Gå til innhold

Nicket "Dr.Yppert"

Anbefalte innlegg

Skrevet

nja, delt førsteplass, ham og folk som reklamerer for noe uten å ha betalt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja d et har du rett i. Men de sensurerer Yppert oftere en de sensurerer salg annonser!!!

Skrevet

Selvklart. Men ypperten gjør seg jo ikke så veldig elskbar, så han får som fortjent! Bare se på all driten han spyr ut av seg. Er det virkelig noe å forsvare? Nei......!

Skrevet

sist gang ble det en hel mnd... neste gang skal jeg forsøke å få til et helt år:-) med sensur..hehe

Skrevet

yppert 2354

Kan ikke du lukke den store stygge kjeften din, sånn at ikke all dritten du stapper inn i det stygge trynet ditt renner ut igjen? Du lukter vondt, er feit, og pikken din er vel mer ei skinnfille enn noe mannlig redskap.

Og jeg foretrekker slafsefitter fremfor kinatisser! Og mann kan du aldri bli! Vil tro at eks. Cat hadde banket dritten ut av deg, om hun hadde ønsket det. Ser for meg deg som en liten gutt på 160, veier 50 kg, sitter på nettet og fremstiller deg selv som en mann. Ha, ha. Så patetisk!

Skrevet

hmmmmm....come on baby:-) bra at det bare er jeg som har det i kjeften:-) Hadde ikke vært dumt å få litt juling av Cat:-) Er jo damer som sparker og slår jeg tenner på:-)

Skrevet

Få deg heller en innleggelse på 1 års tid......

Skrevet

Mmmmmmm, lukter fantastisk!!!

kan gi han litt spanking jeg om han vil det !!! o))

Skrevet

Tenker du har lyst å dele avdeling med ham ja. Det nærmeste du kommer er vel ordinering av medisin !!!! hahahaha

Skrevet

Så fint for deg. Jeg stiller gratis. Slår deg gjerne gul og blå. Nasjonalfargene til Cat. Hun kan trampe takten!

Skrevet

Er nok flere her inne som hadde trengt en pille eller to!

Skrevet

Hadde vel blitt lite med piller til oss andre her inne med den glupske hungeren til anonym:-)

Skrevet

Men de anonyme og de andre drittslengerne er avhengige av de rosa pillene , mens vi andre spiser de blå. Det er det som skaper ubalansen vettu o))

Skrevet

Jeg er nok ikke så glupsk lille venn. Men pass deg. Kan jo hende jeg tar feil av deg og burger'n!

Skrevet

Så du går ikke under kategorien "drittslengere". Synes ikke gjengen "din" gjør noe annet jeg! Vi bare tar igjen. Vi må nok bytte pilletype lille venn!

Skrevet

Holder meg til de blå jeg. Trives med de jeg !!!

Skrevet

Okei. Jeg trenger ingen jeg. Trives best uten jeg!

Skrevet

med min spenstige og delikate kropp, så hadde du glatt hoppet over burgeren... Du hadde vel brukt meg som en kjempedildo for å rommee slamsefitta di:-)

Skrevet

Er du skalla så står jeg over. Liker at det rusker litt ekstra oppi der vet du!

Skrevet

jeg er skinhead... skikkelig armycut.-)

Skrevet

Vel, tror jeg takker nei til den "deilige" kroppen din jeg!

Skrevet

Det vet jeg at du ikke gjør:-) For du er etter meg hele tiden:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...