Gå til innhold

trenger råd ..

mona_k og lille brage;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ikke har prøvd floradix skal du gjøre det! Jeg har vært borti mange veier til å øke jern og energinivå og sålangt kommer floradix på topp! Noen kaster opp av den og da skal du selvfølgelig ikke ha den. Anbefaler å ta et målebeger morgen før mat og mens du beveger deg, og ett litt lengere utpå ettermiddag. Drikk også endel.

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har snakket med helsesøster i dag og det ble bestemt at det skal komme en pleier til meg å trile ham on nesten 2 uker (hadde ikke ledig før da ) =( tror også jeg kommer til å forlange å få sprøytene .

orker snart ikke mer er veeldig sliten nå laaaaaaaang dag og skulle nok gått å lagt meg men er rett og slett for sliten ..

Skrevet

Bare drikk masse floradix, ta jern sammen med c-vitamin og krev sprøyta!

Og har du noe familie som kunne passet Brage noen timer så du kunne sovet? Det er lurt å ta slike tilbud.

Og så syns jeg det er skikkelig sykt at du heter Mona med en sønn som heter Brage og har store blødninger etter fødsel, for alle de tre der stemmer med meg. Rart eller hva?

Skrevet

du kan ikke henge opp lapper rundt omkring,kanskje det er noen videregående elver m litt fridager/fritimer som kunne vært litt hos dere...hjemme først og når dere er kjent kan hun ta han m på trilletur...

eller ungdoms skoleelever,hvis du ikke syns det blir for ungt..

Skrevet

meg & lille vampyr hehe det er tålig sprøtt =) jeg skal også gå å kreve sprøyta =) familien hans har vært helt utrolig men syns det er vondt å måtte be dem så mye om hjelp med tanken på at de ikke er så freeshe selv akkuratt nå =) men ser ut som om ting kommer seg og jeg føler meg litt mer "klar for hværdagen " etter en grei helg ;)

masse tusen takk til alle dere som har kommet med råd å støtte har hjulpet mye =) maaaasse klemmer fra meg å brage =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...