Gjest Skrevet 19. november 2007 #26 Skrevet 19. november 2007 Da krysser vi fingrene for huset! Det så jo flott ut, da! Pluss at det må jo være et digert pluss for utleier at dere vil bo så lenge ... da slipper han å finne nye leietakere i eininga! (Akkurat det kan være nok til at han går med på å sette ned leia vet du!) Lykke til!
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. november 2007 Forfatter #27 Skrevet 19. november 2007 Ja, det er det jeg satser på. Nå krysser jeg fingrene... men får ikke mer enn 2800 i bostøtte uansett da. Det er max her ute.
Dotten Skrevet 19. november 2007 #28 Skrevet 19. november 2007 2 800 er jo penger det også Alle monner drar! Det viktigste er at du kommer deg vekk. Tenk et helt hus!!! Så kan samboeren din sitte der i den lille leiligheten å være egen og dum. Håper han må betale masse penger til deg etterhvert. Sørg for ikke å inngå en privat avtale. Da kommer han til å snyte deg, den gjerrigknarken. Ps. Har svart deg lenger opp i tråden her også, om du ikke har sett det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå