Gå til innhold

Er jeg gravid tro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... Ja, her forsvinner innlegg fryktelig fort. Må jo innrømme at jeg er veldig nysgjerrig nå, da;) Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er godt å høre at dere blir nysgjerrige av sånt, for det viser jo at dere bryr dere! ;) Så jeg skal komme tilbake med oppdateringer så fort jeg har tatt en test eller mensen kommer neste måneden....

Skrevet

Ja supert, gjør det! :) Lykke til, det kommer til å ordne seg uansett vet du :)

Skrevet

Oi,oi,oi.... dette var nesten som å lese om meg selv!

Jeg har vært så trøtt siste par ukene, helt uten energi, lagt meg i halv ti tiden og enda like trøtt. Har skyldt på at jeg nattammer enda..

Har vært småkvalm og uggen, men likevel hatt god matlyst innimellom. Har skyldt på at ungene har hatt omgangssyka (men jeg har jo ikke blitt smittet)

Har også hatt disse stikkingen oppi underlivet, inni kjeden liksom

Har følt meg litt oppblåst, og hatt småvont helt nederst i magen..

Føler med rett og slett hormonell, sliten, trøtt og kort i lunta.

Vi skal heller ikke ha flere barn, og minste er (som forumet tilsier) under ett år! Håper det er mensen som er på vei tilbake jeg da, kan jo være det, men kan ikke helt skyve graviditetstanken vekk.. Jeg glemte nemlig en cerazette, pluss at jeg tok en ca 12 timer for seint samme mnd, og har jo hørt om folk som har blitt gravid på den pilla før..

Får meg heller ikke til å gå på apoteket og kjøpe en test.

Skrevet

Sliten, trøtt og kort lunte har ikke jeg tenkt over..... Men sånn har jeg det også ja. Skal ikke langt på kvelden før jeg vil legge meg, evt sovner på sofaen! Har vært en del dager jeg har vært så sliten og trøtt at jeg ikke har orket å gjøre stort, samt at jeg har sovet på sofaen en time ca. Enda like trøtt da kvelden kommer ved halv ti tiden.......

Som i dag, jeg kunne gjerne ha sovet litt på dagtid i dag.

Skulle ha tatt en tur til apoteket sammen vi vet du! Støttet hverandre.. ;) Få høre hvordan det går med deg også da!??

(hovedinnlegger)

Skrevet

tja, du kan jo f.eks ta en graviditets test .............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...