Gå til innhold

Besteforeldre som kysser på munnen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i familien er det bare mamma og pappa som susser Thea på munnen! MEN: Det er heller ingen av besteforeldrene hennes som har gjort det så.. Og om de så hadde gjort det, så hadde jeg nok ikke reagert noe særlig. Det jeg derimot reagerer på er mødre som gjør forskjell på sin egen mor og svigermor. For babyen er BEGGE de to damene bestemor og nære personer.. Dumt å gjøre forskjell på de, for barnet trenger nær kontakt med begge, og vil før eller siden merke om en av de blir "favorisert"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at dere IKKE bruker disse som barnevakter, når de gir ungen mat som hun blir dårlig av. Det er vel bare å holde henne unna de til de skjønner alvoret.... lykke til!

Skrevet

Takk! Vi prøver å styre unna svigers som barnevakt ja, men da er det jo dette med "favorisering" igjen... Mannen min er heldigvis enig med meg. Min or har passet henne masse og gjør ting på den måten vi vil det skal gjøres og respekterer våre valg.

Skrevet

Vi nusser ikke snuppa vår på munnen, og ønsker heller ikke at andre skal gjøre det.

Hvordan i all verden skal små barn skjønne forskjell på nuss fra foreldre og andre?? Dette med nussing er vel egentlig noe foreldre gjør for egen del.

Skrevet

Jeg har ikke gjort forskjell så langt, men når svigers aldri respekterer oss og våre regler og gir barnet feil mat, godis ol er det ikke enkelt. Lett å la min mor passe jenta og ikke dem da jeg vet hun blir tatt vare på slik vi vil mht allergier ol.

Skrevet

hadde mine svigerforeldre eller foreldre for den saks skyld skysset mathias på munn så hadde jeg blitt fly forbanna tror jeg.. men det er meg da! Syns virkelig ikke de har noe å kysse ungen på munn for!!

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...