Gå til innhold

Cerazette undersøkelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk/har du blødninger ved bruk av Cerazette?

har fått resept på dem men er så i tvil, orker ikke blødninger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, fikk ikke blødninger. Hadde faktisk ikke mensen den tiden jeg brukte de. (Ca 1 år)

MEN mistet sexlysten fullstendig.

Skrevet

Fikk blødninger som ikkje slutta før eg slutta med pilla!

Skrevet

Medium fikk guttebass 010206 : med andre ord .. 100% sikker prevensjon for din del :-P

Skrevet

I tre fire dager når jeg begynte, men bare småblødninger. Siden har det ikke kommet noe, ikke mensen heller.

Skrevet

Har brukt dem i nesten to måneder nå. Ingen blødninger enda. Har i grunnen ikke merket noen bivirkninger.

Skrevet

Nei, har ikke fått blødninger.

Men det er bare 6 mnd siden fødselen, og jeg ammer, så det kan være derfor.

Skrevet

so-xited ~ & knerten

Jepp, ikke mye action der i gården! :P

Skrevet

ja og byttet de med spirall. den tålte jeg ikke. har nå p- stav. lagt på meg flere kg og lurer på om jeg skal ta den ut igjen.....

Skrevet

Samme som MalinaRompompei. 1 år siden jeg begynte på de

Skrevet

er 2 gangen jeg går på de nå, og mister mensen fullstendig med dem. gått på de nesten 1 år nå etter fødsel, og ikke ammer jeg heller, og ikke hatt mensen siden før jeg ble gravid. utenom renselsen, og en knøttliten blødning 1 uke etter jeg begynnte på cerazette, som vare 2 dager. kjempedeilig!

Skrevet

fikk ikke det. men rakk bare å bruke dem i 3 dager, for jeg fikk utslett... som både jeg og legevakta trodde var de pillene. noe som i ettertid viser seg å være feil.. og at det var reaksjon på penicillinen i steden... reaksjonen kom etterpå, og legevakta sa at det ikke var mulig.. men har hatt det flere ganger etterpå, og fikk nå i høst bekreftet det av legen...

Skrevet

jeg har hatt mensen hver dag i 2 mnd nå (helt siden jeg begynte med cerazette) å i går sluttet jeg med den å begynte på et annet merke, mensen er ikke helt borte, men det er mye mindre enn det var når jeg brukte cerazette!!

Skrevet

Jeg hadde nesten konstante blødninger, eller rettere sagt mørkbrunt utflod. Gikk på de i 9 mnd, så ga jeg opp... Orket jo ikke å ha sex når det var slik, og da er jo hele poenget borte... :o( Mistet blødningene med en gang jeg sluttet, og fikk vanlig syklus tilbake etter 1 mnd.

Skrevet

Ps: eide ikke sexlyst mens jeg brukte Cerazette...

Skrevet

Ps: eide ikke sexlyst mens jeg brukte Cerazette...

Skrevet

hadde blødninger og mistet sexlysten totalt.... :-( Slutta på de..

Skrevet

Blødde i to uker, men så har jeg ikke blødd mer...

Skrevet

ser det er veldig varierende fra person til person, så kan vel ikke ende opp med noe fasit svar, men eg begynte for litt over en måned siden og har nå fått noen små blødninger/lett mens er spent på om det går over....

litt blødninger i starten, men ikke noe mer før nå

Skrevet

Jeg har ikke blødd noe, har brukt de i 6 mnd. Men sexlyster er lik 0!

Skrevet

huff... er så i stuss, er jo bare å slutte om d blir blødninger av d.. men må man få mensen igjen for å begynne på dem?

Skrevet

nei, bare til å begynne rett på.

Skrevet

legen min sa nei, så jeg begynte før jeg fikk mensen. Den kom som normalt når jeg sluttet på pillene.

Skrevet

Blødde litt andre uka på dem, som en svak mens.. Ingen blødning overhodet siden :-)

Skrevet

ingen blødninger her...:)

ikke en eneste en..

gått på dem i 5 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...