piano♫ Skrevet 16. november 2007 #26 Skrevet 16. november 2007 Små blødninger med ujevne mellomrom. Og null sexlyst. Så skjønner godt at den har god sikkerhetsgrad, ja ;-)
BettyBoob Skrevet 16. november 2007 #28 Skrevet 16. november 2007 bare blødde til jeg slutta på dem...
Anna Nym :o) Skrevet 16. november 2007 #29 Skrevet 16. november 2007 Har brukt de i 1 1/2 år. Blødde 10 dager, og ikke i det hele tatt siden. Det er deilig det!! Men mistenker litt at jeg har lagt på meg av de. (Greit å ha noe å skylde på ) Er ikke sikker på det da men..... + at jeg kanskje har fått litt uren hud av det. Så driver å vurderer å prøve noe annet. Men godt å slippe mens da!
Gjest Skrevet 16. november 2007 #30 Skrevet 16. november 2007 Gikk på dem i 3 mnd'er. -Hadde mensen 3 ganger i mnd'en, varte i ca 6 dager pr.gang -Ble skikkelig "nedfor" av dem Så aldri mer cerazette eller lignende p-piller på denne dama =)
Gjest Skrevet 16. november 2007 #33 Skrevet 16. november 2007 huuuff... vektoppgang, uren hud og blødninger... ser ut som d blir lite på sambo i tiden fremover,, hehe... har brukt trionetta i alle år uten noen som helst bivirkninger, synd man ikke kan bruke dem når man ammer... hmmm ikke lett dette men setter stor pris på alle som har svart.. takker
Holly❄️ Skrevet 16. november 2007 #34 Skrevet 16. november 2007 Har gått på p-sprøyta i et år, og gikk over på Cerazette for ca 2 mnd siden. Har ikke hatt mensen siden jeg begynte på p-sprøyta. Deilig:) Håper jeg slipper mensen nå også, og siden jeg har gått på de i 2 mnd uten mensen, så regner jeg med at jeg slipper... Men det med og miste sexlyst, ja det er jeg veldig enig i!! Kjipt....
Bellen^2 Skrevet 16. november 2007 #35 Skrevet 16. november 2007 Jeg beynte på Cerazette rett etter 6 ukers kontrollen og har fortsatt ikke fått mensen over 10 mnd etter fødselen. Kommer til å bytte tilbake til min "gamle" p-pille så snart amminga er over.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 16. november 2007 #36 Skrevet 16. november 2007 Jeg hadde ikke blødninger da jeg gikk på cerazette. Ulempene her var at jeg la på meg noen kilo, sexlysten var ikke noe å skryte av + at syklusene var heeelt på bærtur da jeg sluttet på de for å prøve på nr 2... Men når det er sagt, så ender jeg nok opp med å bruke disse etter at snuppa kommer i februar, fordi det er mest lettvindt med cerazette. Spiral er uaktuelt for meg, har hørt så mye rart om det også..
Gjest Skrevet 16. november 2007 #37 Skrevet 16. november 2007 Jeg har gått på cerazette i litt over 2mnd og har overhodet ikke hatt antydning til blødning engang.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 16. november 2007 #38 Skrevet 16. november 2007 småbøldninger i 1,5uke.... brukt den i 4mnd og forts ingen mens..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå