Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #26 Skrevet 15. november 2007 her blir d litt hår. får heller barbere håret vekk der eg evt må sy da hvis det er så problem
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 15. november 2007 #27 Skrevet 15. november 2007 Her er det alltid glatt barbert.Nå må jeg få hjelp av min mann da jeg ikke ser navelen engang. Jeg holder på å dø av å ha full jungel der nede, det klør og liker ikke at utflod og slik henger seg i hårene.Uansett om jeg dusjer hver dag føler jeg at det ikke er nok, men det er meg. Barbering av leggene derimot er jeg vanvittig slapp med for tiden.. Er jo såååå tungt å stå fremover bøyd.hehe
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #28 Skrevet 15. november 2007 Jeg holder på å tørne av buskasen...Tror aldri jeg har hatt så mye hår før!! Sist stussa jeg litt på luggen, men nå har jeg gitt f** . Det er langt og kløete. Har skikkelig lyst å stusse litt før jeg skal til, men jeg når ikke ned. Er kanon høygravid og ser ikke ut der nede. Lilla og hoven, så jeg vil liksom ikke ha hjelp av mannen heller... Tror nok at buskasen får overleve til fødselen er overstått ;o)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #29 Skrevet 15. november 2007 Er vi litt nærtagende? Traff kanskje spikeren på hodet, hehe....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #31 Skrevet 15. november 2007 Stink-mus???? Av å barbere seg??? Skjønte ikke den jeg... Noen som kan forklare??
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #32 Skrevet 16. november 2007 Synes det høres litt merkelig ut da, at de som er barberte blir kallt "stinkdåse" eller hva det var? Min egen erfaring er at det kommer fortere lukt fra underlivet når det er hårete der nede enn når det er barbert. Barberer ikke så ofte selv egentlig, av den grunn at jeg blir alltid full av kviser og nupper etterpå, samme pokker hva jeg gjør. Samme om jeg bruker hårfjerningskrem eller napper hår. Det ser ikke særlig delikat ut det heller, så da lar jeg det likegodt være litt hår. Så her har det fått gro fram mot fødselen, ca ca 2 mndr siden siste barbering når den tid kommer og håret er ikke så veldig langt. Bikinilinja blir barbert, selv om det dukker opp kviser og nupper, det ser så ufresht ut med kinnskjegg der nede liksom.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #33 Skrevet 16. november 2007 Det var ment som en spøk tror jeg, med litt alvor bak:) Hårene stenger av for bakterier og andre uhumskheter, samt transporterer svette og slikt bort fra underlivet. Det er derfor de er der. Det er en tråd inne på 2 tri der mange med sopp har blitt oppfordra til å slutte å barbere seg av legen sin, og så blitt friske etterpå, så det er jo noe i det. Det går vel litt på dette at vi jenter føler oss mer hygeniske og renere uten hår, men at det motsatte faktisk rent kroppslig er tilfelle. Men det er jo det som sitter i hodet som er viktigst, og det er vel derfor det har blitt mer vanlig å være uten hår enn med:-) Selv får jeg ikke lov å ta bort alt lenger av kjæresten min... hehe Vi fikk et mye bedre sexliv etter jeg slutta. Eller dvs. jeg blei mye kåtere og ikke sår lenger. Tror det har med luktene å gjøre - de vi ikke kan kjenne selv.
helt på tampen? Skrevet 16. november 2007 #34 Skrevet 16. november 2007 mener å huske at man ble barbert ved ankomst til føden før i tida.. Sikkert en grunn til det. Selv ble jeg frisert av kjæresten sist, tok litt vel mye da, men kun med maskin. Ingen glattbarbering her, tror ikke det er helt bra og så synes jeg heller ikke det er fint. Får litt sånn småpike tanker jeg da. Fin trimmet stripe synes jeg er pent.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #35 Skrevet 16. november 2007 Skal ha gyn.undersøkelse neste gang hos jordmor. Syntes det er flaut med jungel og flaut med glattbarbert. Blir en mellomting her altså. Jordmødrene er vel vant til liav hvert. he, he!!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #36 Skrevet 16. november 2007 Hadde tenkt å la det vokse, men plutselig ble det i meste laget, og jeg synes nesten det ble vanskelig å tørke seg skikkelig på do... Trekanten består, men jeg har raket under for et par uker siden (har termin nå), slik at det fikk vokse litt ut igjen - det er egentlig slik jeg liker best å ha det. Helt glatt er så klamt, og langt blir så klinete med utflod synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå