Gå til innhold

Hvor skal jeg nå bo??? (KRISE)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp mld fra sambo

"du har vært på facebook, dette skulle du ikke, begynn å pakke"

Har kke ært der på leenge, og han var tilstede sist jeg var der.

Har nå sletta hele driten, men det hjelper ikke.

Fått beskjed at når han kommer hjem er det bare å stikke.

Nekter meg å ta md småen også, sier at da anmelder han meg for kiddnapping.

Helt knust her.

Hva skal jeg nå gjøre da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ??? Kaster han deg ut for at du har brukt facebook? Unnskyld meg, men kanskje du har det bedre uten han.... Stikk før han kommer du....

Skrevet

What? Skal han gå fra deg fordi du har vært på facebook?! Skjønner ikkeno` jeg nå....seriøst?

Skrevet

orker ikke ligge ut heele historien, men vi hadde en avtale (noe med en x,osv)

Men han var her jo når eg var innpå der.

Ikke kan jeg ringe noen heller, har liksom bare min mor og de, og de er i syden og kommer ikke hjem før om en uke

Skrevet

dette hørtes litt merkelig ut. Hva er egentlig problemet? Man skal vel ikke kastes ut av huset om man er inne på facebook? Mulig jeg ikke har fått med meg første del av storien her. Kidnapping? er du moren til barnet? herregud, skal dere flytte fra hverandre må dere til mekling for å bestemme samvær etc han kan ikke bare nekte deg barnet. høres ut som du trenger å alliere deg med noen for å få litt hjelp

Skrevet

Du får ikke være på facebok? Hvorfor ikke? Og hvorfor er han der da?

Har du familie i nærheten? Står leiligheten/huset i hans navn?

Skrevet

Hæ? Facebook liksom?

Men bare be han sjekke loggen på pcen da vel.. er han litt datakyndig så ser han vel fort at du ikke lyver..?!

Skrevet

herregud er det mulig??? han bestemmer vel ikke over deg vel? har du ikke like stor rett til å bo i huset deres? kan jo ikke kaste deg ut på gata da pga facebook???

Skrevet

Nei nei... Dette er ikke måten å gjøre det på. Snakk sammen i kveld!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå kjenner jeg ikke forhistorien, men om du er lik min sambo, som har litt for lite rent mel i posen,og som tidligere har fått en advarsel, så forstår jeg at han blir sur, men IKKE at han kaster deg ut.

Jeg ville nemlig gjort det samme med sambo, dersom han våget seg inn på sider jeg har bedt han holde seg unna.

MEN, å kaste deg ut pga det, det er litt drøyt. Og om du ikke har vært på facebook siden han så det, så har han ingenting og si...

Og om du skal dra, så kan du ta med ungen..

Skrevet

I så fall er dette lykkedagen din, for endelig kommer du bort fra en manipulerende og kontrollerende mann. Og at du liksom ikke får lov til å ta med barnet? Den kommer han jo langt med, når det er han som kaster ut en gravid småbarnsmor. Ta vare på alle meldinger av denne typen, sånn at du har bevis i en ev rettsak.

Kjøl ned hodet ditt, og begynn å tenke. Kan du flytte inn hos en veninne eller hos familie inntil videre? Om ikke ville jeg dratt til nærmeste krisesenter, der hjelper de deg i den første, vanskelige fasen. De vet også hvem du kan henvende deg til videre, siden du kanskje trenger hjelp til å finne et sted å bo mm.

Lykke til. Dette kommer til å gå så bra, bare du klarer å bøye nakken og søke hjelp. Ingen kan leve på denne måten.

Skrevet

ALLT står på han, siden jeg siste året har nedbetalt en gammel sak, og av den grunni ikke vært kredittverdig.

Har kun klærene mine og noen få pynteting

Skrevet

Regner med at dere har hatt en krangel om facebook bruk tidligere... men han kan ikke anmelde deg for kidnapping av eget barn...

Kan du ikke bare skrive tilbake at du ikke har vært på facebook,og at du ikke kommer til å stikke..

Skrevet

unnskyld meg, men det har da han ikke noe med?? han kan da ikke få styre deg sånn? er han sånn når det gjelder andre ting også?

Skrevet

har vært inne å sletta hele profilen, men det hjelper vist ikke.

Vet da fan jeg *snufs*

Skrevet

Uff, for noen idiotiske mannfolk vi har.

Han har da ingen rett til å nekte deg å være der.

Og ikke kan han nekte deg å ta med småen heller.

Hvor er han nå da ?

Skrevet

skolen, tror hvertfall det, godt mulig han er på vei hjem

Skrevet

Ta vare på alle meldinger, Pakk alle dine og ungens ting og dra på et krisesenter. Du kan jo også kontakte politiet å si at han har truet deg med å bla. melde deg for kidnapping. Da har de litt bakgrunnsinfo hvis han kommer.

Skrevet

Er han i stand til å skade deg fysisk ?

Skrevet

vil jo ikke det, vil jo at vi skal klere å ordne opp.

sendt mld om vi kan snakke når hn kommer hjem, men får ikke svar

Skrevet

Enig med *Blueberrypai* her, han høres jo helt psykopatisk ut...

Skrevet

Synes nå uansett at du skulle dra på krisesenter, så kan dere heller dra på familierådgivning og sånn sammen. Imens du bor her. Og som en nedenfor her spurte. Er han i stand til å skade deg fysisk?

Skrevet

nei.

Han er sterkere enn meg og sånn. men kan ikke forestille meg at han noengang ville slå

Skrevet

facebook.........må le. er han fryktelig sjalu eller. har du vært i kontakt med exen og har du ditt på det rene......

du kan ta med deg gutten din uten at han kan gjøre noe med dette. men du må jo regne med at når han sier sånn vil han nok kreve delt foreldreansvar.

finn deg et sted å bo kjapt.... kontakt sosialkontoret. de må hjelpe deg.

Skrevet

Mld er nok skrevet i sinne, ville ventet til han kom hjem å prøvd og snakke med ham.Har du sendt mld om at du er der så vet han jo det selv om han ikke svarer. Er han fremdeles veldig sint så reis til en venninne eller noe til han har roet seg og klarer å snakke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...