Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 19. november 2007 #26 Skrevet 19. november 2007 Mine rier var heller ikke vonde i begynnelsen...Jeg ville ringt hvis jeg var deg! Bedre å ringe en gang for mye.... De på føden vil garantert ikke oppfatte deg som "masete". Til meg sa de alltid at jeg MÅTTE ringe dersom jeg følte meg usikker på noe! Håper at det enda er 10 uker til fødselen din:) Lykke til!
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. november 2007 #28 Skrevet 19. november 2007 Ja, det er jo derfor vi ringer dem, nettopp fordi at det er de som kan dette.
gærne ko Skrevet 19. november 2007 #29 Skrevet 19. november 2007 Ring til føden! Sånn hadde eg det fra torsdag morra til fredags morra, då blei det brått meir vondt og fødselen var i gang. Regelmessige rier/kynner som kom kvart tredje minutt og varte ca 30 sek. Ikkje så veldig vondt. Var innom føden torsdags kveld, og blei sendt heim, for dette var ikkje rier og hadde ingen åpning så dei forventa ikkje å sjå meg igjen på mange dager ennå. Under et døgn seinare var han født. Dette var på termin, vel å merke...
Iben guttemamma <3 Skrevet 19. november 2007 Forfatter #30 Skrevet 19. november 2007 Har ringt rundt til folk og spurt om dem kan hjelpe meg med Noa, men aller er opptatte. Snakket også med dem på føden, dem ville ha med inn med en gang. Så da blir det busstur på oss... gleder meg til den turen ja. Var å datt forje uke, så kunne ha en sammenheng me det. Men nå drar vi
Dotten Skrevet 19. november 2007 #31 Skrevet 19. november 2007 Hallo! Er det virkelig ingen som kan hjelpe deg! For noen folk. Hadde det vært meg, hadde jeg reist fra jobb og tatt meg av ungen din? Hva med barnefaren da?? Hvor er han?? Regner med at han skal møte deg på sykehuset, eller kanskje dere ikke er sammen lenger... vel ikke min business egentlig. Sorry at jeg spurte. Men synes det er dårlig gjort av vennenne dine. Litt vanskelig å ha med seg storesøsken om du virkelig er i fødsel. Huff. Masse lykke til!!
Grorüd.. Skrevet 19. november 2007 #32 Skrevet 19. november 2007 Lykke til!! :-) Håper det bare er kynnere for din skyld
hund&barn@fullrulle Skrevet 19. november 2007 #33 Skrevet 19. november 2007 At du har nerver til å vente slik. Du er bare i uke 30 og har trolig rier og venter to timer... Bra du skal reise nå, etter minmening to timer for sent, men kom deg avgårde og få stoppet det her.
Lillegull og spiren Skrevet 19. november 2007 #34 Skrevet 19. november 2007 nei hopp i en taxi..har du ikke krav på bare å betale egenandel da? da kommer du nok raskere frem og hvis det skulle skje noe,så slipper du å ha hele bussen der liskom..heh.e
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. november 2007 #35 Skrevet 19. november 2007 Uff, da ... Lykke til. Håper noen kan hjelpe deg. Skulle gjerne passet Noa, om vi bodde i samme by. Men tror ikke vi gjør det.
Elisabeth&Kevin Skrevet 19. november 2007 #36 Skrevet 19. november 2007 Det e jo heilt sinnsykt om det ikkje e nåen som kan hjælpe dæ..... det e fan ikkje te å tru. at folk kan være så ego, hadde man kunna hjælpt dæ, men e jo i tromsø... lykke tel å skriv kor det går me dåkker
;o). Skrevet 19. november 2007 #37 Skrevet 19. november 2007 DÆVEN! Hadde noen ringt meg i en sånn situasjon og spurt meg om hjelp, hadde jeg selvfølgelig sluppet det jeg hadde i hendene og gjort hva jeg kunne med en gang! Uansett; masse lykke til! Bra du kom deg avgårde nå!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #38 Skrevet 19. november 2007 dytter opp denne jeg, er så spent på hvordan det har gått!! Noen som vet noe?
frøsa Skrevet 19. november 2007 #41 Skrevet 19. november 2007 no må ho vel komme tilbake snart.................
Fire småtroll Skrevet 19. november 2007 #43 Skrevet 19. november 2007 Dytter jeg også... Fødte i uke 36 jeg nå sist, og riene var overhodet ikke vonde før jeg hadde nesten 5 cm åpning... Trodde jeg hadde mye kynnere jeg, men de påvirket mormunnen skikkelig! Håper virkelig de har fått stoppet det...
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. november 2007 #44 Skrevet 19. november 2007 Uff. det tyder på at de ikke har fått stoppet det om hun ikke er tilbake enda.
Iben guttemamma <3 Skrevet 19. november 2007 Forfatter #46 Skrevet 19. november 2007 Heisann Jeg er kommet hjem ( skrev et innlegg her i sta) Det ble registert rie aktivitet, men det hadde ikke påvirket livmormunnen til at det hadde blitt noe åpning. Så jeg er ikke i fødsel kunne de konkludere med. Jeg har enda disse kynnerne, de er enda regelmessige, men ikke vonde. Og bra er det, er jo alt for tidlig å føde nå. :-)
*Rutletutt* Skrevet 19. november 2007 #47 Skrevet 19. november 2007 Det var godt! Var bekymret for deg nå, jeg;o)
Iben guttemamma <3 Skrevet 19. november 2007 Forfatter #48 Skrevet 19. november 2007 Ja, begynnte å bli litt bekymret selv etter å ha lest alle historiene om at riene ikke var særlig vonde før det va 5 cm åpning osv... Var jo slik hos meg også sist, men, dette var liksom bare ubehagelig. Men er hjemme nå, med rompa godt plantet på sofaen Fikk beskjed om å ta det med ro.
Gjest Skrevet 19. november 2007 #49 Skrevet 19. november 2007 det var godt å høre da. hadde noe liknende selv i uke 32, bare at jeg hadde veldig lange kynnere og menssmerter også... men fikk beskjed om å ta paracet jeg da, for dte skulle roe ned litt også... hjalp litt hvertfall. så du kan jo prøve det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå