Gå til innhold

Nicket "Dr.Yppert"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er for meg helt uforståelig at du er en virkelig person...

Du ligger langt fra min virklighetsfornemmelse av hvordan et menneske skal være, med alt det sære du sier...

Er du sånn i det vanlige liv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan aldri tenkte meg at han tørr og oppføre seg sånn i dagliglivet. Da ville han for lengst vært blant de i den statistikken som kalles ofre for blind vold......! Om ikke noen hadde slått ham ned, ville jeg gjort det med glede. Har både kjevle, stekepanne o.a. som ev. måtte brukes for å få ut litt av hva enn som fyller opp i hodeskallen hans.

Skrevet

Hadde du truffet Yppert i det virkelige liv , hadde du antagligvis tryglet etter hans oppmerksomhet. Hadde jeg ikke vært gift og faktisk forelsket i min mann, hadde jeg glatt gått for Ypperte`n

Skrevet

Lukter godt gjør han også. mmmmmmmmmmm!!!!

Skrevet

Du er jo bare en rævsleiker,så dette tror jeg ikke en dritt på.

Skrevet

Jeg har truffet ham, det har ikke du. Din forlust!!!!

Skrevet

Tror du noen er misunnelig siden du skryter av det hver sjans du får?Har fått inntrykk av at h*n ikke er så populær her inne, så jeg tror ikke du skårer så mange poeng med å fortelle det på innpust og utpust.

Skrevet

Enn du Annie, synes du det er mer normalt (etter din standard) å gå rundt å utøve blind vold, mot folk DU mener opprører seg sært?

Kanskje du heller skulle lære litt av vår alles kjære Yppert, å få det ut muntlig.

Skrevet

Jeg tror nok du ville ha virket som en ganske intellektuell mann hadde det ikke vært for alt snikk-snakket.

Forstår jo at dette er en krangle side, men det burde gå an å føre mer saklige og "snillere" samtaler enn det som ofte blir brukt her, som feks av denne "Dr.Yppert"

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å nevne det en gang til Cat. Vi alle vet at du har truffet ditt store idol og forbildet. Herreigud. Er du ikke lei? Han lukter godt også? Og du er snart 40?? Oppfør deg deretter. Ikke som en dust fjortis!

Og nei takk. Jeg har aldri hatt behov for å trygle etter oppmerksomhet fra noen! Aller minst menn!! Er ei lesbe om du tror det. Jeg er meg, og jeg kunne aldri falle så lavt å kravle på knærne etter noen! Uansett om han var kjekk, rik, snill, trofast osv.

Skrevet

Å så ???

Selvfølgelig skryter jeg over det. Når det hagler av idioter som trur de vet noe om han og som skildrer han i negativt lag, så blir jeg jo smilfull når jeg faktisk sitter og hvet hvem han er , og hva dere hadde ment om han hadde dere møtt ham.!!!

Skrevet

Det er ikke så rart at h*n blir skildret i negativt lag når man ser på måten h*n svarer folk her inne.Fortjener ikke bedre da.

Skrevet

Mitt store idol????

Har ikke noe idol ideal jeg , har du???

Kan man ikke synes folk lukter godt fordi man nærmer seg 40??

Og den eneste jeg er på knærne etter er min mann, men Yppert er en skarping , det skal han ha!!!

Skrevet

Skarpinger tyr ikke til latterlige nedlatende ord mot andre.Da framstår man som alt annet en lur.

Skrevet

Sånn du roser ham opp i skyene skulle man tro han var ditt store idol og forbilde. Og jo, klart man kan få lov til å mene at noen lukter godt, uansett alder, men å bruke det som et argument eller så, her inne, det blir for dumt. I hvert fall så lenge det ikke er din mann eller et av barna dine. Kunne aldri finne på å si noe sånt om mannlige bekjentskaper. Aller minst ypperter som man har truffet via nettet!

Og at ypperten er en skarping kan du aldri få meg til å tro. Ikke de sidene han har vist her inne i hvert fall!

Dårlig ordbruk, gjentagelse på gjentagelse, mann her inne på en side med mest mødre (og ja siden er for begge foreldrene), det sier nok for min del. Trenger du mer?

Skrevet

Ja siden jeg vet hvem han er og hva han arbeider med så vet jeg jo at man må være ganske skarp. Mener du virkelig at man ikke kan si at andre mennesker er attraktive og bra mennesker fordi man er gift og har barn????

Skrevet

Han er faktisk veldig kjekk ja...........hmm.....*knis* får vel være anonym så ypperten ikke blir innbilsk he he, pst..... vi snakkes på msn da=))

Skrevet

hehe.. hør her frøken "anonyme" kjempefitte som truer meg med kjevle og juling.... synes faktisk at jeg er ganske så koselig og snill her inne enn hva jeg er i virkeligheten.... Slike brunstige og overdimmensjonerte smultpuddinger som deg har jo jeg som kjent lite til over for:-) Jeg vet at du er ganske så hypp på meg, da alle de PM du har sendt meg er et bevis på det:-) Greit at du er litt snurt for at du ikke får min oppmerksomhet her inne, men du kan jo returnere kjevla i den slapsete fit... som tydelig mangler ekte vare:-) kos deg vennen:-)

Skrevet

hmmm, må si jeg faktisk er litt nyskjerrig på hva han egentlig jobber med..

Men du annie- Om du var venn med noen, som du hadde møtt, fra disse sidene. Og denne personen til stadighet ble hetset, der folk kom med usannheter du viste var tull. Ville du ikke ha forsvart ham eller henne?

Skrevet

greit det vennen:-) har litt problemer... ser ut som moderatorene har senssur-rett på hele internett for tiden, så jeg blir stemt ut no og da:-)

Skrevet

hehehe, skjønte jeg det ikke. De er på knærne etter deg o))

Skrevet

Har de ikke fått ny hobby ennå............?

Skrevet

Modratorenes største hobby trur jeg må være Ypperet`en

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...