Gå til innhold

Naboen har bundet hunden til gjerdet og dratt : (

Anbefalte innlegg

Skrevet

og den bjeffer og bjeffer slik at ikke snuppa sovner... hva gjør man med sånt? syns synd på hunden som strever rundt der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ringer man enten naboen og kjefter ellers ringer man Falck og ber de hente dyret.

Skrevet

jeg ringer IKKE naboen for han har kriminelt rulleblad og politiet har vært innom der endel ganger... forbanna idioter!

Skrevet

har den stått sånn lenge?? stakar og i dag som det er så kaldt... hadde ringt enten falck som hun over sier eller naboen.. eller hvorfor ikke politiet?? litt drastisk men tror ikke naboen gjør det igjen etter en samtale med politiet??:):):) he he er litt ond i dag bare

Skrevet

Fytti altså... Noen eier verken hjerneceller eller hjerte vist :o(

Hadde ringt noen ja, enten som tipset over eller dyrebeskyttelsen ol...

KLems

Skrevet

Hvis han blir stående slik lenge stakkars, så hadde jeg ringt politiet.

Skrevet

Stakkars bikkje! Ring Falcken, du kan sikkert være anonym også, hvis du vil det.

Skrevet

kast ut ett kjøttbein, så holder den sikkert kjeft en stund

Skrevet

Ser noen foreslår politiet, men det er faktisk Falck som har ansvar for dyra, ikke onkel politi...

Men uansett, kommet noen løsning HI? Har naboen kommet hjem? Bikkja slutta?

Du kunne jo vært ekstra morsom og bare sluppet løs dyret:p

Skrevet

sluppet løs "dyret" tillab???

sorry meg men hadde hun sluppet løs den stakkar hunden så kunne den jo faktisk stukket av å eks blitt påkjørt

det hadde jo vært kjeeempe gøy!!!

nei ring til falc eller noe du..stakkars hunden fortjener vel ikke å stå ut i kulden

Skrevet

Går ut fra at dama ikke akkurat bor midt i storbyen...

Her går det løse hunder stadig vekk og så lenge det er overstrødd med fartsdumper og 30sone overalt så overlever dyret fint og får trimmet seg godt;)

Men er det ei mannevond bikkje er saken en annen. Det sier hun jo ikke noe om.

Men jeg mener nå stakkaren burde bli hentet av Falck jeg også...

Skrevet

har sett det litt an jeg, tenkte hvis de har litt i hjernen er det bare på butikken. men de har ikke dukket opp enda, har vært borte i 1 time. bikkja har roet seg ned, men piper og klynker seg forferdelig. har lagt seg under en presenning. hvor lenge tåler de å være ute egentlig?

Skrevet

Nå lider det stakkars dyret :-(.Ring Falken tvert!!!Eller dyrebeskyttelsen. Ikke si så mye om at deb har bjeffet,for da blir kansje den "syke" naboen din forbanna på bikkja,og denger den når de kommer inn!!

Skrevet

Hold oss oppdatert hvordan det går da.Forresten så hadde det beste kansje vært viss du ringte vetrinær/dyrebeskyttelse.Så kan de se på den stakars hunden om den har det bra el ikke.regner med Falcken ikke er dyrespesialister...

Skrevet

Stakkars dyr...

Den lider nok igen nød temperaturmessig sett. Den har jo godt med pels, men det å bare binde bikkja sånn og dra er ufint.

Håper virkelig den stakkars hunden får et annet sted å bo en dag snart:(

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

Har naboen kommet??

typisk "krimineller" at de faen ikke klarer og ta seg av dyrene sine engang!!!

Håper du ringer falken øyeblikkelig!!!!!

Skrevet

jeg ringte politiet og de hadde ikke kapasitet til å komme akkurat da, men da jeg hadde lagt på kom naboen hjem. jeg gikk ut og sa hunden hadde bjeffet og ynket seg i 2 timer, men tror ikke han skjønte alvoret.. skjønner ikke at det går an jeg. håper vireklig ikke det skjer flere ganger : (

Skrevet

Jeg er nok uvitende... Men hvorfor kan ikke hunden stå bundet i to timer? Kort tau? Ikke vann?

Skrevet

Det er "greit" en sommerkveld, men ikke når det er så kaldt... Jeg hadde uansett ikke gått fra hunden min sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...