Gå til innhold

hvem er urimelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

moren til mannen min skal komme på besøk til oss. hun påstår at hun får blærekatarr av å røyke ute, så mannen min har bak min rygg instalert en vifte på kontoret vårt, så hun kan røyke inne de ukene hun er her.

kontoret blir brukt som lekerom av datteren vår, og jeg er student og har flere innlevereinger pr uke, og er ergo avhengi av å bruke rommet

videre er ikke rommet isolert på noen som helst måte, så mye av røyken vil selfølgelig slippe ut av rommet.

jeg er ikke villig til å utsette datteren min for denne passive røykingen.

mannen min går til det skrittet at vis jeg ikke tollererer dette, vil han at vi selger huset og skiller oss.

han mener at jeg er vrang, og kun går imot ham for å kverulere og være vrang.

hvem er urimelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Skille seg fordi mora hans ikke får røyke inne? Høres ut som en skikkelig dott! Få svigermor til å kle godt på seg, ta tranebærkapsler og sove med sokker på så får hun ikke blærebetennelse!

Skrevet

jeg hadde bedt du gå ut å røyke. ingen som får blærekatarr av å røyke ute. herregud. nei dette var en bommert fra mannen din sin side syns jeg, og tåler han ikke at du sier han i mot og sier han skal skilles så.... ja voks opp hadde jeg sagt til han :) :)

Skrevet

herregud,hva søren feiler det mannen din da ??

han skiller seg fra deg om du ikke godtar at mora hans får røyke inne????

my god..

er IKKE du som er urimelig her nei..

om ikke dama tåler å røyke ute så får hun slutte å røyke

Skrevet

Svigermora di, og mannen din.

Kast vifta, og om gubben reiser samtidig var han ikke mye å samle på.

Skrevet

Han er urimelig. Kan ikke svigemor komme på besøk uten å måtte røyke inne så kan hun bare la være å komme i det hele tatt!!

Det hensynet burde være lett å ta me dtanke på datteren din.