<3 mirakelbarna <3 Skrevet 16. november 2007 #26 Skrevet 16. november 2007 Mannen din høres ut som x'n min og han var psykopat. Virker som han bare leter etter unnskyldninger for å skilles. Jeg vil påstå at du har det bedre uten ham. Stå på ditt og la hensynet til ungene gå foran svigermor. Reis til hjemstedet ditt og kos deg masse på jentefest. Det fortjener du!!!
#Ariadne# Skrevet 16. november 2007 Forfatter #27 Skrevet 16. november 2007 takk for svar... fikk nettopp tlf om at bestefar har hatt slag og er på vei til sykehuset i full fart. ingen vet hvor lenge han har ligget sånn så får pakke meg avgårde til sykehuset. denne dagen blir bare bedre og bedre.
♥Snulder Skrevet 16. november 2007 #28 Skrevet 16. november 2007 Er det virkelig mulig???? Hva slags far og hva slags bestemor er det som synes det er greit å utsette barn/barnebarn for røyk??? Jeg kan godt smugrøyke litt selv, så jeg er ikke antirøyker... Men inne? ALDRI!!! Stå på ditt!
#Ariadne# Skrevet 16. november 2007 Forfatter #29 Skrevet 16. november 2007 mannen min er ikke norsk, og der han kommer fra er det vanlig å røyke inne. selv med små babyer tilstede. han røyker ikke inne selv.
Chiabatta Skrevet 16. november 2007 #30 Skrevet 16. november 2007 Hallo!!!?? Skille seg pga en sånn filleting??? Og at hun får blærekatarr, da.. PØH!! Er hun aldri ute av huset om vinteren, eller? For noe tull!!!!!!!!! Stå på ditt! Skulle bare se ut!
ettie Skrevet 16. november 2007 #31 Skrevet 16. november 2007 Vis denne tråden til mannen din. Så pakker du sakene dine, skriver under på skilsmissepapirene og flytter fort som juling. Mannen din hørest ut som en dum taper, og en slik en klarer du deg uten. Håper egentlig dette bare er kødd, kan da ikke finnes så stupide mennesker vell?
AnTiLoPeSvIn Skrevet 16. november 2007 #32 Skrevet 16. november 2007 hahaha unnskyld at jeg ler, men tuller du nå? for en mann!! og ikke minst svigermor. me hun ta på klær. hun kan ikke dra til dere uansett da hvis hun går ut av huset får jo hun blærekatarr samme om hun har sigarett i kjeften eller ikke.
Avisa Skrevet 16. november 2007 #33 Skrevet 16. november 2007 Fytti grisen for en dustemann og merkelig svigermor. Jeg røyker selv UTE men har aldri fått UVI av det altså. Det er jo klart, hvis hun sitter naken på en stein så er saken en annen. Men det er jo strengt tatt ikke nødvendig.... Stakkars deg. Jeg hadde rett og slett ikke giddet dille med en sånn urimelig mann!
Thula Skrevet 16. november 2007 #34 Skrevet 16. november 2007 Jeg hadde satt huset til salgs i dag, og pakket en liten sekk til gubben slik at han kunne ta beina fatt hjem til mammaen sin og bo der til han ble voksen. Ikke noe stort tap med den holdningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå