kusinen til din sambo......

Nok en gang gå i deg selv før du kritiserer andre....

...og ja jeg har heller ingen problem med å signere med nick.

Skrevet

Jeg er en som synes synd på en nybakt firlingmor som får hets, og som ikke fostår hvorfor noen kan finne på noe sånt. Også kjenner jeg en som jobber på Ullevål som har bekreftet at dette er sant.

Hvorfor gidder DU å bry deg egentlig?

Og hvorfor dette behovet for å krangle med MEG av alle? Jeg sier jo bare at det ikke er sunt å bry seg så mye om en fremmed har fått firlinger eller ikke, og det er faktisk de fleste her inne enig med meg i.

La dette ligge no, vær så snill, det er jo faktisk ingenting hverken du eller anonym har noe med!

Skrevet

Enig med deg Darla - - la nå den dama få være i fred.

Ingen fortjener en hetsekampanje som denne!

Skrevet

Du Darla - Fødeklar :-).... Hvis en du kjenner som jobber på Ullevål har bekreftet dette. Går ikke det også under å bryte taushetsplikten sin da? Siden dere driver og sier at hun som har en tante som er jordmor på Ullevål bryter taushetsplikten om hun sier noe????

Skrevet

Så lenge de ikke nevner navn så har de ikke brutt noen taushetsplikt :-)

Så la dette ligge no, kan du ikke?

Jeg fatter ennå ikke hvordan du kan være så lidenskapelig opptatt av fremmede menneskers liv.

Skrevet

Herregud dere som driver og spekulerer i dette om det er sant eller ikke burde skamme dere.

La nå To blå- 5 hjerter være ifred!

Forresten gratulerer så mye med nurkene dine, ligger det i familien din eller sambo å få flere på engang?

Trodde det var voksne mennesker her på bim, men de fleste av dere oppfører dere som småunger i barnehage jo, haha patetisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...