prekæs Skrevet 17. november 2007 #26 Skrevet 17. november 2007 Jeg svarer med noe helt annet. Hvordan går det med lakenskrekken? Her har gullungen hatt alle sykdommer de siste to ukene, nå sist ørebetennelse i begge ørene. Jeg er i ny jobb, og føler på å være vekk fra jobben, men har heldigvis mann og to bestemødre som tar sin del. Er så sliten av all organisering, og gleder meg til to sløvedager nå.
Gjest Skrevet 17. november 2007 #27 Skrevet 17. november 2007 Koselig med markeringer. De aller fleste kulturer på jord markerer fødsel og barnets overgang til de voksnes verden, det er ikke unikt for kristne menigheter.
KaMa Skrevet 17. november 2007 #28 Skrevet 17. november 2007 Jo, lakenskrekken har tatt av en smule, eller raseriet er ikke så stort. Men fremdeles våkner han ett par ganger for natten, og er meeget uvillig til å legge seg. Men konklusjonen er jeksler på gang, samt utprøving av grenser. Gleder meg til det er over. I dag våknet han før 6. Det er egentlig ulovlig. Det virker som ørebetennelse er noe som mange har for tiden. ..og det høres ganske fælt ut for de som har det. Har dere vært gjennom det som er av sykdommer, så må jo imunsystemet værer på topp nå, og dere går en behagelig tid i møte.. ;-) Er misunnelig på sløvedager, sånn seg hør og bør. Og selvfølgelig unner jeg deg dem til fulle. :-D
Gjest Skrevet 17. november 2007 #29 Skrevet 17. november 2007 ALLE kulturer og religioner har da overgangsritualer og feiring av nye mennesker..Kirka har ikke enerett på det, hvis det var det du trodde..
Gjest -<<- Skrevet 17. november 2007 #30 Skrevet 17. november 2007 Omtrent my arse. Konfirmasjon kommer fra confirmare og betyr å bekrefte. Man kan like gjerne bekrefte at man vil leve et oppbyggelig og trivelig liv, som mye av formålet med f.eks humanistisk konfirmasjonsopplæring er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå