Gjest Skrevet 18. november 2007 #26 Skrevet 18. november 2007 som psykolog er hun veldig dyktig..vet 100% sikkert.. som sexolog,vel,hun er vel som andre sexologer,litt spess,men ho e normal iforhold til andre sexologer..
Gjest Skrevet 18. november 2007 #27 Skrevet 18. november 2007 På den usaklige siden: dersom hun hadde sluttet å bleke håret så innmari hadde hun kanskje ikke sett så gammel og sliten ut Hun er 35 men ser ut som 45
Gjest Skrevet 18. november 2007 #28 Skrevet 18. november 2007 Kan noen gi meg noe link til ett eller annet??? Tvserie? Sang? Spess musikken hennes....
Gjest Skrevet 18. november 2007 #29 Skrevet 18. november 2007 Herlighet, jenter....dette er drittsnakking av verste sort!
cherry coke Skrevet 18. november 2007 Forfatter #30 Skrevet 18. november 2007 Herlighet...er dette det verste du har sett her inne? Må innrømme at jeg synes at det ikke er noe galt med dette her. Jeg liker ikke alle, og det må jeg få lov til å si om jeg har lyst til det. Hun er jo en offentlig person, får rekne med litt drittslenging (selv om jeg synes at dette her er ganske uskyldig).
Gjest Skrevet 18. november 2007 #31 Skrevet 18. november 2007 Les på nytt. Jeg skrev ikke at dette er det verste jeg har sett. Men hva med litt selvrespekt? Føles det bra å slenge dritt?
cherry coke Skrevet 18. november 2007 Forfatter #32 Skrevet 18. november 2007 Det har da ingenting med selvrespekt å gjør=) Hehehe... Synes ikke at det er drittslenging når man uttaler seg om offentlige personer. Var du her inne dagene etter Jan Thomas hadde kommet med en ommentar om amming? Da skulle du sett drittslenging...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå