Gå til innhold

Ja, da er de her... 4 barn tatt med keisersnitt i 29 uke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi klarte det .... 4 friske barn. :) Jente nr 1: Ble født med hjertefeil og ble operert straks etter hu kom ut. Jente nr 2: Er frisk og fin. Gutt nr: 1: Er veldig liten, men vi håper han klarer seg. Gutt nr 4: Er en stor og sterk gutt. Alle ligger i kuvøse.

Mamma og pappa svever av lykke. jeg er trøtt men jeg er sliten. De kom til verden med keisersnitt 23.58 natt til søndag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse! håper alt går bra :-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Hvor store var de?

Skrevet

Åh. gratulerer så mye!!

Jeg kjenner et firlingpar, de fikk også en litt tøff start, men er idag friske og fine 13 åringer :)

Skrevet

Hjertelig gratulerer med de små! Fikk helt gåsehud når jeg leste dette.....Fantastisk at det har gått såpass godt med alle. MASSE lykke til!!!

Klem fra meg

Skrevet

Jente nr 1 er 970 g og hun var 34 cm lang. Jente nr 2 er 1020 gr hun var 34 cm, Gutt nr 1 var 940 g 30 cm og gutt nr 2 var 1100 g og 35 cm.

Jeg er så lykkelig, vi trodde egentlig at det ikke skulle gå fint når de kom så tidlig.

Takk for gratulasjoner.

Skrevet

Gratulere så mye......

Var det planlagt keisersnitt eller måtte dere ta haste?

Skrevet

Det var ikke et planlagt keisersnitt nei, jeg fikk kraftige blødninger på lørdagen og da ble det sykehus tur for sjekk, de prøvde å holde barna så lenge de klarte i magen, men så blødde jeg enda mer og da ble det bestemt keisersnitt.

Skrevet

Kjempefint det gikk bra da.... Håper fortsettelsen og går fint for dere....

Lykke til og kos dere masse

Skrevet

Heisann!

Gratuleer så myyyye ;o)

Ønsker dere masse lykke til! Tipper at dere har nok å henge

fingrene i...

Skrevet

Oj. oj oj er de her allerede? GRATULERER SÅ MYE. Synes ikke det er lenge siden jeg leste et av de förste innleggene dine om at dere ventet firlinger!

Lykke til!

Skrevet

oi så flott!

gratulerer så mye og lykke til videre. Håper alle vokser seg store og sterke:o)

Skrevet

Å, så utrolig morsomt å lese!! :-) GRATULERER!! :-)

Har tenkt masse på deg, og har håpet at alt sto bra til!! Herlig med en sånn solskinnshistorie!!

Stor klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye med de små miraklene...

Lykke til videre...

Skrevet

Gratulerer så masse ganger 4 .Må være helt utrolig å få så mange barn på en gang. Ønsker dere alt godt

Skrevet

Hei

Gratulere så mye med 4 små, håper alt går bra med dere alle og at dere får en fin tid fremover.

Skrevet

Gratulerer så masse! Husker godt ditt innlegg for flere mnd siden. Godt å høre at det kom fire skjønne barn til verden:)

Lykke til i barseltida!

Skrevet

Hvilken del av landet har vært så heldig å få delta i denne verdens begivenheten?

Nord/sør/øst/vest????

Skrevet

Jøss!!! Masse gratulasjoner :) For en lykke!

Håper det går bra med allesammen :o)

Skrevet

grattis!!

hvor lenge var det til planlagt keisersnitt nå da? en veninne av meg fikk trillinger i fjor,de er skikkelig skjønne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...