suseduse Skrevet 19. november 2007 #26 Skrevet 19. november 2007 ikke for å være slem, men noe må du ha gjort for å få han så pissed??? og mannfolk (etter min erfaring) kan eksplodere i sinne og si mye stygt og ting de ikke mener, så la han få roe seg og komme seg 1374 hakk ned før du maser mere på han.. tenk igjen hva han mener du har gjort... for sånn jeg skjønte det ville du ikke dra! lykke lykke til!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #27 Skrevet 19. november 2007 En sånn mann er ikke mye å samle på!! Og tar jeg ikke feil, så er det ikke bare facebook han kontrollerer deg med?? Pakk det du har, tenk på lille!! Ingen skal vel måtte vokse opp med en som er så kontrollerende??? Og masse lykke til!!
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. november 2007 #28 Skrevet 19. november 2007 Ok... da vlle jeg blitt og snakket med ham i det minste. Har du ingen du kan være hos noen dager ? Venninner ?
Gjest Skrevet 19. november 2007 #29 Skrevet 19. november 2007 man trenger faktisk ikke ha gjort noe som helst når det gjelder enkelte utgaver av arten.
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. november 2007 #30 Skrevet 19. november 2007 Nei, en MÅ ikke ha gjort noe for å få en sånn reaksjon. Sjalusi og misforståelser er gode grunner til å få en sånn reaksjon.
LadyLuck & Skrevet 19. november 2007 Forfatter #31 Skrevet 19. november 2007 har ingen å reise til får bare håpe han er roligere år han kommer hjem. han har ikke sovet i natt (vet ikke hvorfor) så kan ha en innvirkning
suseduse Skrevet 19. november 2007 #32 Skrevet 19. november 2007 nei det veit jeg veldig godt, men syns ikke vi skal sette denne karen her i båsen " psykopat" ut i fra en mld!
noche Skrevet 19. november 2007 #33 Skrevet 19. november 2007 sorry, men må bare spørre: hva har DU gjort mot ham?
Hva skjer'a?♂ Skrevet 19. november 2007 #34 Skrevet 19. november 2007 Det hele høres ganske barnslig ut- kanskje du burde kontakte familievernkontoret. Dere trenger nok noen runder med samtaler der. Lykke til
nickoline og supermann Skrevet 19. november 2007 #35 Skrevet 19. november 2007 skjønner ingenting jeg............ er du blåøyd. aksepterer du at han kommer hjem nå og sier at han ikke mente det..........unnskylde han for en så kraftig reaksjon.... men nå vet vi ikke historien. kanskje du heller burde fortelle hva som ligger bak, så disse snille damenen her inn som vil ditt beste kan gi deg råd....... mange skjebner og historier her inne. så noen kan sikkert gi deg et godt råd på veien.
LadyLuck & Skrevet 19. november 2007 Forfatter #36 Skrevet 19. november 2007 hadde litt kontakt med xn når vi bodde fra hevrandre, og dette vet han. Og dette har vi i ettertid ordnet opp i. Er jo over ett år siden. Sa også i fra at xn hadde sendt "frien request" og at jeg takket nei, siden jeg vet hvor mye det betyr for han. (dette er vel syv mnd siden)
☆Anonymia☆ Skrevet 19. november 2007 #37 Skrevet 19. november 2007 herregud...unnskyld meg men han kan da ikke kaste deg ut når han vet du ikke har noen plass å gå ?? huffa meg,ladyluck.. vet ikke hva jeg skal si jeg.. på grunn av facebook ??? nei og nei..
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. november 2007 #38 Skrevet 19. november 2007 Da må du kunne reise til noen andre dibbere.
☆Anonymia☆ Skrevet 19. november 2007 #39 Skrevet 19. november 2007 enig med lamèla. om han er så sur og kaster deg ut pga det syns jeg du skal få bo hos noen dibbere.. stakkars deg...FYYY så urettferdig..
LadyLuck & Skrevet 19. november 2007 Forfatter #41 Skrevet 19. november 2007 men nå er det en her som er ganske trøtt. Så får vel legge ham. Snakka nettopp med sambo. Står vist at jeg var på facebook for firedager siden, og det var jeg ikke. Når jeg sier det, sier han bare et jeg lyver. Men han har gått med åp å snakke når han kommer hjem. Så legger meg med småen og prøver å sove litt før den tid.
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. november 2007 #42 Skrevet 19. november 2007 Ja, det bør ikke være noe problem. Det er nok av oss her inne.
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. november 2007 #43 Skrevet 19. november 2007 Uff. hold oss oppdatert da. Blir jo bekymret for deg, og det er ikke lett for deg nå. Det vet jeg.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 19. november 2007 #44 Skrevet 19. november 2007 Det kan stå at det har skjedd ting på face profilen din "yesterday" Selvom du ikke har vært pålogget! Mulig det er det han mener. Folk kan ha tagget bilder av deg osv osv uten at du har vært pålogget.. Det STÅR ingen steder at du har vært pålogget hvis du ikke har skrevet på wallen til folk e.l..... hatt noe aktivitet som kommer på mini feeden.. hvis du skjønner?
rampetrollet Skrevet 19. november 2007 #45 Skrevet 19. november 2007 Er det så at du bor i Bergen så bare skriv en PM til meg, her er det alltid plass til en eller to til Vet hvordan det er å ikke ha noen å støtte seg til, eller ha noen sted å gå.. Lykke til, -håper alt ordner seg til det beste !
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. november 2007 #46 Skrevet 19. november 2007 Så flott. Jeg har nemlig ikke plass her. Trangt nok fra før og ingen ledige senger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå