Gå til innhold

Da hopper jeg over noen uker og kommer inn til dere :-)


*Vetlis*

Anbefalte innlegg

Hei igjen Vetlis!

Tok meg noen dager fri fra PC'en jeg. Som du har skrevet en plass, det går jo i det samme her inne på BIM. Men litt kjekt når man har noen å skrive med da.

 

Guri kor jeg kjenner meg igjen i deg her. Har også vært sykemeldt siden mai og bare surret rundt liksom. Det er jo på denne tiden man kunne ha laget fotoalbum og ryddet masse. HA,ha,ha. Føler jeg har gjort svært lite ja.

Det trivselskjemaet har jeg aldri hørt om. Nå kjenner jeg godt med liv da. Men har masse rare og litt vonde tanker innimellom. Det blir til at man får det når man har mistet et par ganger før det er klaff. Man skjønner liksom ikke helt at man kan være så heldig nå, at det endelig skal bli en baby av dette. Så jeg er ikke helt beroliget før jenta vår er født. Jeg prøvde å lufte dette for min lege, men hun blåste det bare unna liksom (hun er veldig grei ellers altså, bare med litt dårlig tid..). Jeg kjenner litt på det at det hadde vært godt å kunne fått snakket med noen om det.

Nå skal jeg til jordmor på fredag, dobbeltime, og får vel pratet litt da. Har satt opp dobbeltime for å snakke om keisersnittet.

 

Føler de siste ukene har gått litt raskere enn ellers (synes nemlig at tida har sneglet seg avgårde dette svangerskapet). Nå har vi jo bare under 4 uker igjen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei nattens dronning !

Ja det er nok ikke så dumt innimellom med en pc pause :-) Skulle ønske jeg var litt flinkere til det å, men det blir til at man bare må innom å sjekke om det er noe nytt hehe!

 

Hmmm... ja man tenker vel lett at det er et hav av tid til sånne ting.... man har jo i jøssenavn mange mnd på seg, men vips så hadde de "trege" mnd ikke vært så trege alikevel..... for plutselig er ruge tiden vår over!!!! Så står man der da, med et hus på halvtolv og ingenting er klart til lillegull skal komme! Så blir det til at man hiver seg rundt å gjør alt å en gang :-) Er det ikke det som heter skippertak da?

Jeg fikk uttdelt et trivselsskjema av JM, hvor man kan sette inn hver gang hun sparker over en lengre periode... Så kan man på en måte kartlegge om det er et sparke mønster. Da blir det lettere å avdekke om det er noe forandringer i rutinene til babyen. Men jeg har ikke brukt det noe særlig :-( Er skikkelig dårlig på å skrive skjemaer gitt!

JA uff, har man mistet får man aldri helt roen til å nyte svangerskapet til det fulle tror jeg? Man går liksom på tå og hev hele tiden! Det er som jeg sa til mannen min her om dagen å, at det er så fort man får litt gode tilbakemeldinger og føler man kan puste letttet ut og nyte det litt, så kjer det! Stigninger i prøver, eller klumsete uttalelser av leger..... BAH!!!!!

JA jeg beg å få nervene mine på utsiden av huden nå hehe!

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har svart deg litt på den nye tråden du har opprettet: nattensDronning. Kvepper alltid litt når jeg ser nicket mitt. Er liksom ikke så ofte nei...

Artig at vi skal ha keisersnitt samme dag da. Bare ikke noe skjer før den datoen....

ja, vi må hvis til med noen skippertak her også. Men så skal jeg jo ikke gjøre for mye da. Så bæring og vasking og slikt blir jeg jo bare værre i bekkenet av. Har ikke fått opp senga eller vugga enda. Men har faktisk kjøpt kommode og alle klærne er vaska og ligger klar i kommoden. Så nå tror jeg det bare er bleier som mangler.

Man tror man har god tid, men jeg tror at desember kommer til å fyke avgårde. Er så mye som skjer og som skal gjøres den måneden.... ja,ja.

 

Gruer du deg til selve snittet? Det gjør jeg, så nå tenker jeg minst mulig på det....

Nei nå må jeg komme meg i seng..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit åssen det er :-) Er ikke den som blir "ropt" mest på her inne jeg heller hehe!

 

Ja det var litt moro :-) Jeg har ingen planer om å få før den 21, men klart den 15 eller noe, ville vært perfekt! For da er man hjemme før jula beg skikkelig. Men guriland, 21 er sikkert veldig bra det!

Har ikke noe bekkenplager jeg heldigvis, eneste jeg sliter med er halsbrann og en sånn skikkelig "SLITEN" følelese i magen. Så har ingen unnskyldning til å slippe unna julevasken :-( Bah!

Har fått opp vuggen, men ikke sengen. Den er det ikke noe stress med enda. Som deg mangler jeg bleier. Å klærne i den minste str er vasket og ligger klart i skapet, sammen med sengetøy osv. Hmmmm..... det er jo veldig kos å da :-)

 

Selve snittet er en ting, gruer meg til spinalbedøvelsen og ventetiden, til jeg får se henne etter snittet! Men den største angsten ligger vel i ammingen... Brukte 2 uker før jeg fikke det nogenlunde til sist :-( USCH!!! Å på riksen er det jo faen meg en egen ammemafia :-(

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...