Kate77 Skrevet 16. november 2007 #26 Skrevet 16. november 2007 Må nok skuffe deg der. Det gror ikke igjen. Har ikke hatt noe i ørene på sikkert ti år. Men hullene er der fortsatt. Ikke det at det gjør noe da...
~~DoraDora~~ Skrevet 16. november 2007 #27 Skrevet 16. november 2007 Knall tøft. :-) Men det er tøffest på gutter som er tøft kledd, og som har et tøft navn... Ser for meg en Sebastian i mørkebrun, tøff pilot skinnjakke, tøff t-skjorte og tøff dongeribukse og tøffe støveletter. Litt tøff gelesveis ;-) Ikke fint på en Marius med babyguttefrisyre, rutete skjorte og strikkevest... en sutrete mammagutt Forstår dere hva jeg mener?
*Rutletutt* Skrevet 16. november 2007 #30 Skrevet 16. november 2007 NeiNeiNei....hverken på små eller store.
___ Skrevet 16. november 2007 #31 Skrevet 16. november 2007 Omtrent like stygt som på jenter. Ser mindre pent ut uansett kjønn og alder.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #32 Skrevet 16. november 2007 Neeeei, selv ikke du vulgære frognerfruene som lesser på med diamanter og glitter synes det ser ok ut... HVis gutten min hadde kommet hjem med sånne hadde jeg låst meg inne på kottet og sitti der og grini til han blir pensjonist...
übermamma *5 pp* Skrevet 16. november 2007 #34 Skrevet 16. november 2007 Heelt forferdlig!! Virklig femi-stygt
Odd Molly Skrevet 16. november 2007 #35 Skrevet 16. november 2007 Hull i ørene på små barn er fælt. Hull i øret på gutter er i tillegg harry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå