nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #26 Skrevet 18. november 2007 vanskelig å forestille seg smertene. men hadde mest vondt under åpninga. ble satt i gang og det gikk fort. au au au.... selve fødselen husker jeg som ganske grei. og gjør det gjerne igjen.
Alba44 Skrevet 18. november 2007 #27 Skrevet 18. november 2007 Ja! "Bare" 5 mnd. siden da, så "kjenner" det i kroppen fortsatt. auauau.... Men for et resultat!!!! :-D :-D :-D Leste fødselshistorien min for noen dager siden og tårene rant i strie strømmer. Hehe...
Bella Donna Skrevet 18. november 2007 #28 Skrevet 18. november 2007 Det jeg husker var at jeg hylte "Dette gjør jeg ikke en gang til!!!!!!!!!!!!" da svarte min krapyl-jordmor: "Ta deg sammen, jeg har født fire barn". Heldigvis forandret jeg mening etter kort tid og er helt overbevist om at neste fødsel vil gå som en drøm:=)
Gjest Skrevet 18. november 2007 #29 Skrevet 18. november 2007 Ja,, jeg blir minnet på det hver gang jeg har menssmerter hehe Riene var akkurat som menssmerter bare 1000 ganger værre..
Mille** Skrevet 18. november 2007 #30 Skrevet 18. november 2007 Samme som Mami 87, ble minnet på det senest i går kveld. Auuu!! ;o(
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 18. november 2007 #31 Skrevet 18. november 2007 Nei!!!! og takk gud for det!ellers hadde hun vært enebarnevig,men jeg vil ha en til og vet at jeg overlever:) 18,5 timers fødsel med bare lystgass og akupunktur:) *stolt jeg:)*
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. november 2007 #32 Skrevet 18. november 2007 Det jeg husker best med siste mann er at jeg følte jeg skulle sprekke framover og ikke bakover for det svei sånn den veien.
Thunderstruck Skrevet 18. november 2007 #33 Skrevet 18. november 2007 jeg husker hvor vondt det var ja,men det var verdt hver eneste smerte når jeg så "gavene" jeg fikk..Jeg trodde jeg tørna på slutten,men her sitter jeg:-)hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå