Gå til innhold

Ja, da er de her... 4 barn tatt med keisersnitt i 29 uke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det lurer jeg også på!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!!!!!

Skrevet

Gralla:=) krysser fingrene for at alle fort blir store og friske barn

Skrevet

synd med det 5. men dere har jo søsknene å kose dere med:)

Lykke til videre:)

Skrevet

Det er vanskelig med hun lille jenta vår som ble hjerteoperert men vi får bare håpe på at hun overlever. Tilstanden til den minste gutten vår har ikke endret seg vi får bare krysse fingrene at han har like sterk vilje som broren sin. Skulle ønske vi hadde nr 5 også men jeg er glad så mange overlevde. Takk for at dere bryr dere, må uansett ligge her is engen og hvile nå så det er ikke så mye annet å gjøre her på ullevåll akkuart nå en å skrive til dere og sove.

Skrevet

Keisersnitt var planlagt 10 desember, men de ville visst ut før det :)

Skrevet

Gratulerer så mye!! :)

Og masse lykke til. :)

Skrevet

Har de små gullene fått navn forresten?:) Krysser fingrene for at alle vokser seg store og sterke fremover, å at du får alle med deg hjem snart :)

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Har dere tenkt ut noen navn? Skal bli artig å høre hva dere bestemmer dere for. Fortsett å hold oss informert. Lykke til

Skrevet

Oj, så gøy!!:)

Gratulerer så mye!! Syns heller ikke det var lenge siden du delte nyheten med oss, tenk så fort tiden har gått:)

Håper tiden fremover blir fin for dere alle, krysser fingre for de to små som trenger ett par ekstra tanker nå:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Sitter her å gråter en skvett. Jeg ønsker deg og familien din all lykke i framtiden. Er sjeldent her, men nå kommer jeg til å titte innom ofte for å se etter innlegg fra deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...