Gå til innhold

sambo i fengsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er en krangleside, men vi snakker ikke sånn til hverandre her inne likevel. Det er ikke greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud dette forumet er fullt av pappskaller.

JA han sitter i fengsel i noen maaneder, det beyr at han betaler for det han har gjort, og burde ikke "dömmes" for resten av livet. Alle gjör vi gale ting og saa lenge folk er modne nok (og det har ingen ting med alder aa gjöre) til aa laere av sine feil saa burde ikke alle andre komme her og veive med pekefingern.

Det aa argumentere med at dette tross alt er en krangleside, som om det er greit aa vaere full av piss av den grunn, blir litt dumt.

Det at han har gjort noe som er litt verre enn aa kaste viskelaer paa laerern betyr da ikke at HI ikke burde vaere sammen med ham og planlegge barn med ham. Det var ikke det hun spurte om her, derimot om hun burde fortelle ham at hun har vaert ute paa byen.

Jeg syns at du, HI, burde snakke med ham naa som han fortsatt sitter inne, for han har masse tid til aa tenke over det, og innse hva han egentlig setter pris paa, og det er vel deg siden han vil ha familie med deg?! .

Skrevet

Enig med hun som skrev foran meg...

MEN jeg vil også si at han syns du bør ta hensyn til han ved å ikke gå ut på byen... han kunne kanskje ha tatt litt hensyn til deg også ved å oppføre seg i stedet for å gjøre noe som sent han til fengsel.

Jeg sier bare LYKKE TIL og jeg håper at alt ordner seg for dere to! Klem!

Skrevet

Ikke helt enig med at det er litt verre enn å kaste viskelær på læreren...

Han sitter inne for vold!

Havner du i fengsel, betyr det at du har utøvd så alvorlig vold mot et annet menneske som mest sannsynlig har fått alvorlige skader.

Han sitter i fengsel, og vil at mens han gjør det, så skal hans 21årige kjæreste sitte hjemme hver helg og oppføre seg ordentlig.

Han er nemlig så sjalu.

Vet ikke med dere andre, men i mine øre høres ikke dette bra ut i det hele tatt.

Jeg får litt frysninger på ryggen.

Vet ikke hvor mange som har fulgt med i VG i det siste. Der uttaler "eksperter" fra alt fra Menn mot vold, krisesentere, psykologer og voldsofre at "historiene" alltid begynner med en kontrollerende kjæreste...

Tror jeg hadde benytta sjansen til å tenke alvorlig over hva jeg vil med livet mitt, HI. Gjør en test - snakk med kjæresten din i fengselet og si at du synes det er forferdelig kjedeløig å bare være hjemme, og at du ikke har lyst til det. Og si at han selvsagt kan stole på deg (og så må du jo vise at han kan det)

Tror du vil kunne lære mye av reaksjonen hans.

Skrevet

den der testen har jeg prøvd meg på, jeg sa d var utrolig kjedelig, og da responderte han med at : jeg visste dette kom til å skje...

Skrevet

Jeg har tatt mange feil valg når det gjelder menn!!

Nå er jeg ganske sikker på at du velger feil mann

Trekk deg mens du kan---mens du enda er ung og mulighet til å velge rett mann og far til ditt ufødte barn.Han er egoistisk!!!

Kansje han har sine gode sider men gå fra han !

Kan vær at han ødelegger livet ditt!

Det er kun du som blir sittene alene med et barn med en kontrollfrik av en far

Da vil du ende opp bitter og trist

Skrevet

Hver så snill og kvitt deg med den Taperen.....

Fy F... det hadde jeg aldri funnet meg i.Aldri i verden..Er du veldig ung?Det må du jo være når du er SÅ naiv,Stakkars deg........

Skrevet

jeg er ung ja, han er 5 år eldre enn mg

Skrevet

Ei her sa han satt for vold? Hvordan kan anonym vite det med mindre HI har informert om det.

Forøvrig er ikke alle dårlige kjærester/ektemenn fordi de kommer i fengsel.

Du kan faktisk komme i fengsel om du ikke leverer selvangivelsen feks 2-3 år. Er man syk på noen som helst måte slik at man ikke klare det så kan man havne i fengsel om man er uheldig.

Kjell Inge Røkke satt 21 dager, Dag Erik Pedersen i NRK sporten satt i 21 dager. Skal damene deres forlate dem. PS Kona til Røkke er politi...

Hvem skal dømme andre om de er gode eller dårlige.

Tenk på sangen fra Inger Lise frk Johansen, der fikk moralistene passet sitt påskrevet.

Et ordtak sier den som selv er ren kan kaste den første sten...........(handler om å kaste sten i glasshus)

Tror de fleste vinduer hadde blitt berget hvis ordtaket hadde blitt fulgt....

Skrevet

HI skriver han sitter inne for slåssing.

Slåssing = vold.

En ryker ikke inn med mindre volden er alvorlig!

Til HI: Dersom du prøvde "testen" som du blei oppfordra til å ta, og fikk det svaret - så tror jeg du vet hva du må gjøre.

Ser du har fått masse støtte her og oppfordringer om å gå fra folk som har opplevd det samme. En må gjøre sine egne erfaringer, men det kan være lurt å lytte og tenke igjennom sin egen situasjon en gang til.

Skrevet

Er vel bare å si at du har vært ute det.. Er ikke noe galt i å leve da. Selv om han sitter innesperret bak lås og slå så betyr ikke det at du gjør det også.. Er ikke du som har gjort noe galt..

Skrevet

Advokat?

I dont think so!!

Første bud for advokater er vel at de kan å skrive norsk?

Skrevet

Jeg ville sagt det til han, men fatter ikke hvorfor du i det hele tatt inngikk en slik avtale. Det er han som sitter i fengsel , ikke du.

For meg hørest det helt sinnsykt ut å inngå en slik avtale i det hele tatt. Hva er vitsen med det? stoler han ikke på deg?

Jeg synest dette hørest ut som første steg i et forhold hvor ene parten blir underdanig den andre. Ikke bra i det hele tatt. har selv vært i et slikt forhold en gang.NEI.huff.

Fest så mye du bare vil:)

Skrevet

Slossingen trenger faktisk ikke være noe værre enn at han var uheldig å slo ut en tann på den han sloss med for å havne inn. bare så det er sagt. og bare en utslått tann gir 45 dager. og det er jo ingen av dere her inne som vet om han var den som slo først eller ikke heller. alt hi har sagt er at han sitter inne for slossing. Og til HI, jeg forstår problemet ditt, og at du ikke vil at han skal bekymre seg når han sitter inne. men tror nok jeg ville sagt det uansett. bare finne en litt "snill" måte å si det på kanskje??

Skrevet

Jeg tror folk som er skeptiske på forholdet dems reagere mest på at hun har har dårlig samvittighet for å ha tatt seg en fest mens han sitter inne.Jeg reagere sterkt på at han har en mening om at hun(deg:=)) skal sitte låst hjemme pga han sitter i fengsel

Fengsel i seg selv er jo ikke det beste utgangspunkte for et forhold men som sagt så har han ihvertfall ingen rett til å bestemme over deg.

Ha nå litt selvrespekt!

Skrevet

er selve ordet fengsel avgjørende for om man er ett bra menneske eller ikke? skjønner at det er mer her, men om han har sluttet og drikke så har han vel forsøkt å gjøre noe med livsstilen sin? sjalusi er ikke bra, men det er måten noen snakker om det og gjøre en feil på, stor eller liten feil..

Skrevet

Eh..Det er lett å si at han har slutta å drikke når han sitter i fengsel. Det er ikke så mye drikking når noen sitter i fengsel, men det er endel menn som deltar i en del ting som de kanskje ikke gjort før for å få tida til å gå. Men at han sier han har slutta å drikke når han sitter inne det er ikke så innmari imponerende!

Skrevet

slutta å drikke i ett år sto det da, regner med han ikke har sittet så lenge!forsvarer ikke vold i fylla i det hele tatt, mener bare man ikke kan si noe om en person/fremtid fordi han er dømt i en rettssak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...