meg & to små vampyrer Skrevet 17. november 2007 #26 Skrevet 17. november 2007 Men tingeling hvordan finner du figursydde klær som passer? Eller hvor mener jeg. Og mener det utfra at jeg aldri finner noe som passer overalt, he he, min kropp er ikke klesverdenens kropp pga rare fordelinger av armer og bein osv.
prince and princess brud060609 Skrevet 17. november 2007 #27 Skrevet 17. november 2007 tragisk, noen som vil hjelpe meg?
Gjest Skrevet 17. november 2007 #28 Skrevet 17. november 2007 For å si det sånn... jeg kjøper dem når jeg plutselig kommer over det! Hele klesskapet mitt er fullt av impulskjøp! Nei ... jeg er heldig og har en nokså grei figur (eller skal vi si hadde og "kommer til å ha" ... har som sagt noen kilo etter sv.skapet som gjør at ikke alt passer lenger, men kiloene er på veg bort så det ordner seg forhåpentligvis...). Eneste er at overkroppen er litt lang i forhold til bena, så det er vel det jeg prøver å kompensere for med disse hælene! Finner klær litt over alt ... noe kommer fra HM o.l. og noe er fra litt dyrere butikker. Handler mye på HM, P. Risøe, KappAhl, Kleins (tror jeg de heter nå), Fransa ... egentlig så tar jeg byturer der jeg bare tråler butikkene også er det litt tilfeldig hvor jeg finner noe.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 17. november 2007 #29 Skrevet 17. november 2007 Det vet jeg faktisk ikke..... Idag: Høyhalsa, svart strikkegenser, jeans og støvletter....sitter ikke med støvletter nå men....
meg & to små vampyrer Skrevet 17. november 2007 #30 Skrevet 17. november 2007 Takk. Jeg tror min kropp trenger mer figursydd selv siden jeg er litt liten og jeg virker sikkert ikke formet nok, he he. Trenger ikke se ut som en sekk med poteter heller har jeg funnet ut.
fleXibel Skrevet 17. november 2007 #31 Skrevet 17. november 2007 Tja.. i å med at jeg heller bruker penga jeg har te overs på gubbe og unge isteden for meg selv... så har jeg ikke noe bestemt stil da jeg ikke får kjøpt meg noe.. Ser mer ut som om jeg har snublet inn i klesskapet, rullet rundt litt og bare valgt å ha på de klærne som jeg klarte å velte meg inn i..
Gjest Skrevet 18. november 2007 #32 Skrevet 18. november 2007 før kjørte jeg alltid stil. i 16-årsalderen var det street/skate-punk med slitte olabukser, topp med bandnavn, conversesko, naglebelte, kjetting og en kul hatt... Litt sånn skatergirl-next-door-stil. Alt mathet, til og med undertøyet. Kunne gå med opprevet bukse med blå strømpebukse under, i samme blåfarge som toppen,feks. Gikk deretter over til en romantisk hippiestil. jordfarger, skjørt, conversesko/sandaler, tørkle rundt halsen, stråhatt, masse buttons. Ble gravid, gikk over til joggebukse og snekkerbukse. Nå? vel... jeg tar på meg det som fremdeles passer... Prøver å bli litt mer voksen i stilen med dressbukse og skjorte, topper i olivenfarger og brunt... Høyhæla støvletter eller skoletter. men er litt for glad i conversene og adidasskoene gitt... jaja=)
Tante Blås Squaw Skrevet 18. november 2007 #33 Skrevet 18. november 2007 Ser ut som en lubben H&M-reklame, jeg *hihi* Liker klærne der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå