Truseprinsesse Skrevet 15. november 2007 #27 Skrevet 15. november 2007 Vi sier klubb og dupp, vi. Hehe.
aevum Skrevet 15. november 2007 #28 Skrevet 15. november 2007 Rester fra i går; fiskeboller i hvit saus (hjemmelaget saus, nettopp lært meg - nam!), karri, mandelpotet og raspet gulrot. NAM!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #29 Skrevet 15. november 2007 Hva sier dere det til...? Komler,raspeballer osv...eller ?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #30 Skrevet 15. november 2007 Dere som skal lage komler... Kan dere gi meg oppskriften? Har ikke spist det siden jeg var lita jente, fikk plutselig utrolig lyst på det!!!
togutter-08og10 Skrevet 15. november 2007 #32 Skrevet 15. november 2007 Toro posesuppe med ekstra pølsebiter og grønnsaker. Mannen min jobber og da blir middagen deretter.
camosilla Skrevet 15. november 2007 #34 Skrevet 15. november 2007 I dag ble det fiskegrateng med potet, erter og smelta smør til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå