Audacious Angel Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg må ærligtalt si at det ikke er så ofte jeg husker på det. Har både tran og d-dråper i kjøleskapet, men det er ikke så ofte de havner i munnen på lillemann. Glemmer det rett og slett. Han får jo de gangene jeg husker da (ca en gang i uka kanskje...) ja,ja, det blir vel folk av han og.
~sjiraff~ Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Nei er nok ikke spes. flink. Men snuppa minner meg ofte på det ;o)
Libido- Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Ja er påpasselig med å gi på vinteren.
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 ungene mine har aldr i fått tran.. både jeg og gubben spyr av lukta..
meg & to små vampyrer Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Gutten får eskimo3 og vi tar møllers dobbel selv. Hver dag alle sammen:)
Lykke*Li Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Nei, jeg er absolutt ikke flink! Skal ta meg sammen, hvertfall nå på vintertid!
Lille Filur Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Noen ganger er jeg flink, andre ganger glemmer jeg. Men som regel får han tran og sanasol. Først tran og så sanasol, standard hehe. Han får som regel minst 4 dager i uka. Er ikke alltid lett å huske på alt mulig ;-p
Libido- Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Har det ikke kommet noen tran"drops" med jordbærsmak? noen som vet?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 de tyggepastillene skal de vel ikke ha før de er 3 år tror jeg... vi er flinke med tran, lille elsker det og drikker gjerne av flaska...
Audacious Angel Skrevet 15. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2007 He,he jo tran kapsler med jordbær smak... kjøpte de til snuppa på 2år, hun elsker de og er vel den flinkeste av oss til å ta tran siden hun sier hun vil ha. De er jo som godteri for de små. Jeg smakte forresten på en selv og de er rett og slett helt jævlige, kan du tenke deg noe eklere enn ordbær og tran sammen også så syntetiskt jordbærsmak. Urk :-(
Gjest Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 Vi er ikke flink, men gutten vår på 27 mnd. har vært utrolig flink med tran HVER kveld siden 4 mnd. . Er det godt, spør vi...... Ja, svarer han.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 15. november 2007 #12 Skrevet 15. november 2007 da skal jeg ikke prøve de... har hatt lyst, nemlig...
Libido- Skrevet 15. november 2007 #13 Skrevet 15. november 2007 hehehe ja ikke sant? Men mini kommer til å elske dem. Han liker alt =) Hvilket merke er det som fører dem?
Trønderbærta Skrevet 15. november 2007 #14 Skrevet 15. november 2007 Her tåler ikke gutt-ungen fisk, så har fått beskjed fra lege om å ikke prøve tran (i nød sammen med lege da...). Så her får ungene biovit. Vi voksne er ikke noe flink til å ta noe tran eller lignende heller...)
snowstorm73 Skrevet 15. november 2007 #15 Skrevet 15. november 2007 Gir hverken tran eller d-dråper. En halvtime dagslys er nok og det får vi her på Sørlandet hele vinteren.
FuriLaks Skrevet 15. november 2007 #17 Skrevet 15. november 2007 Ja, faktisk. Her går det ned hver dag:) Kanskje annenhver dag på meg. Nå skal jeg jammen gå å ta dosen min, takk for påminnelsen.
LegallyBlond Skrevet 15. november 2007 #18 Skrevet 15. november 2007 Nå er jo fettsyrene i tranen minst like viktig som d-vitaminen da, og de får du nok ikke av solen...=)
Gjest Skrevet 15. november 2007 #20 Skrevet 15. november 2007 huff.. d stinker sååå J'****.. er jo litt egoistisk men jeg blir så dårlig dersom det kommer en gulp og det derre kommer opp. Jeg spiser selv makrell i tomat hver dag så jeg har ikke behov for tran selv og så håper jeg knerten får litt igjennom morsmelken. Helsesøster anbefalte meg å gi det på kvelden så han slipper å gulpe sånn på det, men om jeg får d på fingrene så får eg ikke sove, må vel kjøpe engangshansker da.. og da føler jeg det er et inngrep jeg holder på med.. huff... jaja
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 15. november 2007 #21 Skrevet 15. november 2007 Her har vi aldri hatt ei tranflaske innenfor døra engang vi.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 15. november 2007 #22 Skrevet 15. november 2007 et tips er å kjøpe apotekets tran,den er mye mildere i smak og lukt.
snowstorm73 Skrevet 15. november 2007 #23 Skrevet 15. november 2007 Spiser nok fisk, tran er oppskryt. Ingen andre enn nordmenn som er så fiksert på det, har likevel ikke sett at de overstiger andre folk hva gjelder IQ.
Mammat4 Skrevet 15. november 2007 #24 Skrevet 15. november 2007 Her i huset er det biovit og d-dråper.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 15. november 2007 #25 Skrevet 15. november 2007 man kan få for mye også da. Jeg fikk beskjed av legen om å endten gi tran eller sanasol. Ikke begge deler på en gang. så her ble det til av jenta tar tran hver dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå