cherry coke Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Er hun helt bra? Har sett og lest flere intervju med hun, og jeg må være ærlig å si at hun virker litt småsnål...Og hva er det hun er egentlig? Sexolog, psykolog, lege?
Gjest Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 I følge rådgiveren min på vgs. er det ikke noe som heter sexolog- jeg spurte nemlig hva utdannelse var. Men i følge mannen min er hun, ja hva var det han sa... "innbyr ikke akkurat til sex"
*Kari* Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 På Høgskolen i Agder - no Universitetet i Agder, har dei vidareutdanning i sexologi. Antar det er den utdanninga som kvalifiserer til tittelen sexolog. Eg har forøvrig ingenting i mot Spitznogle. Ho har i alle høve god interiørsmak, har sett intervju med henne i BoBedre eller noko slikt..
Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Dårlig rådgiver da- hun ble vel litt pinlig berørt gammle røya;)
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 hun er da ikke riktig navla...........
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Flink til å synge da........
*Kari* Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 ? Skjønte ikkje kva du meinte, om det var eit svar til mitt innlegg? Grei gjerne ut om det, eg sit no berre her...
Gjest -<<- Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Virker klin, hakke gal i alt jeg har lest av og om henne. Men det kan godt tenkes hun er utdannet til det. =P
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Syns hun var bedre enn flere av idol-deltakerene.
cherry coke Skrevet 17. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. november 2007 Hehehehe....Jeg klarer ikke å ta hun seriøst!
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 #12 Skrevet 17. november 2007 utdannelse...............men gal................ og synge bedre enn idol folka.... det er vel ikke noe sak?
Gjest Skrevet 17. november 2007 #13 Skrevet 17. november 2007 Meg? At min rådgiver på vgs. var realtivt dårlig da hun mente at det ikke fantes noe som het sexolog;)
*Kari* Skrevet 17. november 2007 #14 Skrevet 17. november 2007 Ok, no er eg med! Litt seint på kveld.. Sorry!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #15 Skrevet 17. november 2007 Sexolog er ikke noen beskyttet tittel. Det betyr at hvem som helst kan kalle seg det, uansett bakgrunn. Spitznogle er utdanne psykolog, med spesialisering i sexologi, og påstår selv at hun aldri kaller seg sexolog, men psykolog. Det er bare media som kaller henne sexolog, sier hun. For øvrig syns jeg hun virker helt sprengt i skallen for å si det rett ut, ville aldri tatt i mot et eneste råd fra henne.
Gjest Skrevet 17. november 2007 #16 Skrevet 17. november 2007 Flotters, da er jeg heretter sexolog - med utdannelse innenfor engelsk og historie heh
cherry coke Skrevet 17. november 2007 Forfatter #17 Skrevet 17. november 2007 Da er jeg også sexolog=) Men man bør vel ha litt sex inn i mellom for å gi råd i hytt å pine?
*Kari* Skrevet 17. november 2007 #18 Skrevet 17. november 2007 Var ikkje dette årsak til irritasjon frå sexologar (med bakgrunn i å ha teke denne vidareutdanninga), retta mot "alle andre" som kun kallar seg sexolog? I og med det ikkje er ein beskytta yrkestittel/profesjon.. Tenker då på Bente Træen etc.? Ringte liksom ei bjelle no. For øvrig blir eg veldig overraska over denne tråden; har sjølv ikkje høyrt Spitznogle uttale seg noko særleg hyppig om ting, og dei få gongane har eg ikkje tenkt meir over det ho sa. Men at ho var så rar at alle syntes ho var gal; det har gått meg hus forbi.. Er det noko spesielt ho har sagt eller gjort denne helga; som gjer at emnet er oppe til debatt?
cherry coke Skrevet 17. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 17. november 2007 Ikke noe spesielt denne helga så vidt jeg vet. Så et innslag på tv2 ikveld. Og har også sett litt på sexskolen og div intervju hun gav i forbindelse med "forlovelsen" med Thomas Hansen. Men for all del...Kan så godt hende at hun er trivelig=) Er vel ikke mer overraskende denne tråden enn andre tråder her inne?
*Kari* Skrevet 17. november 2007 #20 Skrevet 17. november 2007 Nei; ikkje sånn sett! Har sett verre ;-D Lurte berre litt på kvifor eg ikkje var heilt "with it". Viss det er allmenndannande at ho er ein freak liksom, så har eg gått glipp av noko. Og det likar ein jo ikkje! Har forresten ikkje sett Sexskolen, eller dei intervjua du fortel om. Så eg har vel ved nærare ettertanke gått glipp av noko. Lett for!
ScaryMama Skrevet 17. november 2007 #21 Skrevet 17. november 2007 Hun er utdannet psykolog. Hun gjorde det visst kjempe bra på studiet og gikk ut med toppkarakterer i alt, og hun er medlem av mensa, så intelligensen hennes er det i hvertfall ikke noe i veien med!
Nemesis Skrevet 18. november 2007 #22 Skrevet 18. november 2007 Hva er det dere synes er så galt da? personen eller måten hun utøver yrket på (proffesjonelle uttalelser)?
Tante Blås Squaw Skrevet 18. november 2007 #23 Skrevet 18. november 2007 Merkelig hvor lett jenter misliker andre jenter...spesielt hvis det er en pen person. Og Spitznogle er jo pen etter det media definerer som pen. Jeg så henne i Sexskolen på TV3, syns hun var flink til å få deltagerne til å slappe av og stole på seg selv. Dessuten virket hun veldig positiv og likandes )
Nemesis Skrevet 18. november 2007 #24 Skrevet 18. november 2007 Man blir kanskje litt uglesett av å ha et så åpent forhold til sex? skal jo være privat det. Sexologer er jo frittalende. Leste noen av K.S sp/svar på vg nå, så helt vanlig ut det... Hva med Eva Mohn da? Sterke meninger der og?
Tante Blås Squaw Skrevet 18. november 2007 #25 Skrevet 18. november 2007 Må med skam i fjeset innrømme at jeg ikke veit hvem Eva Mohn er *blond*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå