Gå til innhold

"Festlig" frisørtime i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann som blir 3 år om noen uker skulle klippe seg i dag. Han har vært hos frisør 2 ganger før, og visst godt hva vi skulle... Vi skal til fotograf neste lørdag, og han trengte en klipp.

Snakket masse om det på formiddagen sånn at han skulle være forberedt. Likevel presterer gutten å gå fullstendig i vranglås oppe i frisørstolen. Prøvde godsnakk, mild tvang, smokk og lokking med alt mulig...

Ikke tale om! Han vred seg og sparket vilt rundt seg. Hylgrein så alle de gamle kjerringene på frisøren snudde seg for å glane... ;-) Morsomt.

Måtte tilslutt bare gi opp, og betalte 200,- sure kroner for opplevelsen. Grr!

Så alle dere med uskyldige små babyer - gled dere ;-) Han her er egentlig et prakteksemplar, men trassen er nådeløs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehhe huff da...:S

kan tenke meg det var noen sure kroner ja..:S

(kan ikke akkurat si jeg gleder meg sååå veldig mye til trass alderen ...)

Skrevet

AAAAH, deilig å ha jente,, da kan man utsette hårklippen til skolestart hahaha :)

Uff, føler med deg :) ikke morro når de slår seg helt vrange ute blandt folk. Snuppa har blitt det trollet og jeg vet jo at det antagelig blir værre *hjelp*

Skrevet

Ja, de to andre gangene han klippet seg var han rundt 2 år. Ikke fornøyd da heller, men uskyldig i forhold til hvordan han er nå :-/

Håper det snart roer seg litt...

Skrevet

hehehe... sorry at jeg ler, men det er jammen godt å se at det ikke bare er min treåring som er trassen ;o)

Jenta vår blir krakilsk bare jeg nevner at vi skal bestille time hos frisøren hun....hehe... Har slått meg til ro med at musefletter er kjempefint... og luggen kan jo alltids mor klippe, ved hjelp av sjoko-bestikkelser.... ;o)

Skrevet

Trassalderen er vidundelig!! Hehehehe...;o)

Skrevet

He he, ja jeg får vel bare klippe han selv. Nekter å bestille en ny time og betale for å skjemme meg ut... ;-)

Vesle trassetrollet til mor... ;-)

Skrevet

Ohh, he he.. En stk. svett mamma da kan jeg tenke meg:o)

Her setter jeg på Pat, han får en sjokoladebit i hånda og går inn i transe...Tør ikke engang bevege meg til en frisørsalong:-p

Skrevet

lugg er tull.. spar ut luggen også så slipper dere all form for klipp. haha. Vi var hos frisøren for første gang siden lille ble født i vår og da var hun 3 år. klippet 2 mm av tuppene og lille satt å skulte ondt på frisøren hele tiden.. Elsker bildene fra frisørsalongen. haha.

Skrevet

Var du hos en vanlig frisør? Med frisører som pirker for mye? Damefrisør? Har funnet løsningen, tror jeg. mannen min og sønnen min går til en "innvandrerfrisør" som er utrolig kjapp og koster en hundrings pr klipp. De er sikker vanlige barberere, forresten:) Kanskje det hjelper om pappan klipper seg i nabostolen...

Skrevet

Ja, var en vanlig frisør, men hun kom jo ikke så langt som å få på han kappen engang... Han SKULLE IKKE...

Faren får evt ta han neste gang. Jeg er ferdig ;-)

Takk for tips. Blir i såfall litt mindre penger ut vinduet...

Skrevet

Vel, jeg vet hvordan det er, hvis det er noen trøst.. Her i huset så begynner Minsten å se ut som en jente, og det er ikke uten grunn lixom... =P

Skrevet

He he... Tullete gutter!

"Gleder" meg til minstemann er 2 år og eldste 4 år... Hjelp!

Skrevet

Hehehe, ja det blir koselig... =S

Skrevet

gutten min sitter som et tent lys i frisørstolen han...........foreløpig.

da jeg traff min fetter i våres tenkte jeg at de sikkert hadde latt håret gro på den ene gutten fordi vi skulle se forskjell på de........ men han hadde hel nekt på klipping. De klippet de de måtte når han sov............ ha ha!!!

Skrevet

He he .......eldstemann her har alltid vært eksemplarisk hos frisøren for da har han fått drops eller kjærlighet. Jeg har lurt det frem fra han var liten, og han har alltid trodd at disse fantastiske frisørdamene gir bort godteri når man klipper seg.Det funket ikke helt på minstemann sist vi var der så da leste jeg bok for harde livet. Han er rimelig langhåra nå igjen , og jeg gleder meg ikke. Jeg tyr til alle midler....hi hi..

Skrevet

Jepp, på torsdag =)

Skrevet

Jeg skal jobbe hele uka, så jeg skal ordne til et lite selskap på lørdag. =)

Skrevet

Jeg tok med DVD-spilleren vi har i bilen, og satt den foran ved speilet. Satte på favorittfilmen, og vips så satt gutten helt rolig gjennom klippen :)

Skrevet

hehe, morsomt...her i larvik har vi en frisør som har investert i en sånn elefant som en gang har vært sånn apparat man putter penger på, så beveger dyret seg 8sånn typisk kjøpesentergreie..) den elefanten er festet på ett eller annet, og ungene sitter på den dår de klippes. På veggene er det malt ulike egnermotiver, og de som klipper er suuuperbarnevennlige..

så her er det fest å gå til frisøren:-)

Skrevet

Huff da,det hørtes ikke noe gøy ut :/ rart du måtte betale for det da når hun ikke klipte noenting. Jeg er frisør og når fedrene er med barna så oppfører de seg myyyye bedre,fedrene er mer konsekvent og setter seg og leser avisa. Mens mødrene dikker mer med barna. Har sett eksempel der faren er med barnet, og barnet sitter som et lys,og når moren kommer er "helvete" løs. Så det er jo verdt et forsøk:)

Lykke til :)

Skrevet

Så synn da.

Dere har ikke en frisør som liksom har gjort noe ekstra for barn?

Her har vi en egen frisør hvor dem har biler ol som stoler til ungene. Vær plass har en liten lcd tv hvor dem får se en film. Og så får dem også et lykketroll når dem er ferdig.

Guttungen synes det er så morro å klippe seg der og spør ofte om han ikk ekan dra dit å se film hihi

Skrevet

jeg er selv frisør og jeg å reagerte på at du måtte betale.. jeg har aldri kommet til å tatt betaling for det der.. men de er noen rakkere de ungene ja.. har måtta jobba i noen rare stillinger noen ganger ja.. og man må være lyn rask.. jeg har også måtta klippet noen når dem satt på gulvet å leket seg.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...