Suprise! Skrevet 16. november 2007 #26 Skrevet 16. november 2007 Hehe bannet vel noe jeg også. Er opprinnelig nord fra så da ligger det "naturlig" i mitt "språk":p Bannet ikke høyt,men husker jeg unnskylte meg for det like etterpå Jordmor sa jeg bare måtte drive på,hun skulle ikke høre etter ;p
Gjest Skrevet 16. november 2007 #27 Skrevet 16. november 2007 hm har aldri tenkt på det. kommer sikkert til å si noen uhyggelige ord under fødsel. for det e jo ikkj det mest behaglige en gjør. men men
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 16. november 2007 #28 Skrevet 16. november 2007 Syns jormora var litt vel kvass mot deg, men såklart, å unnskylde seg er jo bra Det er maaaange som banner under fødsel, snakker først og tenker etterpå over det man egentlig sa.. Jordmødre burde da være vant med banning og mye rare utsagn på fødestuene sine, vel? Å føde er jo sinnsykt vondt, og mange fødende kvinner går på en måte inn i en "egen verden" hvor de bare må fokusere på seg selv, og gir blanke i hva de sier eller hvordan de ser ut, det gjør da ingenting
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #29 Skrevet 16. november 2007 Tusen takk igjen for så mange fine svar! Det er kjempesnilt av dere å ta dere tid til å svare. Sitter her og smiler jeg nå : ) Det var bare så utrolig godt å se at de fleste ikke mener at dette er noe jeg skal gå og ha dårlig samvittighet for, for da har jeg ikke bare jm sin mening om det jeg gjorde. For jeg vil jo helst huske fødselen som noe bra jeg gjorde, og da var det så trist å drive å tenke på dette. Men nå skal jeg følge deres råd og ikke ha dårlig samvittighet for det. Det skal bli godt, for jeg var kommet litt inn i en negativ rute med det der. Tusen takk for hjelpen, - og masse lykke til til alle dere som skal føde : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå