Gå til innhold

silikon pupper?

IngyThing & lykkeliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

sorry litt utenfor temat, men har inntrykk av at alle har silikonpupper for tiden jeg, og lurer på hvorfor!?

har slappe kjipe pupper etter amming jeg også, men det får da være ei hjel for hvor viktig utseende skal være!?

haha, nå VET jeg at jeg får mye pepper her. hehe..Synes bare det er skremmende hvilken til de grader kroppsfiksert verden vi lever i.

Ikke noen som skal ha vaginal foryngelse her også da? mere enn puppa som blir slappe etter en fødsel vøtt:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kunne gjerne tenkt meg det,hvis jeg hadde hatt råd.men ikke pga amming.mere pga synes ikke de passer til min kropp,blir feil propsjon+ at jeg må fjerne en ganske stor føflekk på den ene puppen å da regner jeg med det blir enda mere "feil"..

Skrevet

takk for svar, bare nyskjærrig på hva som får en til å operer inn fremmedlegemer i sin egen fantastiske kropp!

Skrevet

hehe! jeg opererte inn silikon for flere år siden - lenge før jeg tenkte på å få barn! Var veldig dårlig utstyrt fra naturens side i forhold til resten av figuren min, så etter å ha tenkt på det siden jeg var 17 gjorde jeg det da jeg var 22 :) Kjempefornøyd fortsatt - også etter amming!!!

og heldigvis er vaginaen min helt perfekt fortsatt ;) Hehe!

Skrevet

jeg har det rett og slett fordi jeg ikke hadde pupper. var så godt som flat. har nå en helt vanlig str og ingen jeg møter kunne noen gang tenke seg at jeg har silikon. passer kroppen min kjempe bra....

men når jeg om noen år må inn på "kontroll" så kan det godt tenkes jeg veldig å gjøre dem bittelitt større, men det får jeg ta når den tid kommer.

nå har jeg fått my emer selvtillig, tørr å gå på stranden/basseng, tørr å ta på klær med litt utringing og ikke føler jeg for å gjemme med helt bort.. ( hadde kjempe komplekser altså).

så da jeg var 19 så orket jeg ikke mer. aldri angret en dag...

og kan jo ikke nekte for at det er en bonus å slippe og ha pupper nede på magen da:)

Skrevet

haha, så bra at vaginan forsatt er som en "nyutsprungen orchidè":p hiihihihi...

Ja, er man sikker i sin sak så fordømmer jeg da ingen som tar silikon. plastic is fantastic you know! ;)

bare lurer litt på denne syke trenden.hehe

Skrevet

yes - my "flower" is still working very well ;) knis!

Skrevet

da blir'e nok bæjbi på'ræ snart også skal du se;)

Skrevet

Jeg skal ha nye pupper når jeg er ferdig med unger, ikke pga hva andre måtte mene om kroppen min, men jeg liker ikke å føle meg uvel i mitt eget skinn.

Før amming var jeg veldig fornøyd med puppene mine, de hadde fin form og var akkurat passe store.. Men det sier seg selv at når man går fra en passe stor c til en gigantisk e cup så blir ikke puppene pene når de er tilbake på c igjen hehe :)

Nye pupper på mor skal det bli ja :) og tissen er som før, hadde den blitt like grusom som puppene så hadde det vel blitt ny vagina på mor også..

Skrevet

Men IngyThing da, sitter du her og diskuterer silikonpupper istedet for å se "Forbrytelsen"?? HOLD NU KÆFT!!! :D

hihihihihihihi....

Skrevet

yes, ingenting er som ei god plastikkfitte.:P

-like greit å bli oppblåsbar i samma slengen;)

men det jeg lurer på er, går det ikke ann å jobbe med selvbildet sitt FØR man går til det steg å operere!?

Skrevet

magiske magicka!!! <3 i heart yoooou!!

joda, ser egentlig på forbrytelsen, sitter bare å provoserer litt her på si:P

Skrevet

Jeg skal ikke ha silikonpupper, men kunne tenke meg å løfte litt på dem når jeg er ferdig med unger.

Skrevet

Hallo IngyThing!!! Tenkter ofte på deg!! Hvordan går deg med deg og den lille? Snart ett år siden du ble mamma :)

Hilsen fra din hemmeligvenn som ikke var så hemmelig :)

klems

Skrevet

Har man sliti med dårlig selvbilde i 17 år, så er det vel greit å få gjort noe med det...????? Jeg har ikke hatt pupper i det heletatt... I mai satt jeg inn silikon, og har det så mye bedre med meg selv....

Skrevet

Hadde problemet ligget på innsiden så hadde man nok kunne jobbet med det, men problemet mitt er at jeg var fornøyd før, nå er jeg 20 år og har værre hengepupper enn min mor på 53. Og hva er galt med å pynte på utseende om man ikke er fornøyd foresten?

Skrevet

hei heiiiii!! :D

Åh, tenker du på meg!? sÅÅ kos å høre, trudde alle hadde glemt meg jeg. :-O

Olav har blitt en skikkelig kjekk liten tass, er høyt og lavt hele tiden, har en haug av sylskarpe tenenr og snakker som en foss. Så han koser jeg meg MASSE med!!!! :D

Hvordan går det med deg og dine min kjære uhemmelige hemmelige venn! :D

klem kleeem!

Skrevet

Hehe,- hadde jeg tenkt like langt som dere hadde jeg kanskje ventet med silikon, jeg også ;-P Til etter jeg fikk barn.. ;-P

Skrevet

Bra her også :) bortsett fra at Snupps har vært inne og ute av Rikshopspitalet flere ganger..hun får plutselig høy feber og hør crp (uten å finne ut hvor infeksjonen er)

.... men ellers jeg har det kjempetravelt som 3 barnsmor! Har forlenget permisjonen min ett år til... så blir ikke noe jobbing på før før sep 2008 :) yoouuhhuu!!

Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg større pupper......og etter 4 barn må jeg si det er flatt gitt...men jeg er så usikker i forhold til aktiviteter så jeg har valgt å ikke gjøre det...men mulig jeg gjør det etterhvert

Skrevet

Rett og slett fordi jeg ønsket det.

Det å operere inn silikon, gå gjennom en operasjon og bruke nesten 30 000,- er sjeldent en impulsiv handling, men derimot noe en har brukt lang tid på å veie for og imot.

Kunne ikke vært mer fornøyd:-)

For noen er vel terskelen lavere enn andre.. Jeg for min del, valgte å gjøre det fordi jeg rett og slett var lei av å bruke svette innlegg, puter, push up, vatteret cuper, sokker, papir i bh`en..

Min beste investering ever:-D

Skrevet

hehe.;) skjønner den. er i samma bås, nå er liksom mutter sine pupper rå lekre! hehe..

:-O

MEN å operere inn fremmede ting i kroppen bare for å bli fin, det er DEN jeg har noe i mot, det og at FORFENGLIGHET er så jævla viktig.

Har følelsen at terskelen for å "pynte på utseende" i dag er skremmende lav, og det synes jeg er forkastelig!

Er fullt og helt enig i at silikon kan være en god løsning for ei som har hatt brystkreft og har fått fjernet en pupp etc, men jeg synes ikke unge jenter skal operere inn silikon bare for å bli LITT finere.

det gjør meg faktisk KVALM.

Skrevet

Men IngyThing, enig med deg ang. å opperere noe inni kroppen...litt skummelt...

men hva synes du om å fjerne noe? For eks. fettsuging???

Skrevet

kunne ha tenkt meg nye pupper jeg også,å hengt opp skinne litt;) det blir mye skinn å gå fra c til f cup:( huff,tørr ikke fære i basseng..til å med damene på 50år har finere pupper enn mine....det tar mye på selvbildet,det skal være sikkert å vist..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...