Gå til innhold

silikon pupper?

IngyThing & lykkeliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en veldig personlig sak om man vil ha silikon eller ikke. Jeg bryr meg ikke om hva andre gjør med SINE pupper, men mine skal iallfall aldri fylles opp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

næmmen huff da! :-O De må vel klare å finne ut hvorfor hun får feber!? Håper virkelig det ordner seg, ikke noe gøy når babyene blir syke!

Trebarnsmor er hektisk det, hadde fir eunger i hele helgen og da var jeg helt utkjørt når jeg leverte de tre som ikke var mine. hehe..

så deilig emd mere permisjon da, jeg ahr jobba siden olav var 7 mnd, synes det er litt deilig, men kunne virkelig trengt litt mere tid med han, så når jege r ferdig emd prøvetiden i min nye jobb, skal jeg søke om redusert arbeidstid.

=)

Skrevet

heller fettsuging enn silikon synes jeg da..mend et er vel en smakssak;)

Skrevet

Men synes du da det er bedre at jenter skal gå å føle seg mindre pene hele livet og ha komplekser?

Det er vondt å ikke føle seg attraktiv, jeg synes hvertfall det. Gruer meg skikkelig til å gå i bikini foran andre nå å det gjorde jeg aldri før. Personlig synes jeg det er mye bedre at folk får satt inn silikon, fettsuger seg, tar mageplastikk o.l. enn at de skal gå å ha dårlig selvfølelse hele livet fordi det ikke er allment akseptert å ha tatt en kosmetisk operasjon her i Norge.

Eneste grunnen til at jeg ikke vil ta det nå er fordi jeg gjerne vil amme mine kommende barn. Men etter det så er det silicone valley here I come!

Skrevet

Ja, fettsuging er jeg enig i er greit. Om jeg hadde fått fettsuging så kunne det nok ha blitt mange par pupper av det! Muahahahaha :)

Skrevet

her også, nok av overflødig fødselsfett. donerer gjerne bort til høystbydende;)

Skrevet

da må du stå i kø... bak meg!!!!

(fortsatt 6 kilo over "vanlig"vekt'en min)

Skrevet

jeg synes heller folk skal jobbe hardt med å få opp selvbildet sitt enn å operere. det har med innstilling og gjøre.

folk nå til dags velger altfor ofte "enkleste løsning til et so called lykkeligere liv".

har hatt skikkelig komplekser for puppene mine jeg også, men det er noe med å elske det man har og være positivt innstil til det, så går det seg til. man lærer seg å leve med dem og ikke ta så tungt på det. finnes andre ting å bry seg om her i verden en et jævla puppestell! Hva andre mener om mine pupper, ja det får være helt opp til dem vist jeg sprader rundt på en strand. er jo JGE osm skal leve med dem;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...