Gå til innhold

hvem er urimelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

moren til mannen min skal komme på besøk til oss. hun påstår at hun får blærekatarr av å røyke ute, så mannen min har bak min rygg instalert en vifte på kontoret vårt, så hun kan røyke inne de ukene hun er her.

kontoret blir brukt som lekerom av datteren vår, og jeg er student og har flere innlevereinger pr uke, og er ergo avhengi av å bruke rommet

videre er ikke rommet isolert på noen som helst måte, så mye av røyken vil selfølgelig slippe ut av rommet.

jeg er ikke villig til å utsette datteren min for denne passive røykingen.

mannen min går til det skrittet at vis jeg ikke tollererer dette, vil han at vi selger huset og skiller oss.

han mener at jeg er vrang, og kun går imot ham for å kverulere og være vrang.

hvem er urimelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Skille seg fordi mora hans ikke får røyke inne? Høres ut som en skikkelig dott! Få svigermor til å kle godt på seg, ta tranebærkapsler og sove med sokker på så får hun ikke blærebetennelse!

Skrevet

jeg hadde bedt du gå ut å røyke. ingen som får blærekatarr av å røyke ute. herregud. nei dette var en bommert fra mannen din sin side syns jeg, og tåler han ikke at du sier han i mot og sier han skal skilles så.... ja voks opp hadde jeg sagt til han :) :)

Skrevet

herregud,hva søren feiler det mannen din da ??

han skiller seg fra deg om du ikke godtar at mora hans får røyke inne????

my god..

er IKKE du som er urimelig her nei..

om ikke dama tåler å røyke ute så får hun slutte å røyke

Skrevet

Svigermora di, og mannen din.

Kast vifta, og om gubben reiser samtidig var han ikke mye å samle på.

Skrevet

Han er urimelig. Kan ikke svigemor komme på besøk uten å måtte røyke inne så kan hun bare la være å komme i det hele tatt!!

Det hensynet burde være lett å ta me dtanke på datteren din.

Ingen har lov til å røyke inne hos oss heller, og det har resultert i at min farmor ikke vil komme på besøk. Men da får det bare være sånn da, for jeg vil ikke ha den røyken inn i vårt hus der mine 2 gutter oppholder nesten 24 timer i døgnet!

Skrevet

og man får ikke blærekatarr av å røyke ute,med mindre hun står naken og barføtt,samtidig som hun sitter i snø..

Skrevet

Hærlighet!!!!!

Er den mannen riv ruskende gal? Min mann ville aldri funnet på noe sånnt. Å så true med skilsmisse???!? Nei, stemmer dette, så tror jeg ikke han er noe å samle på, sorry! Du gir IKKE etter, det er i hvert fall sikkert!! Kjøp en ull-stilongs til svigermor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

røyking er ingen nødvendighet da....

og om ho på død og liv ikkje kan kle på seg for å røyke ute så får ho berre lavær synest eg!

og mannen din kunne heller ha invistert i en termodress til mora si enn ei vifte.....

og passiv røyk er skadeleg, det veit alle

nei pokker heller, skilsmisse fordi mora hans ikkje får røyke inne?

enten så er det andre problem som ligg i grunn også

eller så er han en tøffel for mor si.....

Skrevet

Hvem er urimelig?

Mannen din virker jo mindre intelligent, ettersom han er villig til å ta skrittet til skillsmisse hvis moren hans ikke får røyke inne. Man får absolutt ikke blærekatarr av å røyke ute, med mindre hun setter seg ned på en kald sten og blir der en stund.

Skrevet

up date:

han ringte nå nettopp.

har palnglagt i 2 uker at jeg og datteren vår skal til hjemstedet mitt i helgen. vi skal i 2 bursdager, også skal jeg på jentefest i kved

får nå beskjed om at vis jeg drar, ser han på det som jeg har dratt for godt.

Skrevet

Det dummeste jeg har hørt. Om hun ikke kan røyke ute, kan hun la det være. Jeg hadde aldri tolerert det i mitt hus - og om det er skilsmissegrunn, da da får han bare skille seg.

Skrevet

Hvis ikke dattera di får utsettes for passiv røyking vil han skilles? Åkjære, da har dere ikke noe sterkt forhold likevel..Beklager å måtte si det. Du kan forresten fortelle svigermor at hun må tørke seg når hun har tissa og tisse etter sex, man får ikke blærekatarr av kulde...

Skrevet

Hva i all verden feiler det den mannen din? Høres ut som om du får det bedre uten en sånn fjott! Kanskje du skulle la han prøve ut alenetilværelsen en stund...? Man vet ofte ikke hvor bra man har det før det er borte...

Skrevet

Synes du skal dra jeg. Om han mener det er slutt av den grunn er han ikke verd å samle på lenger. Synes forresten det er hårreisende å forvente at moren hans skal få røyke inne.

Skrevet

Hvis dette er skilsmissegrunn for mannen din, regner jeg med at det ligger noe mer bak. Ellers er han temmelig umoden.

Skrevet

er kanskje der skoen trykker mest...at du skal til hjemstedet ditt til helgen, og atpåtil på jentefest....er han sjalu??

her må det være mere, som han tenker på...kan jo ikke skille seg på dette grunnlaget, det blir for dumt...

Skrevet

han mannen din tror jeg har seriøse problem..

herregud for en idiot..unnskyld meg..

Skrevet

greia er at han mener at jeg motsetter meg dette bare for å krangle, og for at jeg skal "bestemme" over han.

så tror det blir en slags prinsipp sak for ham av dette.

kommer ikke til å gi meg, og jeg reiser snart til hjemstedet mitt.

Skrevet

OIOI, for en urimelig mann! Hadde ledd av mannen om han hadde prøvd seg på noe sånt ja.

Høres ikke helt god ut denne mannen?!

Skrevet

Skjønner ikke hva som feiler hverken mannen din eller mora hans. Man får ikke blærekatarr av å røyke ute, så lenge hun står opp. Og klær på seg nol, kan ikke gå ut i bikini nå liksom.

Hvor gammele er mannen din 3år??? Den der får jeg ikke som jeg vil mentaliteten hører hjemme på barnehagestadiet. Og har han ikke noen empati for hverken deg eller datteren deres. Hvordan kan man ønske å utsette de to menneskene man skal elske mest i verden for sånne gifter. Og ja man får i seg mer gifter ved passiv røykin en direkte. Du alipper bare tjæren(eller hva det heter) det som gjør røykernes lunger dårlige.

Og hva er det for svigermor som vil ha sin komfort(det er det det handler om) gå føre barnets helse. Og jeg hadde sagt ifra at hun heller kan holde seg hjemme hjvis hun ikke bryr seg mer om barnebarnet sitt enn så.

Nei vil han skille pga av dette så hadde jeg sagt hværsågod, klarer meg fint uten sånne duster i livet mitt.

Synes du skal visa han inlegget ditt og svarene han får. Og er han mann nok så skjønner han. Og gjør han ikke det ja da er det helt klart et eller annet som mangler oppe i hodet hans. Og da har du og datteren det mye bedre uten den balasten(som han vil være/er)

Skrevet

Hørtes ut som en psykopat spør du meg. Og det at du heller ikke får lov til å dra hjem til hjemmestedet for å feire et par bursdager, herregud, noe mangler han oppe i hodet den gutten(kan ikke kalle han man når han ikke beter seg sån) Og du har det mye bedre uten han. Så spark han ut idag før du drar ivei å feirer bursdager.

Ps skriv ned alt han sier, vare seg trusler eller ei og når. Kan komme godt til hjelp ved en skilsmisse

Skrevet

Synes både din samboer og svigermor er urimelig jeg. Det er ditt hus med dine regler, finner ikke svigermor seg i det, så får hun holde seg hjemme, d er ikke urimelig å kreve det!!!

Skrevet

Signerer.

Hele tankegangen er jo utrolig.

Skrevet

Selvsagt er det mannen din som er urimelig i denne saken. Så han syns at du og datteren deres skal utsettes for passiv røyking fordi moren hans skal slippe å gå ut og røyke????? ingen får da blærekatarr av det???? Og en vifte gjør jo bare sitt til at røyken sirkulerer rundt i rommet.

Men det er jo tydelig hvor mannen din får dette fra. Moren hans høres ikke ut til å være videre empatisk eller sette andres behov først. Når ikke en gang helsa til barnebarnet har noe å si, bare at hun skal kunne røyke inne, nei da har jeg ikke ord!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...