Gå til innhold

silikon-spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når vil dere si puppene ble den størrelsen/fasongen som ble "endelig" etter operasjonen.. når kunne dere handle bh'er og visste de ville passe fremover?

mine pupper er veldig hovne så regner med de vil gå tilbake endel..men hvor mye tro?

når kunne dere bruke vanlige gensere som man må dra over hodet?

takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har vært igjennom det?

Skrevet

Nå er det vel snart 4 mnd. siden jeg tok det, og det er en stund siden de ble "normale".

De var veldig harde og sånn den første tiden, men nå er de veldig myke.

Kjøpte bh`er etter 6 uker ( da sports bh skulle av ), og de passer perfekt:o)

Etter de 6 ukene var mye gjort. Da gjorde jeg som normalt.

Lenge siden du tok det da?

Skrevet

så bra de passer perfekt da forandres de kanksje ikke så mye etter 6 uker har gått da;)

er bare 4 dager siden jeg tok så fortsatt inni første uka men veldig bra form til tross for at puppene er ganske hovne da;)

etter jeg hadde tatt det sa de at de ikke kom til å bli noe mindre enn de var da rett etter operasjonen.. trodde de kom til det jeg... men de har jo blitt større etter det.. mer hovne!

bruker du nå den størrelsen som du fikk i BH'en fra klinikken?

Skrevet

De blir mye finere med tiden da.. Ihvertfall her:o) Mine stod rett ut og var veldig hovne den første tiden.

Nå er de runde og myke, og ganske fine om jeg får si det selv.. *hihihi*

Men, str. er noenlunde den samme.

Hvor mye la du inn da?

Jeg fikk b tror jeg på klinikken, men må bruke c-cup nå. B er altfor liten. Men, den sports-bh`en skal jo være veldig stram da.

Skrevet

Tonje snuppa :) hvordan er puppene dine når du ligger på ryggen?? Ligger de som to baller på brystkassen elelr siger de litt til siden? og kjennes de naturlig eller er det stor forskjell fra vanlige pupper?

Og kan du kjenne kanten på implantatet?

Mange spm hehe, sorry :)

Og beklager at jeg spør i tråden din hanne, men puppespm er puppespm sant?

Skrevet

Hopper inn i samtalen her med et lite spm, kan man amme selv om man har innlegg? Jeg har tenkt å ta det selv,men tenkte å vente til jeg er ferdig med å få barn. Eller er ikke det vits med hensyn til amming?

Skrevet

hehe.. håper de blir finere med tiden.. ikke så fine nå siden de er hovne.. men fortsatt mye bedre enn de var før operasjonen.. hehe...;)

jeg la inn 280. fikk 75 c på klinikken.. men tror de er litt store for har brukt 75c i vanlige BHer når jeg ammet og de hadde blitt for små nå.. men håper jeg kan passe 75 c i vanlige BHer når de blir mer "normale"..;)

hvor mye la du inn? fornøyd med størrelsen?

Skrevet

hehe... helt i orden.. kjekt å vite selv..;)

Skrevet

He he he mami:o) Må le av deg altså, du har så vittige kommentarer:o)

Nei, de kjennes faktisk veeldig naturlig ut. Alle venninnene mine har blitt så overrasket, da de er veldig myke. Og P synes de føles utrolig naturlig ut.. *kremt, flau*

De siger ikke under armhulene, hihi, men de står ikke rett ut heller.

Og det er ikke noe problem med amming, 99% sjangse for at det ikke er noe problem sa legen.

Skrevet

ja du kan amme selv om du har innlegg.. er mange som tar det som ikke har fått barn eller ikke er ferdige med å få barn..

sa iallefall til meg på klinikken at jeg kunne amme om jeg skulle få flere.. jeg kan ikke si at jeg er sikker på å være ferdig etter 2 barn.. kanskje jeg vil ha en til..;) kanskje ikke...

men hvis jeg skulle fått en til i nærmeste fremtid hadde jeg ventet.. de kan forandre seg i fasong og kan være noe større sjans for hard kapsel tror jeg...

Skrevet

Nei, mine var heller ikke fine i starten.. Men, etterhvert når hevelsen går ned kommer den fine formen:o)

Ja, fikk c cup jeg og. La inn 350g. Og det var maks av hva de kunne legge inn. Jeg er ikke akkurat tynn så det passer min kropp kjempefint. Men, har en venninne som la inn 280 som er mye tynnere enn meg, og våre "tittis" ser ganske like ut.

Husker jeg var litt skuffet i starten, for synes ikke puppene så noe fine ut, men det kommer, hihi... Har du veldig vondt eller?

Skrevet

Den som ikke spør får heller ingen svar vet du :)

Søren, skulle ønske jeg også hadde en "prøvekanin" skulle likt å kjent hvordan sånne pupper føles, hvor rart det enn må høres ut hehe :)

Nei, ville ikke tro at de havnet i armhulen, men har sett damer hvor puppene ligger i kløft oppå brystet mens de ligger på ryggen *usj*

Et spm til, kan du lage pen kløft? eller får man ikke klemt puppene sammen til pen kløft?

*savner kløften min snufs*

Skrevet

ja sier ikke så mye de talla kanskje.. er så forskjellig fra person til person! jeg ble anbefalt å legge inn de så stolte på kirurgen.. så håper han tok et rett valg...;)

har hatt lite vondt egentlig.. men tok jo smertestillende første døgnet da.. gjorde litt vondt da.. kjente det godt når jeg skulle sette meg opp osv.. men nå er jeg bare litt "støl" under armene føles det ut som... trodde det skulle være MYE verre!! men kunne lett gjort det igjen;)

Skrevet

Ja, sant det:-D

Nei nei, det gjør de ikke.. De flater seg ut når man ligger på ryggen:-)

Ja, du kan få ganske heavy kløft:-D Hadde på en en push-up bh i helgen, den var i det drøyeste laget.. Men, får fin kløft.. Kan trykke dem helt sammen om man vil, de er så myke:o)

Skrevet

Så flott da! :) jeg viiiiil hehe, har jo blitt helt puppefanatiker etter at eg "mistet" mine..

Skrevet

slenger meg på puppedebatten jeg også, he he.... kan ikke så mye om dette, så lurer på om dere har operert inn under brystet eller under armen? denn eneste jeg kjenner som har gjort det opererte inn under armen!! hmm,,,

Skrevet

lagt inn under puppene her.. tror det er mest vanlig...?

ser for meg arret blir mindre synlig da..

Skrevet

Søsteren min har innlegg og har strevd veldig med ammingen. Gro Nylander skriver om det samme. Blir mindre lagringsplass, og man må innstille seg på å amme mye oftere. I tillegg kommer det at det er forsket så lite på området, det er ikke en generasjon ammet av mødre med innlegg som er vokst opp enda, vi vet ingenting om evt. langtidsvirkninger. Jeg hadde ikke tatt sjansen!

Skrevet

langtidsvirkninger???

har søsteren din ammet barn uten innlegg da? er jo mange som sliter som ikke har innlegg også..

er kanskje noen som får litt vansker.. vet iallefall man kan få litt mer melkespreng.. men veldig mange sier det har gått problemfritt.. :)

Skrevet

Hmm, høres ikke godt ut.. jeg har tenkt på det...

hvor mye sånn ca kostet det og hvor gjorde dere det.. er dere fornøyde?

Skrevet

Har ammet med innlegg uten problem.......

Skrevet

De nye innleggene som er nå er jo mye bedre enn de som var før og sikrere, de kan ikke "lekke" på noen måte (silikon) så lurer jeg virkelig på hva slags bivirkninger det er snakk om. Selvfølgelig tar man en sjanse om man opererer, men for de fleste som tar det valget er det verdt det.

Jeg la inn innlegg i mai i år, mest for å fylle ut vrengte lommer;) De er ikke større enn det jeg hadde før og har naturlig fint heng men ikke "hengete" for det og er myke og føles helt naturlige. La inn under brystet og arrene synes ikke lenger, helt utrolig, men var veldig nøye med teipingen da:)

Skrevet

Dere som har operert, vet dere om klinikkene vanligvis tilbyr "lån" for å betale?? og om de gjør, er det dyrt å låne??

Skrevet

Dytte,dytte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...