Stor_smil Skrevet 18. november 2007 #26 Skrevet 18. november 2007 Lurte på en ting til - får man sykemelding i forbindelse med jobb??
tre små... Skrevet 18. november 2007 Forfatter #27 Skrevet 18. november 2007 du kan få "lån" flere steder.. men de anbefaler det ikke da det blir dyrere.. tror ikke du får sykemelding.
tre små... Skrevet 18. november 2007 Forfatter #28 Skrevet 18. november 2007 tok på fornebuklinikken. veldig fornøyd med de men vet det er ett par andre klinikker i oslo som også er veldig bra/ like bra:) kosta 28 800kr. nå er det ikke 1 uke siden enda så vet jo ikke endelig resultat men til nå er jeg veldig fornøyd iallefall:)
beibiboom Skrevet 18. november 2007 #29 Skrevet 18. november 2007 hun jeg kjenner som har innlegg opererte som sagt inn under armene nettopp fordi de sa at dette ville virke mer naturlig... kan jo ikke se noe arr i forbindelse med brystene da. men ikke vet jeg:/ litt rart å lese at så mange her har silikon eller ønsker å få det egentlig, kommer ikke på det sånn i hverdagen. jeg føler nesten ikke at jeg kan gjøre det om jeg har aldri så lyst, litt sånn moralsk sett... har en lillesøster jeg vil være et godt forbilde for i tillegg til å være lærer... er liksom forplikta til å være mot sånt, he he...
tre små... Skrevet 18. november 2007 Forfatter #30 Skrevet 18. november 2007 hmm.. ja er ikke sikker selv jeg altså..bare det jeg har lest på nettet.. kommer kanksje ann på hvordan puppene ser ut.. hvis de henger litt så vil det bli under puppen om du skjønner..? vet du, jeg hadde aldri trodd jeg skulle gjøre det..og for noen år tilbake var jeg veldig imot det.. men tror det var fordi jeg da tenkte på de som har overdrevet når det gjelder det.. men vet jo nå at det er veldig mange som gjør det og at man rett og slett ikke kan se det på de fleste da de stort sett velger en størrelse som passer til kroppen osv.. dessuten etter puppene mine ble som de ble etter svangerskap og amming av to barn så så jeg ingen annen løsning hvis jeg noen gang skulle leve normalt.. til og med ikke mannen min fikk se puppene mine etter endt amming.. kan man ikke være imot å overdrive det men at det er noen som vil gjøre dette rett og slett for å føle seg normal??
beibiboom Skrevet 18. november 2007 #31 Skrevet 18. november 2007 ja, ikke sant hanne! jeg tenker likt deg:-) bare det at omgangskretsen min er så i mot det, og alle tror jeg også er det... hadde blitt litt rart å dukket opp med nye pupper plutselig, he he. men uansett kommer jeg ikke til å gjøre det før jeg har fått de barna jeg ønsker meg!
tre små... Skrevet 18. november 2007 Forfatter #32 Skrevet 18. november 2007 hehe..ja det blir jo litt rart... har ikke fortalt det til noen jeg.. bare mannen som vet det.. foreldra mine hadde syns det vært totalt bortkasta uansett!! andre i familien hadde nok godtatt det men syns det er rart.. vil jo lett spre seg og folk her jeg bor tenker negativt om deg dersom du har tatt brystforstørring... så håper det kan forbli en hemmelighet..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. november 2007 #33 Skrevet 18. november 2007 Jeg har =) Den endelige fasongen kom etter en ca 3-4 uker. Var veldig hoven dag 2-8 men så avtok det litt og det ble mindre ømt. Jeg fikk sykmelding 1 uke den gangen jeg gjorde det (1998). Var kjempefornøyd med resultatet og er det fortsatt den dag i dag!!! Har fortsatt veldig fine, runde, myke pupper etter så mange år og etter å ha fått 1 barn og ammet henne. Ingen kapsling, ingen arr! Protesene ble lagt inn i et bittelite snitt rundt halve brystvorten - det ser helt naturlig ut. Ble også lagt inn bak selve brystmuskelen, protesen var den gangen (1998) helt ny på markedet med en spesiell ru overflate - husker ikke helt nå hva det innebar - men har ihvertfall ikke hatt noen problemer med puppene mine etterpå overhodet. Hvis jeg ikke husker feil tror jeg det ble lagt inn 220 i begge brystene. Gikk fra 75A til 75B/C - de står nå i forhold til kroppen min! (I dag har jeg 80C - har lagt på meg ca 10 kg siden den gang - de står fortsatt i forhold til kroppen min, hehe...) Har heller aldri hatt kapsling eller harde pupper, og de "flyter" normalt ut til siden når jeg ligger på ryggen, de "hopper" opp og ned som normalt ved trening/løping etc... De er også veldig myke og kan klemmes på osv. Får en flott kløft med push-up bh og de ser helt flotte ut uten bh, hehe... Strutter ikke ut som mange har, ser veldig naturlig ut ihvertfall. Ingen av mine tidligere kjærester eller min nåværende mann har trodd meg når jeg har fortalt at jeg hadde silicon i brystene - de jeg har hatt et intimt forhold til og som har kjent på brystene mine har alle fortalt at det ser og kjennes helt "ekte" ut... Har aldri angret en eneste dag etter operasjonen. Jeg tok min på Oslo Akutten den gangen og betalte vel ca 22000,- den gangen =) Lykke til og nyt livet med de "nye" puppene dine, hehe =)
tre små... Skrevet 18. november 2007 Forfatter #34 Skrevet 18. november 2007 tusen takk for svar!!! kjekt å lese det du skriver!! 3-4uker så bra! det er jo ikke så lenge å vente om jeg skulle være så heldig:) er verdt hver krone altså. betyr så mye for selvbilde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå