Gå til innhold

Hva slags klesstil har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert mange forskjellige stiler her inne;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker jeans, en trang genser/topp om sommern og pumaskoa mine!

Hender seg jeg pønter meg meg høghæla sko, men da ser jeg ut som ei kråke

Skrevet

Jeg liker å tro at jeg er litt sienna miller, men jeg må vel innrømme at det er jeg langt ifra.

Her går det som oftes i dongribukser og t skjorter med trykk. Kjedelig, men muligens litt rocka dersom man legger litt godvilje til :)

Gjest otilie79 på nye eventyr:o)
Skrevet

Udefinerbar. Kan være både jålete og shabby. Liker å dalle med meg selv, og går gjerme i støveletter med høye hæler og sminke, men har heller ingen problemer med å vise meg ute i joggebukse med ugredd hår i en hårstrikk og joggebukse. Men er veldig glad i klær og mote da, men tror ikke jeg er noe sånn moteslave.

Skrevet

klassisk med litt sånn romantisk touch tror jeg :)

Gjest otilie79 på nye eventyr:o)
Skrevet

Og joggebukse og joggebukse hahahaha nok vin på meg nu knis

Skrevet

Elske jeans med en fin topp som gjerne sjuler litt at jeg har født to unger;o). Smykker er moro og kule sko, støvletter er hitten nå, akkurat som hos de fleste andre tenker jeg:)

Skrevet

Har vært i citybohem-gata i noen år. Men nå er jo den stilen ut, og som den trendslaven jeg er, blir det nok litt ny og enklere stil framover.

Skrevet

Joggebukse og litt halvstore gensere..=) Liker ikke så godt jeans lenger.. finner ingen som er gode å gå i..

Skrevet

nå for tiden går jeg mye i tights, tunika/kjole og støvletter. Går sjelden ut uten sminke, liker ikke å se ut om jeg akkurat har stått opp...

Skrevet

Ganske klassisk med trendy innslag, vil jeg tro. Liker småting som skiller seg ut, f.eks et par spesielle sko, en spesiell kåpe.

Elsker Audrey Hepburn!

Noen ganger litt bohem, andre ganger er det jeans og støvletter som gjelder. Er ikke låst fast i en stil, men har et par-tre som jeg svinger mellom.

Vet hva jeg kler og hva jeg IKKE kler, så jeg er ingen trendnisse, he he

Skrevet

Litt guttete, baggy bukser og "jogge"-sko, prøver å kle meg mer feminint, men støvletter er ikke heelt meg...

Skrevet

No for tida....: husmorstilen!! ;) Har ikke tid til å stæsje meg opp akkurat i denne perioden.. har ei tulle på 4 mnd som gulper i et sett, driver med husarbeid dagen lang.. (synes jeg i alle fall), en samboer som er gipsa pga brukket fot.... så her er det ikke tid til å være noe annet enn husmor, gitt... Og jeg som hadde planlagt både hotellhelg med mere med sambo... skar seg det, gitt... :( jaja...får håpe det blir bedre etter jul...

Skrevet

kule treningsko, fargerike joggebukser og hettegensere. Alltid litt sminge og langt rufsehår. Jobber i treningsbransjen + driver med dans og yoga...tror du ser det :) Sporty stil som faktisk endel yngre menn liker...( til min overraskelse, jeg er 38 og har 5 barn)...hm...hyggelig det da :)

Skrevet

Selv så går jeg vanligvis i trange jeans, "joggesko" og en ettersittende genser. Men skulle ønske jeg klarte å finne meg en litt kulere stil.

Skrevet

Jeg har en veldig feminin stil :) trange jeans og pene topper + støvletter eller sko med høye heler o.l.

Men jeg kan godt ha på meg jeans, t-shirt og converse sko også :)

Skrevet

til vanlig så går jeg i jeans og t-skjorter/bestefar trøyer med singlett under. og converse-sko. alltid converse.

til pynta så går jeg enten med jeans og litt rock-a-billy stil eller sikkelig pin-up girl med strømper med søm, høye heler, 40 eller 50-talls kjoler, falske vipper og rød trut.

Skrevet

Jeg liker å kle meg feminint. Trange jeans, pen topp og støvletter. Må ha sminke, men ikke for mye.

Kan også gå i jeans og hettegenser (ettersittende) og litt finere joggesko, men da sminker jeg meg ofte litt ekstra og har på store øreringer, så det blir feminint uansett :-)

Skrevet

til vanlig går jeg med super korte mini skjørt og topper som går rett under puppene.....

kan du tro...hehe.... nei da... etter ett svangerskap er nok denne kroppen ødelagt ja, så går som regel i jeans og litt trang genser med lang singlett under.... eller så kan jeg gå i litt baggy bukser og trang genser og lue....:o) men viser meg helst ikke ute tuen litt sminke da....;o)

men skal jeg på fest er jeg veldig glad i å dolle meg litt opp....;o)

Skrevet

Jeg har den derre dritkule stilen vettu, den som er basert på "hey, den gikk over ræva OG sitter i livet, den tar vi!"

Joggings, jeans, thights, whatever så lenge det sitter oppe og ikke klemmer på pulehåndtaka.

Overdel som matcher, så avansert er jeg iallefall;)

(Du vet, blå fleecejoggings med tilhørende jakke, thats me:p)

Skrevet

liker å ha min egen stil jeg:) og ikke se ut som alle andre! orginalitet er bra:)

Skrevet

Til hverdags bruker jeg jeans og t-shirts (mye vintage) og mine klassiske addidas (hvite med sorte striper).

Når jeg pynter meg bruker jeg mye forskjellig. Smale skjørt, smale jeans/bukser, pumps, ankelboots med reimer etc etc. '

Jeg elsker å pynte meg, synd det blir så sjeldent.

En ting til...Jeg går ALDRI med joggebukse=)

Skrevet

Og jeg bruker alltid neglelakk...knallrød, mørk burgunder eller sort. Både på fingre og tær=)

Skrevet

Jeg elsker slike bukser som sitter ok i livet og så løst nedover beina, sånn uformell dressbuksestil, om dere skjønner? Og da er det ok med en ettersittende genser over.

Ellers elsker jeg tunikaer og da er det best med olabukse under.

Klarer ikke gå så mye i hæler, så blir mest lave sko på meg.

Går i kåper som er varme om vinteren og sånne jakker i velour eller cord om sommeren. :)

Skrevet

Hmm ... starter nederst og går oppover da ...

Gjerne høyhelte sko eller støvletter (de er blitt litt mindre brukt etter at gullet kom, for jeg tør ikke vase rundt med ham på armen ute på glatta i høye heler bare for å prøve å ta meg godt ut ...)

Av bukser så går det i "pene", nokså trange jeans (enkelte er veldug trange nå da, sliter med mammafettet...) eller dressbukser. Ellers går jeg gjerne i skjørt.

En enkel litt tettsittende topp/genser.

Ofte med en dressjakke til. (gjerne slike korte figursydde jakker.)

Er det kaldt ute går jeg gjerne i kåpe (figursydd)

Etter all figursyinga på slutten her skjønner vel alle at jeg desperat prøver å se slank ut ;-)))

Så stilen er vel enkel og "ren".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...