Gå til innhold

Er dere flinke med tranen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei jeg må bli flinkere..har tranen i kjøleskapet men glemmer bare å gi han den...gir han på kvelden så slipper jeg å lukte på den jævlige lukta hele dagen ,men glemmer å gi han det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Og nå har tuppen funnet ut at tran ikke er godt, så han gaper villig vekk også renner bare tranen ut igjen.

Skrevet

Lillejenta her får tran hver dag. Med sitronsmak vel og merke. Men jeg holder sprøyta under varmt vann så den får ca. samme tempratur som melken, og da elsker hun det! Hvis den er kald vil hun ikke ha...

Skrevet

Her får de tran 4-6 ganger i uka. Storesøster får mest, hun spør etter den selv, men hun får halvparten tran og halvparten sanasol, ellers blir hun temmelig sur... Lillebror liker ikke tran, så alle klærne hans er fulle av tranflekker=(

Jeg velger å følge strømmen jeg, i og med at jeg aldri har hørt noen med kunnskap på området si at tran er oppskrytt.

Skrevet

Vår barnelege fortalte oss at Tran er veeeeeldig oppskrytt og jdet er kun Nordmen som er sykelig opptatt av å gi ungene tran. Han fortalte at Biovit var et fullgodt alternativ til tran.

Skrevet

Jepp, hver kveld mens han spiser kveldsmat får han det og han elsker det. Roper etter mere ;P Husker det som regel hver dag affal..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...