Gå til innhold

Hull i øret på gutter - hva mener dere om det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det ser gørr fælt ut. En veninnes gutter har hver sin diamant øredobb i øret (8 og 10 år gamle) - og jeg får grøssninger.

Håper ikke min begynner å mase om det om noen år.

Liker egentlig ikke "Harry" begrepet, men kan bruke det om akkurat det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er stilig. Om gutten vår vil ha, skal han få.

Skrevet

Synes det er fælt på smågutter. Men derimot på store gutter, kan det være bra=)

Skrevet

Stygt både på små og store. Hedigvis deler sambo min oppfatning ;o)

Skrevet

Det er harry, men jeg liker harry:) Er ganske harry selv og holder akkurat nå på å prøve å få mannen til å ta hull i øre, men han er ikke så medgjørlig;) Hehe...

Skrevet

Det er bare en ting å si om det, Harry! ;o)

Skrevet

Helt greit, men nå er det litt "ut" her i alle fall.

Skrevet

Fælt, synnest det er så stygt. Håper mine gutter ikke maser om det om noen år nei.

Skrevet

Forferdelig! Greit om en voksen homofil gjør det, men på barn ser det ikke bra ut..:(

Skrevet

Håper indelig at ikke guttungen får lyst på hull i øret - i allefall ikke før han er voksen og kan bestemme selv. For her i huset blir det et klart rungende NEI, både fra mor og far!

Skrevet

jeg synes NEINEINEINEINEI grusomt..

Skrevet

Mannen min hadde hull i øret da han var ung, så det kan bli vanskelig å nekte en evt sønn det. På samme måte som det kan bli vanskelig for meg å nekte frøkna ring i navlen. Får bare få henne til å se hvor stygt det er etter man har vært gravid. ;)

Skrevet

Det er ikke noe fint nei. Og den nye moten (?) hvor voksne gutter riktignok, setter inn sånne store ringer, sånn at det blir hull tvers gjennom øret, hvis dere skjønner? Æsj og fysj så stygt!! Så en på t-banen igår med tre stykker i forskjellig størrelse i samme øret, så jo ut som han tilhører en eller annen stamme i Afrika!!

Skrevet

Synes sånne diamant greier er litt harry:) på både gutter og menn.

Hadde gutta mine ønsket hull i ørene hadde de fått det på lik linje med jenter.

Skrevet

Liker det ikke verken på store eller små gutter, så håper virkelig min gutt ikke ønsker det en dag.

Skrevet

Sønnen min har hatt hull i ene øret (må jo ha bling:o) siden han var 8-9 år, nå er han 15 :o)

Var litt i mot det egentlig, men det er jo ingen krise om han ikke ville hatt det senere, for det er jo bare å la det gro igjen.

Skrevet

Jeg liker maskuline gutter/menn, så jeg synes det blir for feminint. Men jeg forstår at gutta ønsker å "pønte seg" også, da.

Skrevet

Det er stygt uansett alder.

Lillegutt kommer aldri til å få det så lange han bor hjemme hos meg.

Skrevet

Ingen diamant i øret her heller, så lenge han bor under mitt tak..

Måtte gud forby at han kom hjem og ville ha det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...