Gå til innhold

middag i dag da

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpt sånne mini baguetter og fyller noen med kjøttdeig med taco pulver og noen med oppkuttet grill pølser i... legger ost oppå alle og steker de litt i ovnen.... kjempegodt med salat attme og ungene elsker det=))

Skrevet

Er invitert på overraskelsesmiddag hos en venninne i dag, vet bare at det er fisk:) Gleder meg:)

Skrevet

Fiskekaker i brun saus med potet, grønnsaker og makaroni til. :)

Skrevet

i dag skal vi ha hotte kjøttkaker med potetbåter, peppersaus,

og grønnsaker :) mmm

Skrevet

Lever i fløtesaus og poteter og gr.saker, nam

Skrevet

Kansje taco i dag... :) Om jeg får overtalt sambo til det.. Han liker ikke taco så godt...

Skrevet

Fiskegrateng, kokte poteter, raspa gulerøtter og en god fiskesaus.. NAMNAM, får helt vann i munnen... :)

Skrevet

Kokt oksekjøtt med løksaus, gulrøtter og poteter. Også blir det trondheimssuppe til dessert, da det er igjen litt rester...

Skrevet

Bare meg og ungene hjemme, så vi får spise noen rester. Steker noen poteter, og varmer opp medisterkaker og kjøttpølse som vi skal ha med lompe på.

Skrevet

Komler med saltkjøtt og vossakorv:-)

Komler skal vist sette fart på en event. fødsel, så vi får se da om det skjer noe.

Leste om ei her inne som hadde hatt det til middag.

Midt på dagen, dagen etter gikk slimproppen. Jeg har ikke "sett" henne her inne etterpå. Regner med hun er på sykehuset.

I morgen er termindatoen vår!

God middag!

Skrevet

For det første hva er komler??? hihi...

Her blir det fiskegrateng med poteter raspa gulrøtter og fiske saus tror jeg da,hvis vi ikke drar ut og spiser kanskje;) hihi...

Skrevet

komler,er det samme som komper??kommer fra sørlandet og da heter det komper..:)sånne baller lagd av potet?

Skrevet

komler, komper, raspeball, eller potetball, selfølgelig kålrotmos og bacon, potet og sirup til, helst skulle det vert kefir melk og men glemte å kjøpe

Skrevet

Pølser (i brun saus fordi sambo vil), poteter og erterstuing.....

Skrevet

Seibiff med løk, poteter og grønnsaker :-)

Skrevet

Her blir det pytt i panne med nystekt brød og salat til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...