Gjest Skrevet 16. november 2007 #26 Skrevet 16. november 2007 flyplassen ligger ca 7 km unna kabelvåg. hurtigbåt som går svolvær/narvik.svolvær/bodø og hurtigruten anløper her hver dag. men du kan jo kontakte kommunen hvis dette kan være et sted for deg. ang jobb,barnehage,skole osv.. =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #27 Skrevet 16. november 2007 Ja, jeg får se hva jeg gjør =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #28 Skrevet 16. november 2007 Ja, det er liksom jobbene som avgjør dette da, jeg vil ikke flytte en plass uten å ha en jobb å gå til.. *sukk* Nei, jeg får vurdere det frem og tilbake i noen måneder til tenker jeg.. Hehe.. Må uansett være her og ta fagprøven min, som er satt opp i januar. Så får vi se hva jeg finner på etter det... =)
Mammapudding Skrevet 16. november 2007 #29 Skrevet 16. november 2007 Litt landlige plasser i Harstad er blant annet Sørvik, Kasfjord, Borkenes.. Selv bor jeg litt nærmere byen enn som så Er fint i Harstad syns jeg..En rimelig trygg by å oppdra barn i vil jeg si:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå