3b@rnsmor-30* Skrevet 17. november 2007 #26 Skrevet 17. november 2007 kjekt med en gutt som klipper seg med maskin og ei snuppe vi bare stusser luggen på =)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #27 Skrevet 17. november 2007 Jada, måtte betale fullt... Syns ærlig talt det var litt kjipt selv, men forstår jo at det blir tapte inntekter for de. Får prøve å finne en bedre frisør neste gang, for jeg er ikke flink å klippe...
Gjest Skrevet 17. november 2007 #28 Skrevet 17. november 2007 Kunne nok tatt det med maskin, men har lyst å ha litt mer lengde på det. Han har så flott hår ;-)
§iris§ Skrevet 17. november 2007 #29 Skrevet 17. november 2007 jo forstår at dem tapt på det.. men dem har no tapt en kunde på det no da.. og det er masse penger framover.. jeg tenker sånn hvertfall.. yter heller masse sørvis for at kundene liker seg hos oss sånn at dem kommer tilbake.. vi lever jo av kunder..
Gjest Skrevet 17. november 2007 #30 Skrevet 17. november 2007 Ja, jeg ville nok tenkt som deg. Kommer nok ikke til å gå der flere ganger, nei...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 17. november 2007 #31 Skrevet 17. november 2007 Klipp han selv :-) Er virkelig ikke vanskelig. Anskaff en klippemaskin som tar ut til 4 cm . Sett ungen foran tv'n. Klipt jamt 4 cm over hele, så gradvis litt og litt kortere på sidene og bak.
*Rutletutt* Skrevet 17. november 2007 #32 Skrevet 17. november 2007 He he...uffda;o) Trodde det skulle gå sånn med småen her også første gang hos frisøren, men det gikk aldeles srålende:o) Hver gang vi går forbi frisørsalongen han klippet seg på vil han inn og klippe mer, he he;o)
brooklyn Skrevet 17. november 2007 #33 Skrevet 17. november 2007 etter et grusomt frisørbesøk for et års tid siden sier jeg aldri mer. 250 kroner for et tre minutters mareritt der hun fikk klippet en brøkdel, mens han satt på fanget mitt og hyyyylte. Han fikk lekehode, hår og børste og kunne koooose seg, men nei. vi klipper med maskin hjemme, og det er gått så langt at jeg frister han med kjærlighet på pinne mot at jeg får snaue håret hans med maskinen. Aldeles grusomt. både bestikkelsen og hvor vanskelig det er. heldigvis er det vinter snart, så vi sparer til"vinterhår"....
Gjest Skrevet 18. november 2007 #34 Skrevet 18. november 2007 jeg som frisør ville aldri latt deg betale....det syns jeg var gnient gjort.. he he har opplevd mange sånne der jeg jobba også. litt moro også og se panikken hos mor og far:):)
Gjest Skrevet 18. november 2007 #35 Skrevet 18. november 2007 Hehe... Uff da. Ikke gøy når de går i vranglås nei! Jeg hadde nok mer flaks enn deg. Hadde med alle tre ungene i forgårs og skulle klippe både 5 åringen og 3 åringen og de satt som tente lys begge to, heldigvis, for hadde 3 åringen klikket hadde jeg slitt siden jeg måtte ta meg av en lys våken og sutrete baby også. Du får dope ham ned neste gang ;-)
Gjest Skrevet 18. november 2007 #36 Skrevet 18. november 2007 Ja, det som er så "artig" med denne alderen er jo uforutsigbarheten - he he...
piano♫ Skrevet 18. november 2007 #37 Skrevet 18. november 2007 Må le litt her nå :-) Vi er liksom i en "pauseperiode" akkurat nå, største er 4,5 og i stor grad ferdig med selve trassalderen, og minsten er 2 og har ikke heeelt kommet i gang. Men takk for påminnelsen ;-)
Gjest Skrevet 18. november 2007 #38 Skrevet 18. november 2007 Jepp! Om det er noen trøst er 4 års alderen enda verre... ;-) Neida, de er ofte litt mer forutsigbare da, men jeg synes de anfallene som kom ble myyyye verre enn tre-års trassen, men så langt digger jeg 5 års alderen da. Joda, han kan bli sint og sur, men han gir seg så fort og trasser ikke egentlig lenger, mer sånn, "Nå gir du deg med xxx", han fortsetter "Niklas....!" "Okey" og så gir han seg. Helt fantastisk! Og man kan gjøre så mye gøy med en 5 åring har jeg funnet ut, bygge lego skikkelig, spille litt mer avanserte spill en billedlotto ol, spille nintendo, lese bøker også jeg har litt glede av å lese osv. Men 3 års alderen har jo mye sjarm i seg da, selv om vår 3 åringen klikker i vinkel sånn ca 2-3 ganger for dagen når for tiden (da snakker vi om major raserianfall som ender i hikstegråt der han skjelver) så kommer det jo så mye søtt av ham, ting han sier og gjør, nye ting han forstår osv :-) Og du kan glede deg til guttene dine blir 3 og 5 år, mine to har det bare så utrolig supergøy sammen nå! Nå leker de sammen på en helt annen måte enn før siden 3 åringen nå klarer å rolleleke skikkelig og 5 åringen er blitt mindre sjefete og flinkere til å justere leken slik at begge blir fornøyd. De er så søte så :-) Og ikke så veldig fonrøyd med at mini kommer ålende etter dem og ødelegger alt, hehe...
mammat2goll Skrevet 18. november 2007 #39 Skrevet 18. november 2007 hadde en slik gutt selv for en stund siden. Men jeg slapp alltid å betale når han skapte seg vanskelig....Men du får trøste deg med att de blir bedre, her går det strålende nå for han vet att hver gang han har vært hos frisør drar vi på lekebutikken og han får plukke seg ute noe han har lyst på Så får han bestemme hvem som skal være med han til frisør...
Gjest Skrevet 18. november 2007 #40 Skrevet 18. november 2007 Jeg derimot har en treåring som vil klippe seg hver gang hun ser en frisørsalong. Pappan klipper seg ganske ofte og i går fikk hun jammen viljen sin. Jeg blir egentlig litt deppa for hun kunne godt hatt litt mere lengde på håret sitt.
Gjest Skrevet 18. november 2007 #41 Skrevet 18. november 2007 Ja, det er helt klart en fantastisk alder også ;-) Forteller jo små mye rart også... Det er tydelig i dag at han har angret litt på hvordan han holdt på i går. Har sagt flere ganger "Eg tullet når eg skulle til frisøren i går.." He he..
Gjest Skrevet 18. november 2007 #42 Skrevet 18. november 2007 Hehehe.... Ja, "tullet", akkurat det ordet du ville brukt ;-) Så søt han er da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå