Silja FullFres McQueen Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Har dere noen plasser å tipse meg om...? Leker litt med tanken å flytte nordover, IGJEN, men nå passer det bedre enn noengang egentlig.. Men så var det å finne en plass da.. Er ikke så godt kjent oppi der, men gikk på fhs på Stokmarknes et år. Så er litt kjent rundt der. Så har jeg noen jeg kjenner i Harstad, så jeg vil ikke være så langt unna de... Men jeg vil ikke bo i en by, heller på en liten plass. Landlig. =)
esmase Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Haha,jeg trodde du kødda!!! Skal du leie hos oss når det blir ledig kanskje? :-) Bor på landet,men ikke alt for langt unna Harstad..
M-N & sassy-susie Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 eg kommer fra ei lita øy rett utafor harstad, å har bodd i harstad selv nån år.. kan ikkje si at eg e stor fans av byen... no bor vi på finnsnes, rett ved senja nyyydelig.. mamma e herifra, så har jo en del familie her da.. ellers anbefales tromsø åsså
Gjest Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 hva med lofoten? =) magisk plass med de flotte fjellene som stiger rett opp av havet.. ingen store byer.. to store tettsteder og mange flotte fiskevær.. flott natur og en flott plass for barn og vokse opp.. nå åpner fastlandsforbindelsen og da tar det ca.1 1/2 time til harstad..
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2007 Hehehe, hva fikk deg til å tro det? Jeg gjorde ikke det ser du vel.. ;o)
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2007 Nei, vil ikke flytte til byen, men utenfor. Men helst ikke aaaltfor langt unna heller, men et par timers kjøring kan jeg tåle.. =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2007 Har du noen plass i Lofoten å anbefale da? Satt og titta på finn.no isted, og da fant jeg et nydelig hus i Lofoten, men husker jo selvfølgelig ikke hvor det var... Men det var en liiiiiten plass da... =/
esmase Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Hehe,jeg trodde du fritta meg ut,for å ha nok info til å gi til M... For identifisering :-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2007 Hehehehe, litt paranoid kanskje? Hehe, neida. Skjønner den. Men jeg var faktisk seriøs.. =)
esmase Skrevet 16. november 2007 #11 Skrevet 16. november 2007 Gå inn på www.match.com.Der kan du søke på både fylker,byer og tettsteder. Da begrenser du søket litt.
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. november 2007 Tænk ju. =) Men du HAR ingen plasser å tipse meg om da? Trenger jo ikke vøre i nærheten av deg... Tjihi
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. november 2007 Haha, morsom du da... Hehehehe...
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. november 2007 Ballstad het det visst...
esmase Skrevet 16. november 2007 #15 Skrevet 16. november 2007 Øh,trodde du jeg flytta hit av egen fri vilje? Hadde jeg fått velge,så hadde jeg flytta til Finnmark.(vest) Masse vær,men utrolige folk!
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 16. november 2007 Finnmark faktisk.. Hehe.. Ja, der er det nok masse vær ja...! Men du... Da du flytta herfra, kjente du noen oppi der da? Hadde du unger? Jeg bekymrer meg nemlig litt for om jeg får noe nettverk rundt meg.. Har jo to unger å tenke på oxo..
Gjest Skrevet 16. november 2007 #17 Skrevet 16. november 2007 ballstad er en veldig flott plass.. bor selv i svolvær men kommer fra leknes. men skulle jeg flyttet skulle jeg bodd i kabelvåg.. kjempeflott plass og så snille mennesker der.. flott miljø for barna og det er en plass som alle bryr seg om alle.. ikke noe slarv plass som mange andre steder.. nei,kabelvåg anbefales. 3 min unna ''hovedstaden'' i lofoten..
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 16. november 2007 Kabelvåg har jeg faktisk vært.. Nydelig plass =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 16. november 2007 Hvordan er det med jobbmuligheter oppi der forresten...? Da spesielt på små plasser... Jobber innen helsesektoren. (Hjemmesykepleie, sykehjem etc)
esmase Skrevet 16. november 2007 #20 Skrevet 16. november 2007 Kjente bare han som var grunnen til at jeg flytta. Hadde ett barn,noe som gjorde det veldig enkelt å bli kjent med lokalbefolkningen. Vet ikke om jeg hadde turt å flytte til en fremmed plass,uten å kjenne noen der...Du bør ihvertfall undersøke litt rundt plassen først,ang jobb,skole,fritidssysler osv.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #21 Skrevet 16. november 2007 ja.. noe spesielt med den plassen..=) har eldste jenta i barnehage der. planlegger og flytte tilbake dit før neste høst,da hun skal begynne på skole der.. og det er ingen problem med å få seg nye venner på en slik plass.. alle tar seg av hverandre der.. flotte hus/leiligheter og få leid/kjøpt..
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #22 Skrevet 16. november 2007 Nei, ikke sant... Det er det som er så skummelt.. Men nå kjenner jeg noen folk som bor på Stokmarknes, så jeg kunne jo ha flytta i nærheten rundt der... Urk, vanskelig beslutning å ta, jeg har jo vurdert det i ti år... hehe.. ;p
Gjest Skrevet 16. november 2007 #23 Skrevet 16. november 2007 jobber selv i helsevesnet og det er stor etterspørsel på folk.. mangler folk på alle institusjoner og hjemmesykepleien. så det er nok ingen problem. og nok av barnehager er det også.
esmase Skrevet 16. november 2007 #24 Skrevet 16. november 2007 Du bør også kanskje tenke på avstand til flyplass,hvis barna dine skal reise mye frem og tilbake. Har du sjekka hvor det er ledige jobber?Det er mye lettere hvis du har en jobb å gå til når du flytter.
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #25 Skrevet 16. november 2007 Hmm, okei... Takk for svar =) Skal sove litt på det nu.. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå